Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лот 1: система збереження даних; лот 2: сервер
lot 1: data storage system; lot 2: server
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001875-a 0a7cd1426dc04c548e11368319900b8a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Будченко

+380442499673 budchenko@land.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Код ЄДРПОУ: 39411771
Вебсайт: http://land.gov.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 3
Контактна особа: Віталій Будченко
+380442499673
budchenko@land.gov.ua
Додаткові контактні особи: Махнаков Андрій Сергійович
+380442758076
makhnakov@land.gov.ua
Dmytro Makarenko
+380442499688
makarenko@land.gov.ua
Кузьменко Олександр Миколайович
+380442757044
kuzmenko@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Service of Ukraine for Geodesy, Cartography and Cadastre
National ID: 39411771
Contact point: Vitalii Budchenko
+380442499673
budchenko@land.gov.ua
Additional contacts: Махнаков Андрій Сергійович
+380442758076
makhnakov@land.gov.ua
Dmytro Makarenko
+380442499688
makarenko@land.gov.ua
Кузьменко Олександр Миколайович
+380442757044
kuzmenko@land.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 16 серпня 2019 15:40
Enquiries until: 06 вересня 2019 10:00
Complaints submission until: до 12 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 вересня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 8 000 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Scope of the procurement

Тендерна документація

16 серпня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:41
Проект договору.docx
16 серпня 2019 15:41
Тендерна документація - СЗД, СЕРВЕР.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-001875-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 03 вересня 2019 16:12
Щодо внесення змін
Вважаємо, що наступні вимоги Замовника викладені в Додатку № 2 до тендерної документації розділ 1.2 «Технічні характеристики предмета закупівлі», є штучно завищеними та необґрунтованими, а саме:
пункт 1.2.7 «СЗД повинна бути класу «All-flash» та мати алгоритми оптимізації роботи з дисками SSD»
пункт 1.2.12 «СЗД повинна мати не менш ніж 1 Hot Spare диск, мати 195ТіB корисного об’єму після форматування при використанні RAID6 або аналогічному з підтримкою одночасного виходу з ладу не менше 2 накопичувачів (без урахування використання технологій дедублікації та компресії), та використовувати однакові SSD диски об’ємом не менше ніж 7,6 ТБ»
Вимагаємо усунути з умов тендерної документації завищені та необґрунтовані вимоги, та викласти технічні вимоги у відповідності до реальних потреб Замовника та загально прийнятих стандартів побудови СЗД з функцією автоматичного тірінгу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2019 18:22
Необхідність здійснення закупівлі системи збереження даних класу «All-flash» з дисками SSD корисним об’ємом 195ТіB пов’язана з тим, що Держгеокадастром здійснюються заходи з переведення матеріалів Державного фонду документації із землеустрою в електронний (цифровий) вигляд, що потребує наявності відповідного обладнання для розміщення та збереження накопичених електронних матеріалів. Система збереження даних повинна забезпечити подальше ведення та наповнення Державного фонду документації із землеустрою в електронному вигляді, а також забезпечення резервного копіювання та збереження бази даних системи електронного документообігу Держгеокадастру.
На сьогоднішній день All-Flash системи зберігання даних наявні у продуктових портфелях усіх провідних виробників (HPE, DELL EMC, NetApp та інші). Cтандарти побудови системи зберігання даних з функцією автоматичного тірінгу були розповсюдженими на ринку в той час, коли вартість тревдотільних накопичувачів значно перевищувала ціну шпиндельних дисків і дозволяла досягти компромісу між продуктивністю системи та необхідним об’ємом. Згідно оцінок провідних аналітичних компаній вартість зберігання одного GB даних на твердотільних накопичувачах наближається до вартості зберігання одного GB даних на шпиндельних накопичувачах (https://www.emc.com/collateral/analyst-reports/justifying-investments-in-all-flash-arrays.pdf та https://www.weka.io/wp-content/uploads/2018/04/HPE-Flash-Tech-Spotlight-Hyperion-Research.pdf).
До того ж, використання автоматичного тірінгу даних між накопичувачами різних класів може призвести до ситуації, коли необхідні дані будуть знаходитись на найнижчому (найповільнішому) рівні зберігання, що призведе до тимчасового зниження продуктивності доступу до даних (оскільки, як правило, технології переміщення даних не виконуються «на льоту», а в години зменшеного навантаження на систему (нічні години)). Увімкнення автоматичного тірінгу в пікові години може призвести до загального зниження продуктивності, адже цей процес пов’язаний з великою кількістю внутрішніх (фонових) операцій переміщення даних.
All-Flash системи зберігання даних не мають таких недоліків та можуть забезпечити стабільно високу продуктивність.
Додатково повідомляємо, що тендерним комітетом буде розглянуто на своєму черговому засіданні питання про можливість та необхідність внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації.
Результати рішення тендерного комітету будуть оприлюдненні в порядку та у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону та з урахуванням положень частини другої статті 23 Закону. Відповідь надана Департаментом адміністративно-господарського забезпечення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-16-001875-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АВІСТА ГРУП", Код ЄДРПОУ:35636178
Дата подання: 18 жовтня 2019 18:23
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника про допущення до аукціону ТОВ "Спеціальні Системи"
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2019 20:23
рішення від 23.10.2019 № 15294 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 20:23
Рішення від 07.11.2019 № 16253.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 20:06

Документи подані скаржником

18 жовтня 2019 18:23
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

08 листопада 2019 20:06
Рішення від 07.11.2019 № 16253.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: система збереження даних
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 7 300 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 36 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 219000 UAH


Title: data storage system
Current status: Cancelled
Estimated total value: 7 300 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 500,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 04 листопада 2019 15:46
Auction planned date: 04 листопада 2019 15:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
система збереження даних (джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України)
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київ, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 3
Дата доставки: 30 листопада 2019

data storage system (source of procurement financing: the state budget of Ukraine)
CPV: 48820000-2

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Стосовно вимоги до розмірів СЗД
Дата подання: 20 серпня 2019 12:02
Дата відповіді: 23 серпня 2019 18:47
Шановний Замовнику, з метою забезпечення конкурентності закупівлі та економії бюджетних коштів відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" прошу внести зміни до технічних вимог за Лотом 1, виклавши п. 1.2.3 Додатку № 2 до тендерної документації в редакції: "1.2.3. СЗД повинна являти собою комплексне рішення стійкового виконання, що складається з контролерів системи зберігання даних з інтерфейсами вводу-виводу, дискового сховища для встановлення виключно SSD дисків не менше ніж з 24 відсіками та можливістю приєднання дискових полиць, керуючого програмного забезпечення з необхідними ліцензіями (без обмеження терміну використання), комутаційними і силовими кабелями і комплектом кріплення в серверну стійку 19” та висотою не більше 7U". Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі повідомляємо про наступне.
Профільним Департаментом адміністративно-господарського забезпечення Держгеокадастру розглянуто звернення, розміщене о 12:02 годині 20.08.2019 року в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, в частині внесення змін до технічних характеристик предмета закупівлі за лотом 1 «система збереження даних» та повідомляємо про наступне.
Обмеження розміру серверної стійки висотою 6U обумовлено обмеженим вільним простором в наявних у Замовника серверних шафах, а також запланованою закупівлею нового серверного обладнання, нарощуванням потужності системи збереження даних, що вже експлуатується.
Додатково повідомляємо, що тендерним комітетом буде розглянуто на своєму черговому засіданні питання про можливість та необхідність внесення запропонованих змін до тендерної документації.
Результати рішення тендерного комітету будуть оприлюдненні в порядку та у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону та з урахуванням положень частини другої статті 23 Закону. Відповідь надана Департаментом адміністративно-господарського забезпечення.
Відповідь надана Департаментом адміністративно-господарського забезпечення
Стосовно вимог до СЗД
Дата подання: 03 вересня 2019 16:10
Дата відповіді: 06 вересня 2019 18:34
У відповідності до Додатку № 2 до тендерної документації розділ 1.2 «Технічні характеристики предмета закупівлі» в пункті 1.2.16 вказано вимоги: «СЗД повинна забезпечувати підтримку Vmware» Яким чином СЗД повинна забезпечувати підтримку Vmware? СЗД повинна відповідати на запитання та усувати проблеми Замовника у роботі з Vmware? Чи можливо мається на увазі, що запропонована Учасником СЗД повинна офіційно підтримуватись певною версією певного продукту Vmware, та бути включеною у список сумісних/підтримуваних СЗД для Vmware? Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі повідомляємо про наступне.
Профільним Департаментом адміністративно-господарського забезпечення Держгеокадастру розглянуто звернення, розміщене о 16:10 годині 03.09.2019 року в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, в частині уточнення технічних характеристик предмета закупівлі за лотом 1 «система збереження даних» та повідомляємо про наступне.
Система збереження даних повинна бути сумісна з програмним забезпеченням для серверної віртуалізації Vmware.
Додатково повідомляємо, що тендерним комітетом буде розглянуто на своєму черговому засіданні питання про можливість та необхідність надання відповідних роз’яснень до тендерної документації.
Результати рішення тендерного комітету будуть оприлюдненні в порядку та у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону та з урахуванням положень частини другої статті 23 Закону.
Відповідь надана Департаментом адміністративно-господарського забезпечення
Стосовно розширення СЗД
Дата подання: 03 вересня 2019 16:11
Дата відповіді: 06 вересня 2019 18:34
