Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти комп’ютерного обладнання для ЗЗСО Славської селищної ради в рамках реформи «Нова українська школа»
Очікувана вартість
345 776,00 UAH
UA-2019-08-16-001796-a d8be20c8abef445cb3a86d6f2702c600
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хрипта Ростислав Михайлович

+380325142534 slavske_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Славська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04370314
Місцезнаходження: 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24
Контактна особа: Хрипта Ростислав Михайлович
+380325142534
slavske_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 15:34
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 15:34
Очікувана вартість: 345 776,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 728,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплекти
Комплекти комп’ютерного обладнання для ЗЗСО Славської селищної ради в рамках реформи «Нова українська школа» (кошти державного та місцевого бюджетів) ої селищної ради в рамках реформи «Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82660, Україна, Львівська область, смт.Славське, вул. В.Івасюка, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:30
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:24
Дата відповіді: 24 серпня 2019 23:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, учасник може запропонувати обладнання іншої торгової марки та моделі, ніж передбачено тендерною документацією та вважатиметься аналогом. Проте, такий аналог повинен мати технічні характеристики не гірші, ніж визначені у вищевказаній документації.
2) При поданні тендерної пропозиції учасник надає інформацію у порядок і у спосіб, що передбачені тендерною документацією та Законом України "Про публічні закупівлі". відповідно до пп.ІІІ Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації "В тендерній пропозиції повинна бути чітко вказана конфігурація кожного виробу (тип, марка, модель, назва виробника). Невідповідність конфігурації, вказаної в тендерній пропозиції, умовам тендерної документації або неповністю надана цінова пропозиція дає право на відхилення тендерної пропозиції." Враховуючи дане положення, внесення будь-яких змін до тендерної документації є недоцільним.
3) Так, законодавство дозволяє брати участь у закупівлях фізичним особам-підприємцям неплатникам ПДВ, цінова пропозиція якого розглядатиметься як остаточна, без жодних додавань до його ціни суми ПДВ та порівнянь цін всіх учасників без врахування ПДВ (якщо інший учасник закупівлі є платником ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КЛИМУХ РОМАН РОМАНОВИЧ" 343 495,00
UAH з ПДВ
343 495,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2019 11:31
паспорт + індиф..pdf
31 серпня 2019 11:31
виписка1350412783.pdf
31 серпня 2019 11:31
витяг391828807.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЛИМУХ РОМАН РОМАНОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
31 серпня 2019 15:34
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій