Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги створення та впровадження інформаційно-комунікаційної системи «Єдиний веб-портал «SMART REGION Полтавської області»
Очікувана вартість
2 670 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001956-a 642243e80d0344668dc21503bf7d6ce4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Чайковська

+380501906977 chajkovska@oblrada.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 22530614
Вебсайт: http://oblrada.pl.ua
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 45
Контактна особа: Світлана Чайковська
+380501906977
chajkovska@oblrada.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:45
Очікувана вартість: 2 670 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги створення та впровадження інформаційно-комунікаційної системи «Єдиний веб-портал «SMART REGION Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 вересня 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги між Замовником та Виконавцем здійснюються на підставі Акту здачі-приймання наданих Послуг, шляхом оплати вартості фактично наданих Послуг протягом 7 (семи) робочих днів після його отримання, але в будь-якому разі після надходження коштів з обласного бюджету на зазначені цілі. Джерело фінансування - обласний бюджет Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2019 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 17:04
Опис змін.pdf
29 серпня 2019 17:04
ТД _Зведений СМАРТ_16082019 зі змінами.docx
16 серпня 2019 15:55
Оголошення смарт.pdf
29 серпня 2019 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 17:04
Опис змін.pdf
29 серпня 2019 17:04
ТД _Зведений СМАРТ_16082019 зі змінами.docx
16 серпня 2019 15:55
ТД _Зведений СМАРТ_16082019.docx
16 серпня 2019 15:55
Оголошення смарт.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо криптографічного захисту інформації
Дата подання: 21 серпня 2019 15:52
Дата відповіді: 23 серпня 2019 15:02
1. Пункт 3.1.15 Додатку 1 тендерної документації містить вимоги щодо захисту порталу від несанкціонованого доступу. Крім того, пункт 3.1.9 містить посилання на нормативно-правові акти в сфері захисту інформації, які в певних розділах передбачають створення та проведення атестації, в подальшому, комплексної системи захисту інформації. Окремо зазначимо, що забезпечення вказаного в тендерній документації рівня захисту інформації може вимагати застосування засобів криптографічного захисту інформації та певних послуг в сфері технічного захисту інформації. Просимо пояснити та/або внести зміни до тендерної документації з метою врегулювання питання необхідності наявності в Учасника ліцензій на провадження господарської діяльності у галузі криптографічного захисту інформації та технічного захисту інформації за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, які можуть бути необхідні в межах даних торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом договору є послуги створення та впровадження інформаційно-комунікаційної системи «Єдиний веб-портал «SMART REGION Полтавської області», а не побудова комплексної системи захисту інформації, тому наявність в Учасника ліценції на провадження господарської діяльності у галузі криптографічного захисту інформації та технічного захисту інформації не вимагається.
щодо сервісного центру
Дата подання: 21 серпня 2019 15:53
Дата відповіді: 23 серпня 2019 15:02
З огляду на детальні вимоги щодо забезпечення працездатності функціонуючої системи та підтримки її функціонування, просимо пояснити та/або внести зміни до тендерної документації щодо необхідності наявності в Учасника сервісного центру для підтримки програмного забезпечення в регіоні Замовника.
Відповідь: Пунктом 1 таблиці 1. Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям додатку 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник в складі тендерної пропозиції подає довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, а саме створення та впровадження Інформаційно-комунікаційної системи, що є предметом закупівлі. В зазначеній довідці для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі, обов’язково зазначається перелік власного або залученого на договірних умовах обладнання та програмного забезпечення, яке необхідне для створення Інформаційно-комунікаційної системи. Крім іншого, наявність в Учасника сервісного центру підтвердить його матеріально-технічну спроможність на створення та впровадження Інформаційно-комунікаційної системи. Щодо територіального розміщення Учасника та його сервісного центру, повідомляємо наступне. Замовник діє відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» що виключає можливість встановлення вимог що обмежують конкуренцію та свободу підприємницької діяльності.
технічна підтримка
Дата подання: 21 серпня 2019 15:54
Дата відповіді: 23 серпня 2019 15:03
З огляду на детальні вимоги щодо забезпечення працездатності функціонуючої системи та підтримки її функціонування, просимо конкретизувати вимоги щодо офіційного спілкування Замовника та Виконавця щодо виявлених недоліків програмного забезпечення (телефон, електронна пошта, час реакції на запити, наявність гарячої лінії тощо).
Відповідь: Вимоги до спілкування Замовника та Виконавця щодо виявлених недоліків програмного забезпечення описані у таблиці «Запит на усунення зауважень» Додатку 2 до Проекту договору. Запити надсилаються Замовником електронною поштою Виконавцю та містять опис проблем(и), її пріоритетність та терміновість вирішення (усунення зауважень Замовника).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-16-001956-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЙКЮЖН ІТ", Код ЄДРПОУ:40026988
Дата подання: 25 вересня 2019 18:07
скарга ТОВ Айкюжн ІТ
ТОВ «Айкюжн ІТ» подає скаргу щодо порушення своїх прав як учасника торгів. На думку ТОВ «Айкюжн ІТ», акцепт тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Голуба Андрія Вікторовича був неправомірний, що призвело до невизнання ТОВ «Айкюжн ІТ» переможцем торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 вересня 2019 17:22
рішення від 30.09.2019 № 13875 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 17:22
рішення від 16.10.2019 № 14824 .pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 22:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення тендерного комітету від 18.09.2019 року № 53 щодо визнання переможцем Учасника – Фізичної особи-підприємця Голуба Андрія Вікторовича відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015:72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги створення та впровадження інформаційно-комунікаційної системи «Єдиний веб-портал «SMART REGION Полтавської області») за оголошенням UA-2019-08-16-001956-a від 16.08.2019 року.
Дата виконання рішення замовником: 22 жовтня 2019 17:05

Документи подані скаржником

25 вересня 2019 18:07
Платіжне доручення.pdf
25 вересня 2019 18:07
скарга.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІС-СОФТ" 2 220 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Голуб Андрій Вікторович 2 500 000,00
UAH з ПДВ
1 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЛОГІКА" 2 640 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ" 2 620 000,00
UAH з ПДВ
1 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ 2 590 000,00
UAH з ПДВ
2 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІВІС" 2 616 600,00
UAH з ПДВ
2 219 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 17:08
Електронний підпис
05 вересня 2019 17:07
Пропозиція.pdf
05 вересня 2019 17:07
Письмова згода.pdf
05 вересня 2019 17:07
Наказ+протокол.pdf
05 вересня 2019 17:07
Лист згода (2).pdf
05 вересня 2019 17:07
Довкілля.pdf
05 вересня 2019 17:07
Договір Полтава_compressed.pdf
05 вересня 2019 17:07
Виписка (1).pdf
05 вересня 2019 17:07
Довідка про ліцензію.pdf
05 вересня 2019 17:07
Гарантийний лист.pdf
05 вересня 2019 17:07
Витяг_ЄдинийПодаток.pdf
05 вересня 2019 17:07
Витяг БІС-СОФТ.pdf
05 вересня 2019 17:07
Статут.pdf
05 вересня 2019 17:07
Лист відповідність.pdf
05 вересня 2019 17:07
Відомості про учасника.pdf
05 вересня 2019 17:07
Відгук.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 10:02
Документ 702166730358412840898.pdf
20 вересня 2019 12:12
цінова_пропозиція.pdf
20 вересня 2019 11:31
1015_ГОЛУБ_ФОП.pdf
20 вересня 2019 11:22
довідка_несудимість.pdf
20 вересня 2019 11:10
цінова_пропозиція.pdf
20 вересня 2019 11:05
справка_несудимость.pdf
20 вересня 2019 11:04
банкрутство.pdf
06 вересня 2019 16:47
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:38
01_1.rar
06 вересня 2019 16:38
02.rar
06 вересня 2019 16:38
01_2.rar
06 вересня 2019 16:38
03.rar

Публічні документи

06 вересня 2019 12:44
Електронний підпис
06 вересня 2019 12:42
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
06 вересня 2019 12:42
Статут ТОВ КБ Логіка.pdf
06 вересня 2019 12:40
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 12:40
Ст 17.pdf
06 вересня 2019 12:39
Довідка про обладнання.pdf
06 вересня 2019 12:39
Довідка працівників.pdf
06 вересня 2019 12:39
Відгук А1414.pdf
06 вересня 2019 12:39
Відгук А3838.pdf
06 вересня 2019 12:39
Договір поставки №68 А1414.pdf
06 вересня 2019 12:38
Договір поставки №42 А3838.pdf
06 вересня 2019 12:38
Довідка санкції.pdf
06 вересня 2019 12:37
Технічні вимоги.pdf
06 вересня 2019 12:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 15:45
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:44
Стаття 17.pdf
06 вересня 2019 15:44
Сертифікат ISO.pdf
06 вересня 2019 15:44
Пропозиція.pdf
06 вересня 2019 15:44
Проект Договору.pdf
06 вересня 2019 15:44
Працівники.pdf
06 вересня 2019 15:44
Письмова згода.pdf
06 вересня 2019 15:44
Лист ліцензування.pdf
06 вересня 2019 15:44
Лист довкілля.pdf
06 вересня 2019 15:44
копія статуту.pdf
06 вересня 2019 15:44
Календарний план-графік.pdf
06 вересня 2019 15:44
Згода персональні дані.pdf
06 вересня 2019 15:44
Гарантійний лист.pdf
06 вересня 2019 15:44
витяг з реєстру ПДВ.PDF
06 вересня 2019 15:44
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 13:25
Електронний підпис
25 жовтня 2019 13:22
Dovidka_19281348460010143723.pdf
25 жовтня 2019 13:22
Dovidka_19281348460010143723.pdf.p7s
05 вересня 2019 12:12
Електронний підпис
05 вересня 2019 11:50
9.1. Копія Статуту.pdf
05 вересня 2019 11:50
5. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
05 вересня 2019 11:50
4.5. Сертифікат ISO 9001.pdf
05 вересня 2019 11:50
9.7. Довідка про санкції.pdf
05 вересня 2019 11:50
2.1. Довідка про МТБ.pdf
05 вересня 2019 11:49
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 10:36
Електронний підпис
05 вересня 2019 10:34
Тендерна пропозиція.pdf
05 вересня 2019 10:34
Статут ТОВ СІВІС.pdf
05 вересня 2019 10:34
Письмова згода учасника.pdf
05 вересня 2019 10:34
Паспорт Юношева.pdf
05 вересня 2019 10:34
Наказ директора.pdf
05 вересня 2019 10:34
Копія диплому Колосов.pdf
05 вересня 2019 10:34
ІНН Юношева.pdf
05 вересня 2019 10:34
Диплом Юношева.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІС-СОФТ"

ФОП Голуб Андрій Вікторович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЛОГІКА"

ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"

Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ

ТОВ "СІВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІС-СОФТ"
#38455425
Відхилено 500 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 15:52
Фізична особа-підприємець Голуб Андрій Вікторович
#3249812250
Рішення скасоване 1 899 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 17:06
Фізична особа-підприємець Голуб Андрій Вікторович
#3249812250
Відхилено 1 899 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 17:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЛОГІКА"
#41087664
Відхилено 1 900 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 17:15
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"
#40026988
Відхилено 1 990 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 17:18
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ
#37770359
Переможець 2 190 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 17:21

Документи

13 вересня 2019 15:52
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:50
Протокол 51.pdf
09 вересня 2019 13:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 жовтня 2019 17:12
Електронний підпис
22 жовтня 2019 17:10
57.pdf

Документи

22 жовтня 2019 17:15
Електронний підпис
22 жовтня 2019 17:14
58.pdf

Документи

22 жовтня 2019 17:18
Електронний підпис
22 жовтня 2019 17:17
59.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ
#37770359
2 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:59
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 14:11
догов 170.pdf укладений
04 листопада 2019 14:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 190 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 000,00 UAH)