У відповідності до Додатку № 2 до тендерної документації розділ 1.2 «Технічні характеристики предмета закупівлі» не вказано чи планується в майбутньому розширення СЗД. Якщо так то необхідно навести відповідні вимоги до розширення як самих контролерів та кеш-пам’яті так і по кількості дисків, дискових полиць, портів розширення та інше. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі повідомляємо про наступне.
Профільним Департаментом адміністративно-господарського забезпечення Держгеокадастру розглянуто звернення, розміщене о 16:11 годині 03.09.2019 року в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, в частині уточнення технічних характеристик предмета закупівлі за лотом 1 «система збереження даних» та повідомляємо про наступне.
Необхідність розширення системи збереження даних в майбутньому не є технічною вимогою до предмета закупівлі та наразі не прогнозується Замовником.
Додатково повідомляємо, що тендерним комітетом буде розглянуто на своєму черговому засіданні питання про можливість та необхідність надання відповідних роз’яснень до тендерної документації.
Результати рішення тендерного комітету будуть оприлюдненні в порядку та у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону та з урахуванням положень частини другої статті 23 Закону.
Відповідь надана Департаментом адміністративно-господарського забезпечення
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-001875-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 03 вересня 2019 16:12
Щодо внесення змін
Вважаємо, що наступні вимоги Замовника викладені в Додатку № 2 до тендерної документації розділ 1.2 «Технічні характеристики предмета закупівлі», є штучно завищеними та необґрунтованими, а саме:
пункт 1.2.7 «СЗД повинна бути класу «All-flash» та мати алгоритми оптимізації роботи з дисками SSD»
пункт 1.2.12 «СЗД повинна мати не менш ніж 1 Hot Spare диск, мати 195ТіB корисного об’єму після форматування при використанні RAID6 або аналогічному з підтримкою одночасного виходу з ладу не менше 2 накопичувачів (без урахування використання технологій дедублікації та компресії), та використовувати однакові SSD диски об’ємом не менше ніж 7,6 ТБ»
Вимагаємо усунути з умов тендерної документації завищені та необґрунтовані вимоги, та викласти технічні вимоги у відповідності до реальних потреб Замовника та загально прийнятих стандартів побудови СЗД з функцією автоматичного тірінгу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2019 18:22
Необхідність здійснення закупівлі системи збереження даних класу «All-flash» з дисками SSD корисним об’ємом 195ТіB пов’язана з тим, що Держгеокадастром здійснюються заходи з переведення матеріалів Державного фонду документації із землеустрою в електронний (цифровий) вигляд, що потребує наявності відповідного обладнання для розміщення та збереження накопичених електронних матеріалів. Система збереження даних повинна забезпечити подальше ведення та наповнення Державного фонду документації із землеустрою в електронному вигляді, а також забезпечення резервного копіювання та збереження бази даних системи електронного документообігу Держгеокадастру.
На сьогоднішній день All-Flash системи зберігання даних наявні у продуктових портфелях усіх провідних виробників (HPE, DELL EMC, NetApp та інші). Cтандарти побудови системи зберігання даних з функцією автоматичного тірінгу були розповсюдженими на ринку в той час, коли вартість тревдотільних накопичувачів значно перевищувала ціну шпиндельних дисків і дозволяла досягти компромісу між продуктивністю системи та необхідним об’ємом. Згідно оцінок провідних аналітичних компаній вартість зберігання одного GB даних на твердотільних накопичувачах наближається до вартості зберігання одного GB даних на шпиндельних накопичувачах (https://www.emc.com/collateral/analyst-reports/justifying-investments-in-all-flash-arrays.pdf та https://www.weka.io/wp-content/uploads/2018/04/HPE-Flash-Tech-Spotlight-Hyperion-Research.pdf).
До того ж, використання автоматичного тірінгу даних між накопичувачами різних класів може призвести до ситуації, коли необхідні дані будуть знаходитись на найнижчому (найповільнішому) рівні зберігання, що призведе до тимчасового зниження продуктивності доступу до даних (оскільки, як правило, технології переміщення даних не виконуються «на льоту», а в години зменшеного навантаження на систему (нічні години)). Увімкнення автоматичного тірінгу в пікові години може призвести до загального зниження продуктивності, адже цей процес пов’язаний з великою кількістю внутрішніх (фонових) операцій переміщення даних.
All-Flash системи зберігання даних не мають таких недоліків та можуть забезпечити стабільно високу продуктивність.
Додатково повідомляємо, що тендерним комітетом буде розглянуто на своєму черговому засіданні питання про можливість та необхідність внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації.
Результати рішення тендерного комітету будуть оприлюдненні в порядку та у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону та з урахуванням положень частини другої статті 23 Закону. Відповідь надана Департаментом адміністративно-господарського забезпечення.

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-08-16-001875-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АВІСТА ГРУП", Код ЄДРПОУ:35636178
Дата подання: 18 жовтня 2019 18:23
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника про допущення до аукціону ТОВ "Спеціальні Системи"
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2019 20:23
рішення від 23.10.2019 № 15294 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 20:23
Рішення від 07.11.2019 № 16253.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 20:06

Документи подані скаржником

18 жовтня 2019 18:23
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

08 листопада 2019 20:06
Рішення від 07.11.2019 № 16253.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 жовтня 2019
UA-2019-08-16-001875-a0a7cd1426dc04c548e11368319900b8a
Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Код ЄДРПОУ: 39411771
Місцезнаходження: 03151, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "АВІСТА ГРУП" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Спеціальні Системи" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ» Документи
Рішення скасоване
Документи

Документи

16 вересня 2019 10:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 вересня 2019 12:44
Електронний підпис
13 вересня 2019 12:40
трудова Мостовенко.pdf
13 вересня 2019 12:40
трудова Иванкив.pdf
13 вересня 2019 12:40
Статут 06.08.2019.pdf
13 вересня 2019 12:40
ст17.pdf
13 вересня 2019 12:40
протокол.pdf
13 вересня 2019 12:40
Проект договору.pdf
13 вересня 2019 12:40
приказ Моставенко.pdf
13 вересня 2019 12:40
приказ Иванкив.pdf
13 вересня 2019 12:40
пояснення.pdf
13 вересня 2019 12:40
паспорт+код.pdf
13 вересня 2019 12:40
Опис Статут.pdf
13 вересня 2019 12:40
НДС Интегратор.pdf
13 вересня 2019 12:40
Накладна аналог договор.pdf
13 вересня 2019 12:40
наказ Баштовий.pdf
13 вересня 2019 12:40
Ліцензія завірена копія.zip
13 вересня 2019 12:40
довідка щодо ліцензії.pdf
13 вересня 2019 12:40
довідка сервіс.pdf
13 вересня 2019 12:40
довідка захист довкілля.pdf
13 вересня 2019 12:40
Гарантия 13107.zip
13 вересня 2019 12:40
Гарантия 13107.pdf
13 вересня 2019 12:40
аналогич договор.pdf
13 вересня 2019 12:40
АМ_кадастр_up-dated_10.09.2019.pdf
13 вересня 2019 12:40
трудова Мостовенко.pdf
13 вересня 2019 12:39
трудова Иванкив.pdf
13 вересня 2019 12:39
Статут 06.08.2019.pdf
13 вересня 2019 12:39
ст17.pdf
13 вересня 2019 12:39
протокол.pdf
13 вересня 2019 12:39
Проект договору.pdf
13 вересня 2019 12:39
приказ Моставенко.pdf
13 вересня 2019 12:39
приказ Иванкив.pdf
13 вересня 2019 12:39
пояснення.pdf
13 вересня 2019 12:39
паспорт+код.pdf
13 вересня 2019 12:39
Опис Статут.pdf
13 вересня 2019 12:39
НДС Интегратор.pdf
13 вересня 2019 12:39
Накладна аналог договор.pdf
13 вересня 2019 12:39
наказ Баштовий.pdf
13 вересня 2019 12:39
Ліцензія завірена копія.zip
13 вересня 2019 12:39
довідка щодо ліцензії.pdf
13 вересня 2019 12:39
довідка сервіс.pdf
13 вересня 2019 12:39
довідка захист довкілля.pdf
13 вересня 2019 12:39
Гарантия 13107.zip
13 вересня 2019 12:39
Гарантия 13107.pdf
13 вересня 2019 12:39
аналогич договор.pdf
13 вересня 2019 12:39
АМ_кадастр_up-dated_10.09.2019.pdf

Документи

16 вересня 2019 10:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 вересня 2019 10:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 вересня 2019 15:39
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:32
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:32
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 вересня 2019 15:32
9 (2) - Паспорт Шоломій А..pdf
13 вересня 2019 15:32
9 (1) - Паспорт Шоломій Ю..pdf
13 вересня 2019 15:32
8 - Витяг з реєстру ПДВ.pdf
13 вересня 2019 15:32
7 - Статут.pdf
13 вересня 2019 15:31
4 (2) - Додаток 2.pdf
13 вересня 2019 15:31
12 - Проект договору.pdf

Документи

16 вересня 2019 10:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 вересня 2019 13:29
Електронний підпис
15 вересня 2019 13:27
Тендерна пропозиція.rar
15 вересня 2019 13:27
Технічні критерії.rar

Документи

16 вересня 2019 10:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 вересня 2019 09:58
Технічна частина.pdf
16 вересня 2019 09:58
Статут.pdf
16 вересня 2019 09:58
Протокол НР.7Z
16 вересня 2019 09:58
Проект договору.pdf
16 вересня 2019 09:58
Призначення керівника.pdf
16 вересня 2019 09:58
ПДВ витяг.PDF
16 вересня 2019 09:58
Наказ Фролова Ю.М.7Z
16 вересня 2019 09:58
Лист для клієнтів.7z
16 вересня 2019 09:58
Довідка статті 17 закону.pdf
16 вересня 2019 09:58
Довідка про санкції.pdf
16 вересня 2019 09:58
Довідка про працівників.pdf
16 вересня 2019 09:58
Довідка про ліцензії.pdf
16 вересня 2019 09:58
Гарантія 14329-19.7z
16 вересня 2019 09:58
Витяг із Статуту.7z
16 вересня 2019 09:58
Банківська ліцензія.7z
16 вересня 2019 09:58
Аналогічний договір.pdf
16 вересня 2019 09:58
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

ТОВ "АВІСТА ГРУП"

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

ТОВ "Спеціальні Системи"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ»

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 листопада 2019 12:05
Коментар щодо відміни: Відкриті торги по лоту 1 по предмету закупівлі код ДК 021:2015 – 48820000-2 «Сервери» (лот 1: код ДК 021:2015 – 48820000-2 «Сервери» (система збереження даних); лот 2: код ДК 021:2015 – 48820000-2 «Сервери» (сервер)) відмінені на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
01 листопада 2019 12:05
Електронний підпис
01 листопада 2019 12:04
Рішення про відміну торгів по ЛОТУ 1 - СХД.pdf
Дата відміни
16 жовтня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій