Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ДНЗ «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
5 378 050,00 UAH
UA-2019-08-16-002374-a 3a62105d5648458eb96d74a074b70120
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоніна Кощій

+380668330919 41852055@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТЕПАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41852055
Місцезнаходження: 42305, Україна , Сумська обл., Сумський р-н, смт Степанівка, вул. Центральна, буд. 70
Контактна особа: Антоніна Кощій
+380668330919
41852055@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 18:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 20:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 12:00
Очікувана вартість: 5 378 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ДНЗ «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель) (джерело фінансування - кошти з державного фонду регіонального розвитку (ДФРР) та місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42305, Україна, Сумська область, смт. Степанівка , вул. Центральній, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору джерело фінансування - кошти з державного фонду регіонального розвитку (ДФРР) та місцевого бюджету Аванс 10 Банківські 10
Виконання робіт джерело фінансування - кошти з державного фонду регіонального розвитку (ДФРР) та місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 18:47
Додаток 9.rtf
16 серпня 2019 18:47
Додаток 10.rtf
16 серпня 2019 18:47
Додаток 8.rtf
16 серпня 2019 18:47
ТД 16.08.2019.doc
16 серпня 2019 18:47
Додаток 6.rtf
16 серпня 2019 18:47
Додаток 5.rtf
16 серпня 2019 18:47
Додаток 12.pdf
16 серпня 2019 18:47
Додаток 11.rtf
16 серпня 2019 18:47
Додаток 7.rtf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-16-002374-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41376218
Дата подання: 20 вересня 2019 17:49
СКАРГА на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-16-002374-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та, згідно умов тендерної документації, подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було нове будівництво ДНЗ «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель). Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники: - ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ», з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 4 818 818,00 грн.; - ТОВ "ХIМБУД-2", з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 4 819 000,00 грн.; - ФОП Біцак Андрій Юрійович, з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 4 820 000,00 грн.; - ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ", з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 5 199 047,01 грн. За результатами автоматичної оцінки електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією у процедурі закупівлі була визначена тендерна пропозиція - ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ», однак Замовником було прийнято рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протокол засідання тендерного комітету від 06.09.2019 року № 38. 1) Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, вважаємо зазначену в протоколі засідання тендерного комітету від 06.09.2019 року № 38 підставу для відхилення неправомірною, а прийняте Замовником рішення незаконне та таке, що порушує наші права. Далі надаємо обґрунтування неправомірно встановлених підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 06.09.2019 року № 38 підставою відхилення було наступне: "Відповідно до вимог тендерної документації учасник має надати кошторис, складений відповідно до діючих нормативів та ДСТУ БД. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», із застосуванням програмного комплексу (кошторисної комп’ютерної програми), рекомендованого Мінрегіонбудом України для достовірного визначення вартості робіт. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно вимогам щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Учасник ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" в підсумковій відомості ресурсів в обгрунтуванні ціні не зазначає орендовану техніку та обладнання, хоча згідно довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази та договорів оренди Учасник планує залучати орендовану техніку та обладнання до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим тендерну пропозицію має бути відхилено". Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації учасник процедури закупівлі завантажує на електронний майданчик файли, зокрема, з кошторисом, складеним відповідно до діючих нормативів та ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», із застосуванням програмного комплексу (кошторисної комп’ютерної програми), рекомендованого Мінрегіонбудом України для достовірного визначення вартості робіт (з урахуванням вимог пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації). Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції договірну ціну та підтверджуючі розрахунки: • Локальні кошториси, • Розрахунок вартості матеріальних ресурсів, • Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунок вартості машино-години будівельної техніки, яка буде застосовуватися, • Розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації), • Розрахунок адміністративних витрат, • Розрахунок прибутку; При розрахунку вартості договірної ціни Учасник повинен керуватися ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно вимогам щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. По-перше, на виконання зазначених вище вимог Тендерної документації нами у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну та підтверджуючі розрахунки, які встановлені вимогами тендерної документації, таким чином було підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. По-друге, відповідно до вимог Замовника необхідно було надати, зокрема, розрахунки, які складені у відповідності до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», таким чином нами було надано підсумкову відомість ресурсів (яка оформлена у відповідності з додатком Л до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013). Повідомляємо, що вимог до врахування у підсумковій відомості ресурсів орендованої техніки та обладнання не було встановлено Замовником у тендерній документації. Зазначаємо, що у разі відсутності чітких вимог щодо складу та виду документу, інформації якої він повинен містити та який необхідно надавати у складі тендерної пропозиції, учасники мають право надавати документи із інформацією на свій розсуд, тому у Замовника відсутні підстави для відхилення такої тендерної пропозиції за вищенаведеною підставою. Окремо зазначаємо, що у пункті 1 додатку 2 Тендерної документації встановлено перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для виконання робіт (будівельна техніка, транспортні засоби, технологічне обладнання тощо), із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану (в тому числі інформацію про придатність транспортних засобів до експлуатації), форму власності та/або правові підстави користування майном. На виконання зазначеного нами було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 27.08.2019 року № 97-08, яка містить всю інформацію, яка передбачена умовами Тендерної документації. Разом з тим, умовами тендерної документації передбачалося виключно надання довідки в довільній формі, тому учасник мав змогу надавати інформацію, яка на його думку є доцільною та тендерна документація не містить окремих вимог, що інформація в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази має відповідати інформації, зазначеній в підсумкових відомостях ресурсів. Також, неправомірність відхилення нашої тендерної пропозиції підтверджується практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення від 08.06.2018 року № 5504-р/пк-пз, де встановлено наступне: "Разом з тим, Документація не містила окремих вимог щодо стосовно того, що інформація, зазначена у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, має відповідати інформації, що міститься у підсумковій відомості ресурсів. Враховуючи вищенаведене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, тому його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави". 2) Замовником було прийнято рішення про вибір ТОВ "ХIМБУД-2" переможцем процедури закупівлі та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протокол засідання тендерного комітету від 10 вересня 2019 року № 40. Скаржник не може погодитися з прийнятим Замовником рішенням, оскільки тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Далі надаємо обґрунтування щодо неправомірного обрання Замовником переможцем - ТОВ "ХIМБУД-2", на підставі невідповідності документів його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації окремо по кожному. 2.1) У пункті 1 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що відповідно до абзацу третього частини третьої статті 12 Закону документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Документи учасника повинні бути завантажені з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або електронного цифрового підпису (ЕЦП) (у разі якщо ЕЦП, виданий до 07.11.2018 та не припинив своєї дії). ТОВ "ХIМБУД-2" не було дотримано вимоги тендерної документації Замовника, а також подані документи тендерної пропозиції не містять кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або електронного цифрового підпису (ЕЦП), що не відповідає умовам Тендерної документації. Слід відмітити, що відповідно до статті 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги" електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних. В свою чергу електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Таким чином, законодавство розрізняє два поняття "електронна печатка" та "електронний підпис", які є не аналогічними. Через онлайн сервіс перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів (https://czo.gov.ua/verify) було встановлено, що учасником накладено електронну печатку, замість підпису. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції умовам Тендерної документації є підставою для відхилення, що підтверджується практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення від 11.06.2019 року № 7575-р/пк-пз, де встановлено наступне: "Пропозиція Скаржника була скріплена електронною печаткою, що не відповідає умовам Документації. Враховуючи вище викладене, Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині та була правомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині". Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ "ХIМБУД-2" мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону. 2.2) Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в додатку 2 Тендерної документації. Згідно з пунктом 1 додатку 2 Тендерної документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для виконання робіт (будівельна техніка, транспортні засоби, технологічне обладнання тощо), із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану (в тому числі інформацію про придатність транспортних засобів до експлуатації), форму власності та/або правові підстави користування майном. У разі, якщо машини (механізми), техніка та обладнання орендовані (або лізинг), додати скановані діючі договори оренди (або лізингу). Всупереч встановленим вимогам Тендерної документації Замовника у складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 30 серпня 2019 року № 84, яка не містить повної інформації, а саме відсутня інформація про придатність транспортних засобів до експлуатації, що не відповідає умовам Тендерної документації. Відповідно до статті 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняті Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду нашому товариству. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ". 4. Визнати неправомірними та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про обрання переможцем ТОВ "ХIМБУД-2". Додатки: 1. Платіжне доручення №461 від 20 вересня 2019 р. за подання скарги до органу оскарження з відміткою банку. 2. Аналогічні рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. З повагою, Директор ТОВ «Профт Буд Сістем» ___________________Волоський О.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 22:07
рішення від 25.09.2019 № 13635 + лист Замовника.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 22:07
Рішення від 10.10.2019 №14603.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 22:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до Рішення № 14603-р/пк-пз від 10.10.2019 Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо процедури закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ДНЗ «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель)», оголошення № UA-2019-08-16-002374-a, постановили: «Зобов’язати Управління освіти, культури, молоді та спорту Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» та рішення про визначення ТОВ «Хімбуд-2» переможцем процедури закупівлі – «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-16-002374-a.». Протоколом засідання тендерного комітету Управління освіти, культури, молоді та спорту Степанівської селищної ради № 44 від 17.10.2019року вирішено скасувати рішення про визначення ТОВ «Хімбуд-2» переможцем процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ДНЗ «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель)». Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти, культури, молоді та спорту Степанівської селищної ради № 45 від 17.10.2019року вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ДНЗ «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель)». Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» з ціною 4 818 818,00грн на відповідность тендерної документації Протоколом засідання тендерного комітету Управління освіти, культури, молоді та спорту Степанівської селищної ради № 46 від 17.10.2019року вирішено визначити переможцем процедури відкритих торгів «ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ДНЗ «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель)» ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ».
Дата виконання рішення замовником: 17 жовтня 2019 15:11

Документи подані скаржником

20 вересня 2019 17:48
додаток до скарги 1.pdf
20 вересня 2019 17:48
додаток до скарги 2.pdf
20 вересня 2019 17:48
скарга.pdf
20 вересня 2019 17:49
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

30 вересня 2019 13:33
№ UA-2019-08-16-002374-a.doc
30 вересня 2019 13:33
протокол4.pdf
30 вересня 2019 13:33
пояснення5.pdf
17 жовтня 2019 15:11
Протокол 46.pdf
17 жовтня 2019 15:11
Протокол 4528.pdf
17 жовтня 2019 15:11
Протокол 4427.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" 4 897 932,34
UAH з ПДВ
4 818 818,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХIМБУД-2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 4 946 525,88
UAH з ПДВ
4 819 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Біцак Андрій Юрійович 5 335 539,51
UAH з ПДВ
4 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ 5 199 047,01
UAH з ПДВ
5 199 047,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 18:29
Електронний підпис
22 жовтня 2019 18:27
Довідка з ДФС.pdf
22 жовтня 2019 17:43
Довідка з МВС.pdf
01 вересня 2019 15:31
Електронний підпис
01 вересня 2019 15:30
Розрахунок аднім витрат.pdf
01 вересня 2019 15:30
Розрахунок ЗВВ.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_Т3-10.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_РТСП.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ОПРОС_6-1.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ОПРОС_4-1.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ОПРОС_2-1.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ОПРЛС_4-1-3.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ОПРЛС_4-1-2.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ЛС2_4-1-2.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ЛС2_2-1-5.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ЛС1_4-1-3.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
01 вересня 2019 15:30
ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
01 вересня 2019 15:30
ИВР.pdf
01 вересня 2019 15:30
Договірна ціна.pdf
01 вересня 2019 15:30
Лист про зниження ціни.pdf
01 вересня 2019 15:30
Календарний Графік.pdf
01 вересня 2019 15:30
Довідка про санкції.pdf
01 вересня 2019 15:30
Довідка про документи.pdf
01 вересня 2019 15:30
Довідка згода з ТЗ.pdf
01 вересня 2019 15:30
Г.Л. Додаток 1.pdf
01 вересня 2019 15:30
Рішення Тендер.pdf
01 вересня 2019 15:30
Наказ про призначення.pdf
01 вересня 2019 15:30
Витяг ПДВ - оригінал.pdf
01 вересня 2019 15:30
Довідка про банкрута.pdf
01 вересня 2019 15:30
Оригінал договору Козин.pdf
01 вересня 2019 15:30
Довідка про працівників.pdf
01 вересня 2019 15:30
Довідка МТБ.pdf
01 вересня 2019 15:30
Вiдгук Строй-корпорейт.pdf
01 вересня 2019 15:30
Вiдгук Вежа корп.pdf
01 вересня 2019 15:30
Акти Козин.pdf
01 вересня 2019 15:30
Акти 3717 (травень) Гнідин.pdf
01 вересня 2019 15:30
Акти 3717 (січень) Гнідин.pdf
01 вересня 2019 15:30
Акти 3717 (липень) Гнідин.pdf
01 вересня 2019 15:30
Супровідний лист.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 17:55
Електронний підпис
13 вересня 2019 17:46
Довідка ДФС.pdf
13 вересня 2019 17:46
Довідка МВС.pdf
01 вересня 2019 13:49
Електронний підпис
01 вересня 2019 13:36
Гарантія санкції.pdf
01 вересня 2019 13:36
Гарантія санкції 2.pdf
01 вересня 2019 13:36
Гарантійний лист строки.pdf
01 вересня 2019 13:36
Ліцензія субпідрядник.pdf
01 вересня 2019 13:36
Довідка п4 ч1 ст17.pdf
01 вересня 2019 13:36
Довідка п8 ч1 ст17.pdf
01 вересня 2019 13:36
Довідка п6 ч1 ст17.pdf
01 вересня 2019 13:36
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
01 вересня 2019 13:36
Аналогічний договір.pdf
01 вересня 2019 13:36
Довідка працівники.pdf
01 вересня 2019 13:36
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
01 вересня 2019 13:36
Ліцензія ТОВ Хімбуд-2.pdf
01 вересня 2019 13:36
Протокол_1_.pdf
01 вересня 2019 13:36
Локальний кошторис 6-1-1.pdf
01 вересня 2019 13:36
Наказ на директора.pdf
01 вересня 2019 13:36
Проект договору.pdf
01 вересня 2019 13:36
Розрахунок прибутку.pdf
01 вересня 2019 13:36
Локальний кошторис 4-1-3.pdf
01 вересня 2019 13:36
Локальний кошторис 4-1-1.pdf
01 вересня 2019 13:36
Локальний кошторис 2-1-4.pdf
01 вересня 2019 13:36
Довідка п3 ч1 ст17.pdf
01 вересня 2019 13:36
Дозвіл посудини.pdf
01 вересня 2019 13:36
Договір оренди.pdf
01 вересня 2019 13:36
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
01 вересня 2019 13:36
Дозвіл субпідрядника 1.pdf
01 вересня 2019 13:36
Довідка п2 ч1 ст17.pdf
01 вересня 2019 13:36
Лицензия с эцп.pdf
01 вересня 2019 13:36
Лист у разі пониження.pdf
01 вересня 2019 13:36
Графік.pdf
01 вересня 2019 13:36
Статут.pdf
01 вересня 2019 13:36
Довідка ч2 ст17.pdf
01 вересня 2019 13:36
G0819-6585-GL_tender.pdf
01 вересня 2019 13:36
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
01 вересня 2019 13:36
Довідка п9 ч1 ст17.pdf
01 вересня 2019 13:36
Договірна ціна.pdf
01 вересня 2019 13:36
Опис наданих документів.pdf
01 вересня 2019 13:36
Дозвіл субпідрядника 2.pdf
01 вересня 2019 13:36
Дозвіл кран.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 17:27
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:23
56 Стаття 17 ч2.pdf
30 серпня 2019 17:23
55 Стаття 17 п9.pdf
30 серпня 2019 17:23
54 Стаття 17 п8.pdf
30 серпня 2019 17:23
53 Стаття 17 п5.pdf
30 серпня 2019 17:23
52 Стаття 17 п4.pdf
30 серпня 2019 17:23
57 Супровідний лист.pdf
30 серпня 2019 17:23
51 Стаття 17 п3.pdf
30 серпня 2019 17:23
50 Стаття 17 п2.pdf
30 серпня 2019 17:23
49 Розрахунок витрат 611.pdf
30 серпня 2019 17:23
48 Розрахунок витрат 413.pdf
30 серпня 2019 17:23
47 Розрахунок витрат 412.pdf
30 серпня 2019 17:23
46 Розрахунок витрат 411.pdf
30 серпня 2019 17:23
45 Розрахунок витрат 215.pdf
30 серпня 2019 17:23
44 Розрахунок витрат 214.pdf
30 серпня 2019 17:23
43 Розрахунок витрат 213.pdf
30 серпня 2019 17:23
42 Розрахунок витрат 212.pdf
30 серпня 2019 17:23
41 Розрахунок витрат 211.pdf
30 серпня 2019 17:22
35 Машини та механізми.pdf
30 серпня 2019 17:22
39 Проект договору.pdf
30 серпня 2019 17:22
38 Працівники.pdf
30 серпня 2019 17:22
25 Лист роз_яснення.pdf
30 серпня 2019 17:22
24 Лист пояснення.pdf
30 серпня 2019 17:22
23 Лист згода.pdf
30 серпня 2019 17:22
22 Лист відгук.pdf
30 серпня 2019 17:22
13 Довідка6.pdf
30 серпня 2019 17:22
12 Довідка5.pdf
30 серпня 2019 17:22
11 Довідка4.pdf
30 серпня 2019 17:22
20 Календарний графік.pdf
30 серпня 2019 17:22
10 Довідка3.pdf
30 серпня 2019 17:22
09 Довідка2.pdf
30 серпня 2019 17:22
18 Єдиний податок.pdf
30 серпня 2019 17:22
17 Договірна ціна.pdf
30 серпня 2019 17:22
08 Довідка1.pdf
30 серпня 2019 17:22
07 Довідка.pdf
30 серпня 2019 17:22
06 Гарантійний лист_02.pdf
30 серпня 2019 17:22
15 Довідка8.pdf
30 серпня 2019 17:22
05 Гарантійний лист_01.pdf
30 серпня 2019 17:22
14 Довідка7.pdf
30 серпня 2019 17:22
03 Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

31 серпня 2019 14:34
Електронний підпис
31 серпня 2019 13:45
Локальний кошторис 2-3-1.pdf
31 серпня 2019 13:44
Локальний кошторис 2-2-3.pdf
31 серпня 2019 13:44
Локальний кошторис 2-2-2.pdf
31 серпня 2019 13:44
Локальний кошторис 2-2-1.pdf
31 серпня 2019 13:44
Локальний кошторис 2-1-5.pdf
31 серпня 2019 13:44
Локальний кошторис 2-1-4.pdf
31 серпня 2019 13:44
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
31 серпня 2019 13:44
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
31 серпня 2019 13:44
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
31 серпня 2019 13:44
Статут.pdf
31 серпня 2019 13:44
Довідки ст17.pdf
31 серпня 2019 13:43
Гарантійний лист.pdf
31 серпня 2019 13:43
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"

ТОВ "ХIМБУД-2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ФОП Біцак Андрій Юрійович

ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
Рішення скасоване 4 818 818,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 13:23
ТОВ "ХIМБУД-2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#30759915
Рішення скасоване 4 819 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 13:23
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
Переможець 4 818 818,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 13:50

Документи

06 вересня 2019 16:25
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:23
Протокол 38110 (1).pdf
02 вересня 2019 12:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
4 818 818,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 11:48
протоколо розірвання договору65.pdf укладений
20 липня 2020 11:41
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 16:09
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 16:06
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 10:53
дод.угода 1 до догов. 22249.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 10:51
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 10:32
договір 22248.pdf укладений
29 жовтня 2019 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.п. 1.1. п. 1 "Предмет договору", та викласти п.п. 1.1. договору в наступній редакції: Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору виконання робіт з будівництва об'єкту: ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ЗДО «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель). Об’єкт: Нове будівництво ЗДО «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області.
Номер договору про закупівлю: 222
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 29.10.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.п. 3.2. п. 3 «ДОГОВІРНА ЦІНА» договору № 222 від 29.10.2019року та викласти п.п. 3.2. договору в наступній редакції: Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень. Сума бюджетних асигнувань на 2019 рік становить 3 839 756,00грн (Три мільйони вісімсот тридцять дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят шість гривень ), у тому числі ПДВ 20% - 639 959,33грн. та сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 979 062,00грн (Дев’ятсот сімдесят дев’ять тисяч шістдесят дві гривні 00коп.), у тому числі ПДВ 20% - 163177,00грнгрн. Фінансування робіт в наступному році буде здійснюватися в межах бюджетних призначень визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. 2. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.п. 12.4. п. 12 «ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАНІ РОБОТИ» договору № 222 від 29.10.2019року та викласти п.п. 12.4. договору в наступній редакції: Замовник протягом 10-ти банківських днів з дня підписання Договору може сплатити Підряднику на 2019рік попередню оплату для виконання робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати), але не пізніше 20.12.2019року. 3. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 2 договору № 222 від 29.10.2019року (Додаток № 2додається).
Номер договору про закупівлю: 222
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 180 560,74
UAH (в тому числі ПДВ 196 760,12 UAH)
Причини розірвання договору: ТОВ «Профт Буд Сістем» систематично порушує умови розділу 2 та пунктів 4.4.1., 4.4.2. договору підряду, в частині невиконання календарного графіку виконання робіт, що є невід'ємною частиною договору. Протягом дії договору ТОВ «Профт Буд Сістем» не одноразово, систематично, грубо, порушує строки виконання робіт передбачені умовами договору.