Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4)
Очікувана вартість
148 200,00 UAH
UA-2019-08-16-001784-a a35f5855858a494481666d7ef77141ed
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Бурмістрова-Бережна

+380953474364 tender@2aa.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42256976
Вебсайт: https://apladm.hr.court.gov.ua/sud9107
Місцезнаходження: 61057, Україна , Харківська обл., м. Харків, майдан Театральний, буд. 1
Контактна особа: Катерина Бурмістрова-Бережна
+380953474364
tender@2aa.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 13:08
Очікувана вартість: 148 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 482,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 пачка
Папір А4 (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61057, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Театральний, буд. 1, 1-й поверх (архів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Датою здійснення оплати вважається дата зарахування коштів на поточний рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - Державний бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічність офісного паперу
Дата подання: 16 серпня 2019 15:58
Дата відповіді: 19 серпня 2019 14:50
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470 Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) , краще підходить для двохстороннього друку так як має більший коефіцієнт непрозорості. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється і затверджується замовником, замовник визначає свої вимоги до товару, який він має намір закупити. Статтею 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Отже, розглянувши Вашу пропозицію щодо внесення змін до технічних вимог до товару, вважаємо, що такі зміни звужують коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Запропоновані Вами вимоги до товару є надмірними та занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Вбачаючи з наведеного, замовник залишає вимоги до якісних показників предмета закупівлі – без змін.
офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 20 серпня 2019 13:56
Дата відповіді: 22 серпня 2019 12:24
У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, обмеження в використанні паперу для вироблення якого вирубуються ліси має правомірну, обєктивно-обгрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Проявити соціальну відповідальність і переходити до сталих "зелених закупівель" чи ні в Україні поки це вибір за Замовником. В багатьох же Європейський країнах державні структури це роблять в обовязковому порядку на законодавчому рівні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув Ваше звернення та, керуючись ст.ст. 3, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), надає наступні роз’яснення: Замовником визначено предмет закупівлі та його технічні характеристики у відповідності з нормами ст. 22 Закону та виходячи з потреб Замовника. При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині недискримінації учасників та можливості запропонувати папір різних виробників, якісні ознаки якого відповідають встановленим у Додатку № 1 до Тендерної документації вимогам.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИН ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 148 200,00
UAH з ПДВ
103 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛАТИШ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" 147 750,00
UAH з ПДВ
112 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" 118 620,00
UAH з ПДВ
118 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 13:08
Довідка ст.17.pdf
30 серпня 2019 13:08
Довідка статистика.Pdf

Публічні документи

01 вересня 2019 11:42
паспорт, код.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИН ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП "ЛАТИШ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИН ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2888813084
Відхилено 103 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 16:10
ФОП "ЛАТИШ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2800306650
Відхилено 112 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 16:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"
#39507306
Відхилено 118 620,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 11:31

Документи

05 вересня 2019 16:10
Електронний підпис
05 вересня 2019 16:06
Протокол № 1 -05.09.pdf
02 вересня 2019 13:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 вересня 2019 16:14
Електронний підпис
05 вересня 2019 16:12
Прокол №2-05.09.pdf

Документи

06 вересня 2019 11:31
Електронний підпис
06 вересня 2019 11:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
06 вересня 2019 11:25
Протокол №1-06.09.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 11:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі