Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22982512 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, м.Шостка, вул.Садовий бульвар,8 |
Контактна особа: |
Стонт Володимир Пантелійович +380544975348 ugkh-shostka1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 20:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2019 20:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2019 20:24 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2019 13:18 |
Очікувана вартість: | 2 016 836,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 084,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 20:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 20:19 |
ДОДАТОК 7 проект договору (2).docx | |
16 серпня 2019 20:19 |
Додаток 4 Технічні вимоги до предмету закупівлі.doc | |
16 серпня 2019 20:19 |
Тендерна документація Пот.ремонт вул.Свобода.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-16-000022 ● 18213234b7cc40f1b56e2cf2e7958ff4
- Статус: вирішено ● Дата: 20 липня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2019 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.09.2019 № 32
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.09.2019 № 32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-08-16-002420-a 16.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано, процедура закупівлі відмінена на підставі ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-10-03 16:42:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2019-10-04 12:15:29
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Шляховик-Шостка" #36079960 |
Переможець |
1 595 366,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2019 14:55
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
03 жовтня 2019 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 14:39
|
договір підряду.pdf | укладений |
24 вересня 2019 14:38
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 вересня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявленi порушення законодавства з питань публiчних закупiвель. |