Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення по вул. Свободи в м. Шостка Сумської області на відрізку від житлового будинку №39 по вул. Свободи до вул. Миру
Очікувана вартість
2 016 836,00 UAH
UA-2019-08-16-002420-a 65b8334e695544358080eb72fc83c183
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22982512
Місцезнаходження замовника: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, м.Шостка, вул.Садовий бульвар,8
Контактна особа замовника: Стонт Володимир Пантелійович
+380544975348
ugkh-shostka1@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 20:24
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 20:24
Початок аукціону: 02 вересня 2019 13:18
Очікувана вартість: 2 016 836,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 084,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення по вул. Свободи в м. Шостка Сумської області на відрізку від житлового будинку №39 по вул. Свободи до вул. Миру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, від житлового будинку №39 по вул. Свободи до вул. Миру
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-16-000022 ● 18213234b7cc40f1b56e2cf2e7958ff4
  • Статус: вирішено ● Дата: 12 листопада 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-16
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-16 17:05:40
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

16.09.2019 № 32

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.09.2019 № 32

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-08-16-002420-a 16.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано, процедура закупівлі відмінена на підставі ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-10-03 16:42:25

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради, 22982512, Україна, Шостка, м.Шостка, вул.Садовий бульвар,8
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення по вул. Свободи в м. Шостка Сумської області на відрізку від житлового будинку №39 по вул. Свободи до вул. Миру, 2016836UAH, 45233000-9, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 65b8334e695544358080eb72fc83c183, 2019-08-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 16 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 16.08.2019), тендерну пропозицію Приватного підприємства «Шляховик-Шостка» (далі – ПП «Шляховик-Шостка»), протокол засідання тендерного комітету від 05.09.2019, повідомлення про намір укласти договір від 05.09.2019, договір від 24.09.2019 № 72. За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ №490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. На порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Аналізом тендерної пропозиції учасника ПП «Шляховик-Шостка» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано договір від 07.02.2019 № 43/19, укладений з Державною установою «Сумський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Сумський обласний лабораторний центр) на виконання обстеження навколишнього середовища, лабораторних досліджень (випробувань), при цьому копію свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації), або інший документ, виданий Сумському обласному лабораторному центру, учасником у складі тендерної пропозиції не надано, чим не дотримано вимоги пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасником надано Додаток до свідоцтва про атестацію від 18.12.2018 № РУ-0184/18, в якому вказана галузь атестації випробувальної лабораторії ДП «Сумський облавтодор», водночас самого свідоцтва про атестацію від 18.12.2018 №РУ-0184/18 та відповідного договору з випробувальною лабораторією ДП «Сумський облавтодор» учасником у складі тендерної пропозиції не надано, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника. ПП «Шляховик-Шостка» у складі тендерної пропозиції не надано копії трудових книжок працівників, а надано лише копії окремих сторінок, чим не дотримано вимоги пункту 2.2 додатку 2 до тендерної документації Замовника, а також не надано довідку в довільній формі про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію «Шляховик-Шостка» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 24.09.2019 № 72 на суму 1 595 366,00 гривень. Також, моніторингом установлено, що Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднив додатки до договору, які є його невід’ємними частинами (Договірна ціна (додаток №1) та Календарний графік надання послуг), чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону., 02 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

.

2019-10-04 12:15:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Шляховик-Шостка" 1 595 366,00
UAH з ПДВ
1 595 366,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Прогноз" 1 823 145,60
UAH з ПДВ
1 823 145,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 20:55
sign.p7s
16 вересня 2019 20:54
кален.график
16 вересня 2019 20:45
sign.p7s
10 вересня 2019 10:20
sign.p7s
31 серпня 2019 09:53
sign.p7s
30 серпня 2019 10:16
sign.p7s
30 серпня 2019 10:14
труд.книж.Швечиков.pdf
30 серпня 2019 10:14
Труд.книж.Ситий.pdf
30 серпня 2019 10:14
Труд.книж.Лисоконь.pdf
30 серпня 2019 10:14
Труд.книж.Зайцев.pdf
30 серпня 2019 10:14
Труд.книж.Будик.pdf
30 серпня 2019 10:14
Труд.книж Черкай.pdf
30 серпня 2019 10:14
Труд.книж Синягуб.pdf
30 серпня 2019 10:14
Труд.книж Редько.pdf
30 серпня 2019 10:14
Труд.книж Пономаренко.pdf
30 серпня 2019 10:14
Труд.книж Ліфіренко.pdf
30 серпня 2019 10:14
свідоцтво ПДВ.pdf
30 серпня 2019 10:14
Труд.книж Дрозд.pdf
30 серпня 2019 10:14
технічне завдання.pdf
30 серпня 2019 10:14
лист-відгук від УКБ.pdf
30 серпня 2019 10:14
лист згода.pdf
30 серпня 2019 10:14
тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 10:14
Статут.pdf
30 серпня 2019 10:14
силовий блок.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 17:35
sign.p7s
30 серпня 2019 17:33
Технічне завдання.PDF
30 серпня 2019 17:33
Статут.PDF
30 серпня 2019 17:33
Свидетельство НДС.JPG
30 серпня 2019 17:33
протокол зборів.PDF
30 серпня 2019 17:33
Лист щодо субпідряду.PDF
30 серпня 2019 17:33
Довідка працівники.pdf
30 серпня 2019 17:33
Анологічні договори.pdf
30 серпня 2019 17:33
АБЗ.pdf
30 серпня 2019 17:33
Тендерна пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Шляховик-Шостка"
#36079960
Переможець 1 595 366,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Шляховик-Шостка"
#36079960
1 595 366,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 вересня 2019 14:39
договір підряду.pdf укладений
24 вересня 2019 14:38
sign.p7s зміни до договору
03 жовтня 2019 14:55
Додаткова угода.pdf укладений
03 жовтня 2019 14:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявленi порушення законодавства з питань публiчних закупiвель.

Актуальні тендери

До пошуку