Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
220 800,00 UAH
UA-2019-08-16-001933-a 36b49b83d7df471bab0aca867d53a2a9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Котов

+380993439830 zakupivli.artyom.s.kotov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21782461
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/lg/
Місцезнаходження: 93404, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 9
Контактна особа: Артем Котов
+380993439830
zakupivli.artyom.s.kotov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 23:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 11:11
Очікувана вартість: 220 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 208,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штука
Ноутбуки (джерело фінансування закупівлі – кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі протягом 5 (п’яти) банківських днів після фактичної поставки всього Товару, на підставі рахунку, видаткової накладної Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:19
Дата відповіді: 20 серпня 2019 15:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований у тендерній пропозиції товар повинен відповідати вимогам до предмету закупівлі, визначеним у Тендерній документації (з урахуванням додатків до неї).
Найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, встановленим документацією конкурсних торгів та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозиції. При цьому при розгляді та оцінці пропозиції конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до всіх учасників.
Подати пропозицію має право учасник, який обрав будь-яку систему оподаткування. Згідно умов оголошеної закупівлі критерієм відбору переможця в процедурі закупівлі є ціна його пропозиції.
Ціна пропозиції учасника має включати вартість предмету закупівлі, його доставки до місця поставки та вартість тари, упакування і маркування, вантажно-розвантажувальні роботи, податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійсненні у зв’язку з виконанням договору, який буде укладений із переможцем за результатами процедури закупівлі.
З метою обов’язкового дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням тендерною документацією передбачається подання Учасниками заповненої та підписаної Тендерної пропозиції за встановленою єдиною формою, зразок якої наведено у Додатку №2 до тендерної документації
Даною формою тендерної пропозиції передбачається графа «Назва», що вимагає від Учасника обов’язкового зазначення моделі товару, що пропонується таким Учасником.
Тендерною документацією передбачається, що інформація про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника подається Учасником у складі заповненої та підписаної Тендерної пропозиції за встановленою формою, зразок якої наведено у Додатку №2 до тендерної документації, у формі порівняльної таблиці відповідності вимогам Замовника, у якій наводяться дані про відповідність кожної позиції («ТАК» чи «НІ») вимогам Замовника
Рівень сервіс підтримки Next business day
Дата подання: 20 серпня 2019 12:51
Дата відповіді: 20 серпня 2019 15:24
Доброго дня, цікавить пункт сервісної підтримки next business day, яку повинен надавати виробник через авторизований сервіс центр,так як на сьогодні майже жоден з виробників не може забеспечити таку підтримку. Прошу пояснити.
Відповідь: Шановні учасники.
У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників і одночасно із цим добросовісної конкуренції серед них.
Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі його відповідна технічна специфікація оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу у складі тендерної документації, до якої забороняється включення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Оприлюднення межах даної закупівлі тендерна документація не передбачає жодних переваг та преференцій для будь-кого із учасників за жодною ознакою чи критерієм, у тому числі і в частині забезпечення рівня сервісної підтримки next business day, що має надаватися.
Вимога забезпечення рівня сервісної підтримки next business day є виправданою, зважаючи на потребу забезпечення органами Пенсійного фонду України безперервності виконання своїх функцій з питань пенсійного забезпечення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 217 728,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 211 500,00
UAH з ПДВ
211 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
Відхилено 190 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 14:46
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 211 500,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:12

Документи

09 вересня 2019 14:46
Електронний підпис
09 вересня 2019 13:30
Протокол №104 09.09.2019.PDF
04 вересня 2019 11:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 вересня 2019 16:12
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:10
Протокол №106 09.09.2019.PDF
09 вересня 2019 14:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
09 вересня 2019 16:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі