Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття ( пакети для сміття)
Очікувана вартість
3 750,00 UAH
UA-2019-08-16-001708-a ● bffbf45f55a34e7bbb71685f6e44b529
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Іллінський психоневрологічний інтернат" ДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 03188375 |
Місцезнаходження: | 53561, Україна , Дніпропетровська обл., Томаківський р-н, с.Іллінка, вул. Гагаріна, 106 |
Контактна особа: |
Галина Михайлівна Криховецька +380734206950 ilinka@alexcom.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 3 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 упаковка
Поліетиленові мішки та пакети для сміття ( пакети для сміття)( за рахунок коштів обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53561, Україна, Дніпропетровська область, с.Іллінка Томаківський район, Гагаріна, 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
16 вересня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 15:13 |
Вимоги пакети.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:26
Дата відповіді: 20 серпня 2019 10:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації нами не вказано ні торгові марки ні моделі, а описано техничні характеристики. В вимогах прописано:
Для Учасників, які візьмуть участь у закупівлі товару, Замовник визначає наступне:
- Методика оцінки за критерієм ціна: очікувана вартість закупівлі має бути визначена з усіма податками, оскільки для замовника немає різниці чи є постачальник платником ПДВ чи ні.
Для Учасників, які візьмуть участь у закупівлі товару, Замовник визначає наступне:
- Методика оцінки за критерієм ціна: очікувана вартість закупівлі має бути визначена з усіма податками, оскільки для замовника немає різниці чи є постачальник платником ПДВ чи ні.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій