Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Процессор, монітор, клавіатура+мишь, принтер лазерний)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001876-a 68634bc88283425c9dbcf22fd7d0297a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бажак

+380687495659 crb.arciz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Арцизька центральна районна лікарня" Арцизької районної ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 01998638
Вебсайт: http://dz.prom.ua
Місцезнаходження: 68404, Україна , Одеська обл., м. Арциз,, вул. Добровольського, буд. 5
Контактна особа: Ольга Бажак
+380687495659
crb.arciz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 08:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Комп’ютерне обладнання
(Процессор, монітор, клавіатура+мишь, принтер лазерний) (Кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68404, Україна, Одеська область, м.Арциз, вул. Добровольського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:41
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
16 серпня 2019 15:41
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:23
Дата відповіді: 23 серпня 2019 10:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за всіма показниками.. 2.Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється. 3.ФОП- неплатник ПДВ допускається. Ціна розглядатиметься, як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 297 996,00
UAH з ПДВ
297 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 13:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (2).pdf
29 серпня 2019 13:09
Гарантійний Лист.pdf
29 серпня 2019 13:09
propozitsiya nova 297996.00.pdf
29 серпня 2019 13:09
сертификатWindows-10-Pro.jpg
29 серпня 2019 13:09
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Інформація про відміну

Дата відміни
02 вересня 2019 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій