Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальний програмно-апаратний комплекс для колективної роботи (технічне обладнання ресурсної кімнати). Код ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (державний бюджет)
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001781-a 6f5048581c9044d4a51e7a86fb57bd9e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Зьома

+380982682950 mariupol-shkola10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Маріупольської міської ради Донецької області""
Код ЄДРПОУ: 23031670
Вебсайт: http://marschool10.klasna.com/
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Азовстальська, 53,
Контактна особа: Наталія Зьома
+380982682950
mariupol-shkola10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 12:23
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


1 комплект
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Навчальний програмно-апаратний комплекс для колективної роботи (технічне обладнання ресурсної кімнати).
Код ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Азовстальська, б.53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:25
Дата відповіді: 20 серпня 2019 07:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний постачальнику! Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі. На Ваше запитання пояснюємо наступне: 1) товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, можуть бути запропоновані учасниками, якщо вони відповідають технічним характеристикам , заявленим в системі електронних закупівель; 2) Учасники закупівлі в своїх цінових пропозиціях мають запропонувати товар , який відповідає технічним характеристикам , щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» « учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію». Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та шляхом застосування електронного аукціону.У разі здійснення закупівлі товарів, , для яких існує постійно діючий ринок, основним критерієм є ціна;Таким чином , переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною . Чекаємо на Вашу участь!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-001781-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 20 серпня 2019 20:32
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: п. копію чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему якості ISO 14001:2015.Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників.Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити : п. копію чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему якості ISO 14001:2015 з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2019 16:51
Добрий день, шановний постачальнику! Дякуємо Вам за небайдуже ставлення до технічного оснащення ресурсної кімнати для дітей з особливими освітніми потребами. На Вашу вимогу, пояснюємо наступне: кожна організація повинна визначити законодавчі та інші регламентувальні вимоги стосовно навколишнього середовища, які вона зобов'язана виконати, та які застосовні до екологічних аспектів її діяльності, продукції чи послуг. Сертифікат ДСТУ ІSO 14001:2015 - це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації.
Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись.
На наш погляд, навколишнє середовище впливає на багато аспектів нашого повсякденного життя: щоб зберегти здоров'я, ми повинні дихати чистим повітрям, пити чисту воду, уникати забруднення шкідливими відходами, не підлягати впливу надмірного шуму чи вібрації. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у роботі з дітьми, в освітньому процесі, для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації.
Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Сертифікат ISO 9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості.
Сертифікат ДСТУ ІSO 14001:2015 - це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля.
Таким чином, обидва стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі (виробниками) забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Таким чином, дані стандарти є частиною законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі.
Отже, вимоги, які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками сертифікату на систему якості ДСТУ ISO 9001:2015 та сертифікату екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути отримані будь-яким учасником.
З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-16-001781-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 20 серпня 2019 20:32
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2019 16:54
Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо Вам за виявлений інтерес до нашої закупівлі. На виконання нормативних вимог при розгляді тендерних пропозицій будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ .Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Сертифікат ISO 9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості.
Сертифікат ДСТУ ІSO 14001:2015 - це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля.
Таким чином, обидва стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі (виробниками) забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Таким чином, дані стандарти є частиною законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі.
Отже, вимоги, які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками сертифікату на систему якості ДСТУ ISO 9001:2015 та сертифікату екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути отримані будь-яким учасником.
З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-16-001781-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ", Код ЄДРПОУ:42186354
Дата подання: 05 вересня 2019 12:20
вимагаємо відхилити рішення про визнання переможця
1. Згідно вимог, встановлених Вами, як Замовником, у додатку 3 до Оголошення про проведення закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданого на ім’я Учасника закупівлі, або виробника товару.
Учасник не надав копію сертифікату ISO 14001:2015. Таким чином пропозиція ФОП Товстенко Марії Сергіївни не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Згідно вимог Додатку 3 у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист про проведення презентації товару та програмного забезпечення за вимогою замовника.
Учасник ФОП Товстенко М.С. не надала гарантійний лист, щодо проведення презентації товару, та не обґрунтувала відсутність даного листа. Тобто пропозиція ФОП Товстенко М.С. не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Учасник ФОП Товстенко надав файл «Технічні характеристики», в якому зазначив, що «Учасник у технічному завданні зазначає власні кількісні показники і дані, керуючись вимогами замовника.» Ця інформаціє є недостовірною, оскільки учасник не вказав чіткі характеристики запропонованого товару.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ФОП Товстенко М.С. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та перейти до оцінки наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 04:47
Під час кваліфікації на вимогу Замовника ФОП Товстенко надала Сертифікат ISO та гарантійний лист про презентацію, які були розміщені на майданчику електронних закупівель
Зазначені харакеристики пропонуємого товару Учасником ФОП Товстенко М.С, у тендерній закупівлі UA-2019-08-16-001781-a (Навчальний програмно-апаратний комплекс для колективної роботи (технічне обладнання ресурсної кімнати). Код ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (державний бюджет) відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам , які вимагав Замовник.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

05 вересня 2019 12:19
вимога!.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Товстенко 149 700,00
UAH з ПДВ
149 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 174 000,00
UAH з ПДВ
174 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 16:13
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:11
гарант
03 вересня 2019 16:11
декларація
03 вересня 2019 16:11
сертифікат
23 серпня 2019 08:56
Електронний підпис
23 серпня 2019 08:55
Проект договору.pdf
23 серпня 2019 08:55
Висновок СЕС.pdf
23 серпня 2019 08:55
довідка зразки.pdf
23 серпня 2019 08:55
довідка документи.pdf
23 серпня 2019 08:55
стаття 17 товстенко.pdf
23 серпня 2019 08:55
паспорт товстенко.PDF
23 серпня 2019 08:55
код товстенко.PDF
23 серпня 2019 08:55
відом товстенко.pdf
23 серпня 2019 08:55
витяг 09.09.2019.pdf
23 серпня 2019 08:55
виписка товстенко.pdf
23 серпня 2019 08:55
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 14:59
Електронний підпис
23 серпня 2019 14:58
Статут.pdf
23 серпня 2019 14:58
Копія Паспорту.pdf
23 серпня 2019 14:58
Протокол засновників.pdf
23 серпня 2019 14:58
Копія Витяг ПДВ.pdf
23 серпня 2019 14:58
проект договора.pdf
23 серпня 2019 14:58
технічна специфікація.pdf
23 серпня 2019 14:58
комерційна пропозиція.pdf
23 серпня 2019 14:58
складові ціни.pdf
23 серпня 2019 14:58
Право підпису.pdf
23 серпня 2019 14:58
зразки.pdf
23 серпня 2019 14:58
авторизаційний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Товстенко

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Товстенко
#3223013381
Переможець 149 700,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 07:33

Документи

05 вересня 2019 07:26
Протокол підлога.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 07:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Товстенко
#3223013381
149 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2019 07:26
Протокол підлога.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 18:28
Додткова угода інтерактивний комплекс.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 11:00
Протокол ПДВ навчальний комплекс.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 14:10
Додаткова угода комплекс.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 14:03
Договір Товстенко.pdf укладений
30 вересня 2019 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до специфікації, що є додатком №1 до Договору №1'0 від 30.09.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни до Розділу 2 «УМОВИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ, ЯКІСТЬ І КОМПЛЕКТНІСТЬ ТОВАРУ, ГАРАНТІЇ» 2.Пункт 2.3. Розділу ІІ договору №10 від 30.09.2019р. викласти в наступній редакції: 2.3. Передача Товару здійснюється за товарними накладними (надалі «накладна»), що є підставою для оплати Замовником. Товар, котрий Продавець зобов'язується передати Покупцю, має відповідати технічним характеристикам, викладеним в Додатку 2 до цього договору, вимогам до його якості на момент його передачі Покупцю, а також протягом строку придатності (гарантійного терміну). Разом з Товаром Постачальник повинен передати Покупцю документи, які належать до передачі разом з Товаром відповідно до чинного законодавства України. До таких документів належать бухгалтерські документи та документи, що засвідчують якість Товару (гігієнічний висновок, сертифікат якості, сертифікат відповідності, технічний паспорт тощо
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 149 700,00
UAH