Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки для НУШ у кількості 28штук
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001978-a 2dd9822ff10545a886f1e60ae4f5832c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Буторін

+380988071517 mmbutorin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 02143040
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1
Контактна особа: Михайло Буторін
+380988071517
mmbutorin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 15:56
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 15:56
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штука
Ноутбуки для НУШ у кількості 28штук (Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної сучасної та досконалої загальної середньої освіти ( Нова Українська школа) за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м..Житомир , вул.Л.Українки,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:59
Тендерна документація ноутбуки НУШ.doc
16 серпня 2019 15:59
Тендерна 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:18
Дата відповіді: 20 серпня 2019 17:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь 1. Предмет закупівлі має або відповідати характеристикам які вимагає замовник, або бути кращим за ці характеристики. 2.Замовник має право не вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару, або конкретну країну виробника ,тому що такими діями буде порушене право та обмежена можливість участі ряду країн, виробників певних марок тієї чи іншої продкуції та учасників торгів на рівну та незалежну конкуренцію . Така вимога порушує ЗУ "Про публічні закупівлі" 3. Участь у закупівлі можуть приймаюти і платники і не платники ПДВ. Оцінювати пропозиції учасників будимо згідно чинного законодавства .

Інформація про відміну

Дата відміни
02 вересня 2019 15:56
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій