Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021: 2015 - 30190000-7 (Лот 1 - папір для офісної техніки в аркушах, А-4, лот 2 - канцелярські товари)
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001706-a f54f5660c4a541c795fa9ee75efb101b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Юрій

+380577607915 kh.kolesnyk@land.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 39792822
Вебсайт: http://kharkivska.land.gov.ua
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., м. Харків, вулиця Космічна, будинок 21, 8 - 9 поверх
Контактна особа: Колесник Юрій
+380577607915
kh.kolesnyk@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 09:00
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-001706-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 20 серпня 2019 14:47
вимога
Головному управлінню Держгеокадастру у Харківській області

Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-08-16-001706-а на закупівлю Код ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів № UA-2019-08-16-001706-а нами було встановлено, що технічні вимоги до боксу архівного вказані невірно:
1. Позиція №8 (Лот 2 Канцелярські товари) Бокс для архівації документів Buromax, артикул ВМ.3262-34 має наступні характеристики: Матеріал – 3-х шаровий гофрокартон, розмір 352*255*150 мм.

ТОВ «Український папір» просить Вас внести відповідні зміни в технічні характеристики до вказаної позиції для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2019 12:45
Внесено зміни до тендерної документації

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 Папір для офісної техніки в аркушах, А4. Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015- 30190000-7
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13500 UAH

Аукціон

Початок: 03 вересня 2019 15:57
Закінчення: 03 вересня 2019 16:18
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4500 стоп.пап
Папір для офісної техніки в аркушах, А 4
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 20 вересня 2019  —  31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

папір з вторинної сировини
Дата подання: 16 серпня 2019 15:59
Дата відповіді: 21 серпня 2019 13:25
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470 Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) , краще підходить для двохстороннього друку так як має більший коефіцієнт непрозорості. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком №4 "Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі" до тендерної документації на закупівлю паперу для офісної техніки в аркушах, А4 передбачена яскравість не менше 95 % по ISO. Враховуючи вищезазначене Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" 346 680,00
UAH з ПДВ
334 530,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СМАРТФОРЕСТ" 371 790,00
UAH з ПДВ
334 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 10:06
Електронний підпис
11 вересня 2019 16:12
Електронний підпис
11 вересня 2019 16:12
Електронний підпис
11 вересня 2019 16:12
Електронний підпис
11 вересня 2019 15:59
Довідка ДФС.pdf
11 вересня 2019 15:58
Довідка МВС.pdf
03 вересня 2019 16:56
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:23
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:44
Протокол НР (1).7Z
30 серпня 2019 12:44
Наказ Фролова Ю.М (1).7Z
30 серпня 2019 12:44
Лист для клієнтів (1).7z
30 серпня 2019 12:44
Гарантія 14149-19.7z
30 серпня 2019 12:44
Витяг із Статуту (1).7z
30 серпня 2019 12:44
Банківська ліцензія (1).7z
30 серпня 2019 12:44
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
30 серпня 2019 12:44
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
30 серпня 2019 12:44
ЦІНОВА ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 19:52
Електронний підпис
30 серпня 2019 19:46
Оригінали.zip
30 серпня 2019 19:46
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 19:46
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"

ТОВ "СМАРТФОРЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"
#39507306
Переможець 334 530,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"
#39507306
334 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 17:23
Договір_375.PDF укладений
27 вересня 2019 17:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 334 530,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 755,00 UAH)