Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Універсальна мобільна батарея
Очікувана вартість
8 700,00 UAH
UA-2019-08-16-001863-a ba28298c505340babbf02e0710e487cd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Інна Пилипова

+380507891356 inna1803@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ДНІПРОВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 41682253
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, будинок 70
Контактна особа: Інна Пилипова
+380507891356
inna1803@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 12:00
Очікувана вартість: 8 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
Універсальна мобільна батарея
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Володимира Антоновича. 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2019
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться Замовником протягом 30 календарних днів з дати отримання товару. У разі затримки фінансування – протягом 5 робочих днів з дати отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:23
Дата відповіді: 19 серпня 2019 10:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право пропонувати товар з рівноцінними технічними та якісними характеристиками, або покращеними, ніж визначені Замовником в документації. В разі надання еквівалентного товару, учасник надає порівняльну таблицю (форма наведена в документації). Допускаються до участі ФОП неплатники ПДВ. Системою визначається найбільш економічно вигідна ціна за результатами аукціону, та протягом 3 робочих днів Замовник розглядає пропозицію на відповід
Запитання
Дата подання: 20 серпня 2019 16:09
Дата відповіді: 21 серпня 2019 09:35
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення!
Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасником, визначеного замовником. У разі поставки еквівалентного товару, товар має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними характеристикам товару, визначені Замовником в оголошенні (у складі пропозиції Учасник повинен надати таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристику і складу товару).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 5 440,44
UAH з ПДВ
5 440,44
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОЧЕРЕТЯНА НАДІЯ ЮРІЇВНА" 6 954,00
UAH з ПДВ
6 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 7 470,00
UAH з ПДВ
6 948,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 8 404,20
UAH з ПДВ
8 404,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 21:36
DOC_EDR_1005293026_20190428.zip
23 серпня 2019 21:36
сертификация_С_20180101.pdf
23 серпня 2019 21:36
Довідка.pdf
23 серпня 2019 21:36
Documeynt_BOM.zip
23 серпня 2019 21:36
PPIP.zip

Публічні документи

26 серпня 2019 23:14
Довідка про гарантію.pdf
24 серпня 2019 19:22
КОД.pdf
24 серпня 2019 19:22
цінова пропозиція .pdf
24 серпня 2019 19:22
Договір про закупівлю.pdf
24 серпня 2019 19:22
ВИТЯГ.pdf
24 серпня 2019 19:22
ВИПИСКА.pdf
24 серпня 2019 19:22
ПАСПОРТ.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 11:34
Уставні.pdf
27 серпня 2019 11:34
Проект договору.pdf
27 серпня 2019 11:34
Лист сертифікація.pdf
27 серпня 2019 11:34
Довідка право підпису.pdf
27 серпня 2019 11:34
Цінова пропозиція.pdf
27 серпня 2019 11:34
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 13:16
Pasport 1ST.PDF
27 серпня 2019 13:16
Гарантія на документи.pdf
27 серпня 2019 13:16
Pasport 12-13ST.PDF
27 серпня 2019 13:16
ID KOD.PDF
27 серпня 2019 13:16
Pasport 2ST.PDF
27 серпня 2019 13:16
Vipiska2.PDF
27 серпня 2019 13:16
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
27 серпня 2019 13:16
Dovidka SCHET.PDF
27 серпня 2019 13:16
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
27 серпня 2019 13:16
Витяг розширений.pdf
27 серпня 2019 13:16
Vipiska.PDF
27 серпня 2019 13:16
ДОВІДКА документи.pdf
27 серпня 2019 13:16
Vityag.PDF
27 серпня 2019 13:16
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "ОЧЕРЕТЯНА НАДІЯ ЮРІЇВНА"

ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#1974306055
Переможець 5 440,44
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 15:45

Документи

30 серпня 2019 15:45
Протокол 133.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#1974306055
5 440,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2019 15:45
Протокол 133.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
17 вересня 2019 16:38