Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
(Процессор, монітор, клавіатура+мишь, принтер лазерний)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001876-a ● 68634bc88283425c9dbcf22fd7d0297a
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Арцизька центральна районна лікарня" Арцизької районної ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 01998638 |
Вебсайт: | http://dz.prom.ua |
Місцезнаходження: | 68404, Україна , Одеська обл., м. Арциз,, вул. Добровольського, буд. 5 |
Контактна особа: |
Ольга Бажак +380687495659 crb.arciz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2019 08:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Комп’ютерне обладнання
(Процессор, монітор, клавіатура+мишь, принтер лазерний) (Кошти місцевого бюджету)
(Процессор, монітор, клавіатура+мишь, принтер лазерний) (Кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68404, Україна, Одеська область, м.Арциз, вул. Добровольського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 15:41 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
16 серпня 2019 15:41 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:23
Дата відповіді: 23 серпня 2019 10:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за всіма показниками.. 2.Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється. 3.ФОП- неплатник ПДВ допускається. Ціна розглядатиметься, як остаточна.
Інформація про відміну
Дата відміни
02 вересня 2019 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій