Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 — 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Виробничий одяг з логотипом підприємства в асортименті)
Очікувана вартість
3 058 448,88 UAH
UA-2019-08-16-001773-a 8716db980ba94d66ba5625e70f15ac9a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Музика

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Надія Музика
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 14:43
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 14:43
Початок аукціону: 03 вересня 2019 13:27
Очікувана вартість: 3 058 448,88 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 584,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


до 20 грудня 2019 року (протягом 30 робочих днів з дати надання заявки Замовником)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4606 штука
Виробничий одяг з логотипом підприємства в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється не пізніше 30 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - за кошти місцевого бюджету КЕКВ 2610 та кошти підприємства під очікувану вартість. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:25
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.doc
16 серпня 2019 15:25
Додаток № 10 до ТД Лист .doc
16 серпня 2019 15:25
ДОДАТОК № 9 до тд лист погодження про укладання договору.doc
16 серпня 2019 15:25
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі .doc
16 серпня 2019 15:25
Додаток № 6 ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.doc
16 серпня 2019 15:25
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі+.doc
16 серпня 2019 15:25
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону+.doc
16 серпня 2019 15:25
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ+.docx
16 серпня 2019 15:25
Додатки 1-13 до ТВ.doc
16 серпня 2019 15:25
Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
16 серпня 2019 15:25
Додаток № 5 до ТД Проект договору.doc
16 серпня 2019 15:25
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019 спецодяг.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УМТК" 2 423 187,30
UAH з ПДВ
2 423 187,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" 2 938 030,00
UAH з ПДВ
2 938 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРКСТОР" 3 058 103,88
UAH з ПДВ
3 027 519,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХРОМ-Х" 3 058 103,88
UAH з ПДВ
3 058 103,88
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

10 вересня 2019 11:16
Документи переможця.pdf
02 вересня 2019 12:28
Технічні документи.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 14:42
Технічна частина.pdf
02 вересня 2019 14:42
Квалійікаційна частина.pdf
02 вересня 2019 14:42
Проект договору.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 13:20
CEС.pdf
02 вересня 2019 13:20
Декл._Паспорта.pdf
02 вересня 2019 13:20
Довідка щодо Воркстор.pdf
02 вересня 2019 13:20
Додатки 1-13 до ТВ.pdf
02 вересня 2019 13:20
Додаток 10.pdf
02 вересня 2019 13:20
Додаток 9.pdf
02 вересня 2019 13:20
Додаток 8.pdf
02 вересня 2019 13:20
Додаток № 5.pdf
02 вересня 2019 13:20
Додаток 4.pdf
02 вересня 2019 13:20
Додаток 3_Довідки.pdf
02 вересня 2019 13:20
Додаток 2_Додаток 7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УМТК"

ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРКСТОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХРОМ-Х"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УМТК"
#36046631
2 423 187,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 08:50
повідомлення про внесення змін до дог №639 від 25.09.19.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 08:49
Доп угода №1 від 23.10.19 до дог №639 ТОВ УМТК.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 08:49
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 16:47
договір №639 від 25.09.2019, ТОВ УМТК.pdf укладений
25 вересня 2019 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 2 423 187,30 грн.(два мільйона чотириста двадцять три тисячі сто вісімдесят сім грн. 30 коп.), з ПДВ. - кошти міського бюджету в сумі 2 252 143,50 грн. (два мільйона двісті п’ятдесят дві тисячі сто сорок три грн. 50 коп.) з ПДВ; - кошти підприємства в сумі 171 043, 80 грн. (сто сімдесят одна тисяча сорок три грн. 80 коп.), з ПДВ -кошти міського бюджету збільшено на 630 989,70 грн. (шістсот тридцять тисяч дев’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 70 коп.) з ПДВ; - кошти підприємства зменшено 630 989,70 грн. (шістсот тридцять тисяч дев’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 70 коп.) з ПДВ 1.2. Внести зміни до Специфікації (Додаток № 1 до Договору) та викласти її у редакції додатку №1до додаткової угоди № 1 до договору № 639 від 25.09.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 639
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML