Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу - за кодом ДК 021:2015 32330000-5 (комплекти фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2019-08-16-002364-a 2ec8e9630450410ca65199967e2be099
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штанько Лариса Василівна

+380382658297 inbox@km.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 26293548
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул.Соборна, 75
Контактна особа: Штанько Лариса Василівна
+380382658297
inbox@km.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 18:31
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 18:31
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:39
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплекти
Стаціонарна система відеоконференцзв’язку для залу судових засідань, що забезпечує проведення судового засідання в режимі відеоконференції із застосуванням центу комутації Державної судової адміністрації України Комплект № 1(Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницька область, місцеві загальні суди Хмельницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
1 комплекти
Стаціонарна система фіксації судових засідань Комплект № 2 (джерело фінансування закупівлі -кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницька область, місцеві загальні суди Хмельницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
4 комплекти
Комплект обладнання для доукомплектації станції фіксації судових засідань в режимі аудіо-фіксації до станції фіксації судових засідань в режимі аудіо-фіксації та відео-фіксації ТИП 1 Комплект № 3 (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницька область, місцеві загальні суди Хмельницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
11 комплекти
Комплект обладнання для доукомплектації станції фіксації судових засідань в режимі аудіо-фіксації до станції фіксації судових засідань в режимі аудіо-фіксації та відео-фіксації ТИП 2 Комплект № 4 (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницька область, місцеві загальні суди Хмельницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата вважається здійсненою з дати зарахування відповідної суми грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Замовник оплачує поставлений Виконавцем товар згідно договору та накладної протягом 7 робочих днів з моменту підписання сторонами накладної на поставлений товар. Оплата товару здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 11:49
перелік змін ТД.docx
23 серпня 2019 11:49
Додаток 3 Проект договору із змінами.docx
23 серпня 2019 11:49
Тендерна документація.docx
21 серпня 2019 17:27
перелік змін.docx
16 серпня 2019 18:28
Додаток 2 Технічне завдання.docx
16 серпня 2019 18:28
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
23 серпня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 11:49
перелік змін ТД.docx
23 серпня 2019 11:49
Додаток 3 Проект договору із змінами.docx
21 серпня 2019 17:27
Додаток 3 Проект договору із змінами.docx
16 серпня 2019 18:28
Додаток 3 Проект договору.docx
23 серпня 2019 11:49
Тендерна документація.docx
16 серпня 2019 18:28
Тендерна документація.docx
21 серпня 2019 17:27
перелік змін.docx
16 серпня 2019 18:28
Додаток 2 Технічне завдання.docx
16 серпня 2019 18:28
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо ПЗ
Дата подання: 21 серпня 2019 18:12
Дата відповіді: 23 серпня 2019 11:45
У технічному завданні зазначено, що "після встановлення працівником суду програмного забезпечення, що використовується в суді для фіксації судового процесу, здійснити підключення та перевірку працездатності кожної одиниці Товару для фіксації в Акті відповідності поставленого Товару умовам поставки". Питання: Що це за програмне забепечення? Чи повинен Учасник забезпечити функціонування поставленого обладнання із ПЗ (не конфліктування)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В місцевих загальних судах для фіксації судових засідань використовується програмне забезпечення «Акорд». Учасник повинен забезпечити функціонування поставленого обладнання із програмним забезпеченням.
Щодо проекту договору
Дата подання: 21 серпня 2019 18:14
Дата відповіді: 23 серпня 2019 11:46
В проекті договору зазначено, що "4.3. Замовник оплачує поставлений Виконавцем товар згідно договору та накладної протягом 7 робочих днів з моменту підписання сторонами накладної на поставлений товар. 4.4. Оплата товару здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів." Який термін оплати? Чітко не визначено істотні умови договору - порядок оплати? В шапці (преамбулі) договору зазначено Постачальник, а в п.4.3. Виконавець"? Невідповідає п. 6.4.3. розділу 6 "Результати торгів та укладення договору про закупівлю".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно проекту договору, із змінами, затвердженими протоколом тендерного комітету № 103 від 16.08.2019 року, замовник оплачує поставлений товар згідно договору та накладної протягом 7 робочих днів з моменту підписання сторонами накладної на поставлений товар та Актів приймання-передачі Товару (далі-Акт). Зразок Акту наведено в Додатку 2 до Договору, який є його невід’ємною частиною.
Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України.
Оплата товару здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів.
Щодо невідповідності п.6.4.3 тендерної документації, повідомляю, що тендерним комітетом внесено зміни до пункту 4. «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Тендерної документації протоколом від 23.08.2019 №109
Щодо забезпечення
Дата подання: 21 серпня 2019 18:16
Дата відповіді: 23 серпня 2019 11:46
В ДКТ зазначено, що "Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозитна сума (безвідсоткова) на рахунок Замовника (безвідсотковий). 6.6.2.Одночасно з підписанням договору про закупівлю переможець надає для огляду оригінал платіжного доручення про внесення на депозитний рахунок Замовника забезпечення виконання договору про закупівлю" тобто чітко зазначено вид гарантії - депозит. Проте в договорі зазначено: З метою забезпечення виконання зобов’язань даного Договору Постачальник зобов’язується оформити та надати Замовнику оригінал гарантії виконання Договору в розмірі _____ грн. (встановлюється у розмірі 5% від суми Договору). Оригінал гарантії виконання Постачальник зобов’язується надати Замовнику в день укладення Договору." Чому змінився вид забезпечення з депозитної суми на гарантію без зазначення її виду? Чому в ДКТ п. 6.6.1. розділу 6 "Результати торгів та укладення договору про закупівлю" прописано надати оригінал платіжного доручення, а в договорі гарантію, це зовсім різні документи. Крім того, в главі 49 Цивільного кодексу зазначено види забезпечення У свою чергу, відповідно до пунктів 7 та 15 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна зокрема містити проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов та інформацію про розмір, вид, строк та умови надання,умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). В проекті договору про закупівлі вид, строк та умови надання,умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю відсутні. Крім того, ст. 546 Цивільного кодексу України зазначено, що правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання вчиняється у письмовій формі, правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання, вчинений із недодержанням письмової форми, є нікчемним. Чому в ДТК відсутній проект договору забезпечення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом згідно протоколу від 23.08.2019 №109 внесено зміни до проекту договору (Додаток 3 тендерної документації) та приведено у відповідність розділ 10. «Забезпечення виконання умов Договору» із вимогами тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-002364-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 11 вересня 2019 17:56
відміна рішення про дискваліфікацію
Вимогою тендерної документації встановлено: Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, про наявність досвіду виконання аналогічного договору щодо постачання товару, який є предметом закупівлі, разом з копією договору, зазначеного у довідці та документу, що підтверджує виконання договору.
На дану вимогу ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" надало відповідну довідку та надало підтвердження виконання договору. Умовами тендерної документації не встановлено кількості надання договорів. на підтвердження виконання договору № 566 від 22.11.2017 року, укладеного із Головним управлінням Національної поліції в Київській області надано видаткову накладну №1512-2 від 15.12.2017 та на підтвердження виконання договору № к-22 від 21.12.2018 року укладеного з Північно-Східним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції надано видаткову накладну №2112-3 від 26.12.2018 року. тобто, якщо не встановлено мінімальної кількості надання копій договорів і підтвердження їх виконання, то надання одного такого договору з видатковою накладною і є підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до вищенаведеного, так як ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" повністю виконало вимогу, щодо надання Довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, про наявність досвіду виконання аналогічного договору щодо постачання товару, який є предметом закупівлі, разом з копією договору, зазначеного у довідці та документу, що підтверджує виконання договору, вимагаємо:
1. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
2. Визнати переможцем ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ".
У разі не задоволення нашої вимоги, ми змушені будемо звернутись зі скаргою в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2019 12:04
Ваше звернення до Замовника за роз’ясненням від 11.09.2019 року, ID: UA-2019-08-16-002364-a.b1, тендерним комітетом розглянуте.
За результатами розгляду повідомляємо, що у відповідності до абз. 1 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель; документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Пунктом 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерною документацією є документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
У відповідності до п. 1 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Тендерна документація із закупівлі за предметом «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу - за кодом ДК 021:2015 32330000-5 (комплекти фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)» (далі – Тендерна документація), містить розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема із інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до абз. 3.5.2. п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації, учасник процедури на підтвердження підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору повинен надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, про наявність досвіду виконання аналогічного договору щодо постачання товару, який є предметом закупівлі, разом з копією договору, зазначеного у довідці та документу, що підтверджує виконання договору.
Таким чином, вищевказаною умовою Тендерної документації Замовник визначив, що обов’язковим для учасників процедури закупівлі є подання інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, наведеними у пункті 5 розділу ІІІ Тендерної документації, форма та зміст яких є обов’язковими для дотримання учасниками процедури закупівлі.

У складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність у ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» досвіду виконання аналогічного досвіду, в якій зазначена інформація стосовно трьох укладених із ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» договорів, а саме: договір № 566 від 22.11.2017 року, укладений з Головним управління Національної поліції в Київській області, договір № к-22 від 21.12.2018 року, укладений з Північно-Східним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції та договір №70-19 від 02.08.2019 року, укладений з Волинським апеляційним судом.
До довідки долучені копії вищезазначених договорів та документи, що підтверджують виконання, а саме: видаткова накладна №1512-2 від 15.12.2017 до договору №566 від 22.11.2017 на суму 79950,00 грн; видаткова накладна №2112-3 від 26.12.2018 до договору №к-22 від 21.12.2018 року на суму 928858,00 грн.
Документу, що підтверджує виконання договору №70-19 від 02.08.2019 року, Учасником в складі тендерної пропозиції не надано.
Відповідно до абзацу 3.5.3. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації, у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.
У відповідності до п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
Звертаємо увагу Учасника на той факт, що ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не надає замовникам жодних дискреційних повноважень щодо оцінки підстав для відхилення тендерних пропозицій у світлі можливості відхилення чи залишення їх чинними. Дана норма закону є нормою-приписом, від положень якої замовники не можуть відступати.
Повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення Тендерної документації.
Замовник правомірно очікує, що ці умови будуть виконані Учасником у точній відповідності з умовами Тендерної документації та у повному обсязі, а не частково. Вимога абз. 3.5.2. п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлена для всіх учасників даної процедури закупівлі, тому при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» Замовником дотриманий принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, встановлений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним вище, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника, оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 120 від 06.09.2019, є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним наслідком порушення Учасником умов Тендерної документації.

З повагою, тендерний комітет

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-16-002364-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 17 вересня 2019 15:59
Скарга на дії Замовника та рішення тендерного комітету під час визнання переможця процедури закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області №123 від 11.11.2019 року
На веб-сайті Уповноваженого органу було опубліковано оголошення: Номер у Prozorro UA-2019-08-16-002364-a ID у Prozorro 2ec8e9630450410ca65199967e2be099 з тендерною документацією, у відповідності до якої Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області (далі – Замовник) оголосило про проведення торгів на закупівлю «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу - за кодом ДК 021:2015 32330000-5 (комплекти фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)» (далі – Тендерна документація). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ КИТ» (далі – Скаржник) надала свою тендерну пропозицію у відповідності до умов Тендерної документації. За результатами аукціону у процедурі закупівлі було подані тендерні пропозиції трьох учасників з наступними цінами: - ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" з ціновою пропозицією на суму 704 100,00 грн., - ФОП ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ (далі - ФОП Тищук Д.М.) з ціновою пропозицією на суму 711 500,00 з ПДВ, - ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» з ціновою пропозицією на суму 711 597,60 з ПДВ. Протоколом засідання тендерного комітету територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області №123 від 11.11.2019 року на закупівлю «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу - за кодом ДК 021:2015 32330000-5 (комплекти фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)» прийнято рішення визначити ФОП Тищука Д.М. переможцем закупівлі та повідомити про намір укласти договір на закупівлю «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу - за кодом ДК 021:2015 32330000-5 (комплекти фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)». У відповідності до статті 3 Закону «Про публічні закупівлі» одним за принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Уважно ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Тищука Д.М. на закупівлю «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу - за кодом ДК 021:2015 32330000-5 (комплекти фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)» не відповідає умовам Тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 вересня 2019 18:59
Рішення від 20.09.2019 №13348+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2019 18:59
Рішення від 07.10.2019 №14372.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 22:21
Номер скарги: UA-2019-08-16-002364-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 21 вересня 2019 14:15
Оскарження рішення
суть скарги додається
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 20:48
Рішення від 25.09.2019 № 13623+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 20:48
Рішення від 08.10.2019 №14485.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2019 21:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом територіального управління прийнято рішення щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.10.2019 № 14485-р/пк-пз, а саме скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» ( протокол від 06.09.2019 №120) та про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП ТИЩУКА ДМИТРА МИКОЛАЙОВИЧА (протокол засідання тендерного комітету від 11.09.2019 №123).
Дата виконання рішення замовником: 22 жовтня 2019 14:23

Документи подані скаржником

17 вересня 2019 15:59
Платіжне доручення.PDF
17 вересня 2019 15:59
посібник на товари Philips.pdf
17 вересня 2019 15:59
СКАРГА.PDF

Документи подані скаржником

21 вересня 2019 14:15
Скарга АМКУ.pdf
21 вересня 2019 14:15
ПД.PDF

Документи подані замовником

22 жовтня 2019 14:19
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" 711 600,00
UAH з ПДВ
704 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 744 000,00
UAH з ПДВ
711 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" 748 996,80
UAH з ПДВ
711 597,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 13:58
Електронний підпис
03 вересня 2019 13:57
ЦП аукціон.pdf
31 серпня 2019 14:05
Електронний підпис
31 серпня 2019 14:04
ТХ додаток 2.pdf
31 серпня 2019 14:04
ТП.pdf
31 серпня 2019 14:04
Статут оригінал.pdf
31 серпня 2019 14:04
Про субпідряд.pdf
31 серпня 2019 14:04
Про санкції.pdf
31 серпня 2019 14:04
про працівників.pdf
31 серпня 2019 14:04
про захист довкілля.pdf
31 серпня 2019 14:04
про аналогічні.pdf
31 серпня 2019 14:04
Згода.pdf
31 серпня 2019 14:04
Договір ГУНП комплект.pdf
31 серпня 2019 14:04
ГЛ ТХ.pdf
31 серпня 2019 14:04
ГЛ ПД.pdf
31 серпня 2019 14:04
ГЛ 17 ст.pdf
31 серпня 2019 14:04
17ст.pdf
31 серпня 2019 14:04
2 МТБ.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 17:13
Відмова.pdf
12 вересня 2019 19:20
Електронний підпис
12 вересня 2019 19:20
Електронний підпис
12 вересня 2019 18:17
Довідка МВС.pdf
12 вересня 2019 18:17
Довідка ДПС.pdf
31 серпня 2019 12:46
Електронний підпис
31 серпня 2019 12:34
Гарантія 2014-19.pdf.p7s.p7s
31 серпня 2019 12:34
Гарантія 2014-19.pdf
31 серпня 2019 12:34
27. Авторизаційний лист.pdf
31 серпня 2019 12:34
18. Проект договору.pdf
31 серпня 2019 12:34
14. Технічне завдання.pdf
31 серпня 2019 12:34
12.1. Паспорт Тищука Д.М..pdf
31 серпня 2019 12:34
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 13:15
Електронний підпис
20 листопада 2019 13:15
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.PDF
20 листопада 2019 13:15
ОНОВЛЕНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
28 серпня 2019 16:58
Електронний підпис
28 серпня 2019 16:58
Dovirenist_Ryzhiy.zip
28 серпня 2019 16:58
Licence.zip
28 серпня 2019 16:58
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 серпня 2019 16:58
Гарантия_5525.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
Рішення скасоване 704 100,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 14:23
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3133405750
Рішення скасоване 711 500,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 14:23
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
Рішення скасоване 704 100,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 16:15
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
Відхилено 704 100,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 16:23
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3133405750
Рішення скасоване 711 500,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 18:23
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3133405750
Відхилено 711 500,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 18:26
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
Переможець 711 597,60
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 18:29

Документи

06 вересня 2019 16:07
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:06
протокол
02 вересня 2019 15:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 листопада 2019 16:23
Електронний підпис
13 листопада 2019 16:20
Протокол
13 листопада 2019 16:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 листопада 2019 18:26
Електронний підпис
19 листопада 2019 18:24
протокол
19 листопада 2019 18:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
19 листопада 2019 18:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 18:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
711 597,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 15:46
Додаткова КИТ.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 15:44
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 15:33
Договір укладений
02 грудня 2019 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк постачання товару до 13.12.2019 року включно
Номер договору про закупівлю: 378-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/379-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 711 597,60
UAH (в тому числі ПДВ 118 599,60 UAH)