Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3019 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001921-a 740781339f17424a99d2d2fdba1db623
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр В'ячеславович Осадчий

+380444228267 osadchyi@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Олександр В'ячеславович Осадчий
+380444228267
osadchyi@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 17:30
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5245 пачка
Папір для друку (Джерело фінансування - власні кошти підприємства)
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київ, м. Київ, проспект Перемоги,151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Папір для друку (Джерело фінансування - власні кошти підприємства)
Папір А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київ, м. Київ, проспект Перемоги,151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 рулон
Папір для друку (Джерело фінансування - власні кошти підприємства)
Папір інженерний, 610 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київ, м. Київ, проспект Перемоги,151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 рулон
Папір для друку (Джерело фінансування - власні кошти підприємства)
Папір інженерний, 841 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київ, м. Київ, проспект Перемоги,151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс у розмірі до 90 %, від загальної вартості Договору сплачується протягом 15 робочих днів з дня підписання Договору. Аванс 15 Робочі 90
Поставка товару Остаточний розрахунок за договором здійснюється протягом 30 – ти робочих днів з дати підписання видаткової накладної та виставленого рахунку. Пiсляоплата 30 Робочі 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:49
Проект договору Папір.doc
16 серпня 2019 15:49
ТД Папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 19 серпня 2019 16:50
Дата відповіді: 22 серпня 2019 13:03
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470 Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) , краще підходить для двохстороннього друку так як має більший коефіцієнт непрозорості. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У своїй діяльності УДЦР використовує високотехнологічну офісну оргтехніку з лазерним друком документів. Для отримання найефективнішого та бездоганного результату надрукованих документів, папір для друку повинен використовуватися високого ґатунку. При зменшені білизни паперу зменшується чіткість та стійкість надрукованого тексту.
Враховуючи вище наведене не вбачаємо потребу, щодо внесення змін у тендерну документацію.

Інформація про відміну

Дата відміни
01 вересня 2019 17:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій