Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
738 279,00 UAH
UA-2019-08-16-002276-a 0b7f00fa671043b68d3d46869d16962e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Купкіна Світлана Валеріївна

+380445026326 kupkina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем Національної академії наук України та Міністерства освіти і науки України
Код ЄДРПОУ: 24741741
Вебсайт: http://irtc.org.ua/
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Академіка Глушкова, 40
Контактна особа: Купкіна Світлана Валеріївна
+380445026326
kupkina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 00:00
Очікувана вартість: 738 279,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 691,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комплекти
комп'ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03187, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Академіка Глушкова, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 17:15
2019_16cерпень_КОМП_ОБЛАДНАННЯ_Тендерна документація МННЦІТС.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 09:35
Дата відповіді: 19 серпня 2019 17:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)у тендерній документації ( а саме в п.4.3) зазначено : «В разі, якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання, слід читати з виразом «або еквівалент» (згідно ст.22 Закону)». Тому відповідь – так, за умови відповідності технічним вимогам до предмета закупівлі (Додаток №3.) 2) у тендерній документації ( а саме в Додатку №3) наведені вичерпні вимоги Замовника до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (без посилання на конкретну торгівельну марку виробника), яких має дотримуватись Учасник при поданні своєї тендерної пропозиції. 3)Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Отже, ФОП, які є платниками ПДВ, та ті, що не є платниками ПДВ, оцінюються на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НРП" 729 306,00
UAH з ПДВ
729 306,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 12:45
ценовое_предложение.zip
23 серпня 2019 12:45
ТОВ НРП ДОКУМЕНТИ.pdf
23 серпня 2019 12:45
додаток.pdf
23 серпня 2019 12:45
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НРП"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 вересня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій