Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 39830000-9 «Продукція для чищення» (Миючі засоби для для закладів та установ освіти Дарницького району міста Києва)
Очікувана вартість
3 562 600,00 UAH
UA-2019-08-16-001700-b bf4503fff27e4feea0632ca1ecc934ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 22:43
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 15:04
Очікувана вартість: 3 562 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 813,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105978 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


ДК 021:2015 код 39830000-9 «Продукція для чищення» (Миючі засоби для для закладів та установ освіти Дарницького району міста Києва)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125000 штуки
Мило туалетне тверде дитяче 70 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
23000 штуки
Мило господарське тверде 200 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
25000 літр
Мило антисептичне дитяче 5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
4000 штуки
Засіб для миття скла (з тригером) 500мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
20000 літр
Засіб санітарно-гігієнічний для чищення сантехніки та унітазів 1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
21200 штуки
Гель для миття дитячого посуду 500 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
19000 кілограми
Порошок пральний концентрат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
24000 штуки
Засіб для чищення порошкоподібний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 22:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 22:45
Додаток № 6.doc
16 серпня 2019 22:45
Додаток № 7.doc
16 серпня 2019 22:45
Додаток № 5.doc
16 серпня 2019 22:44
Додаток № 4.doc
16 серпня 2019 22:44
Додаток № 3.doc
16 серпня 2019 22:44
Додаток № 2.doc
16 серпня 2019 22:43
Додаток № 1.doc
16 серпня 2019 22:43
ТД миючі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

окремий лот
Дата подання: 19 серпня 2019 11:17
Дата відповіді: 20 серпня 2019 12:00
Доброго дня! Чи можна виділити закупівлю дитячого твердого мила окремим лотом? Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Ця закупівля окремими лотами не передбачена та здійснюється в цілому
Умови тендерної документації
Дата подання: 19 серпня 2019 13:45
Дата відповіді: 21 серпня 2019 10:36
Шановний замовнику. Згідно ч. 3 статті 5 та ч. 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» прямо заборонено включати до тендерної документації дискримінаційні вимоги. Так Замовником в додатку №3 «Технічні вимоги» вимагається: - Надати документ про проведену атестацію чи обстеження виробництва на запропоновану продукцію, дійсного на дату розкриття: копію сертифікату на систему управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). - Надати копію екологічного сертифікату на продукцію ДСТУ ISO 14001:2015, завірену підписом та печаткою уповноваженої особи виробника, яка повинна мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції. - Продукція повинна відповідати екологічним критеріям до продукції, що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2002 (ISO 14024:1999, IDT) Згідно ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», - документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Так як отримання сертифіката відповідності системи управління якістю передбачено положеннями Національного стандарту систем управління якістю (ISO 9001). Отримання сертифіката відповідності системі екологічного керування передбачено положеннями ДСТУ ISO 14001:2015. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Вимога що до ISO 14001:2015 є незаконною до виробників мийних та чистячих засобів. Згідно офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі. Адже на підтвердження якості продукції замовником вимагаються : - Копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи(завірені виробником) на предмет закупівлі (має бути підтверджена сфера застосування запропонованого товару в дитячих закладах, навчальних закладах) - Для запобігання упередженій оцінці, та закупівлі товарів сумнівної якості та походження, на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик наведених у технічній специфікації учасник має надати протокол(и) випробувань акредитованої лабораторії відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 на підтвердження технічних характеристик виданий(ні) не раніше 2019 року. В наданих документах кожна складова технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена. В протоколі випробувань, зазначаються дані згідно нормативно-технічної документації згідно якої виготовляються товари, результатом дослідження/випробування (фактичні дані) мають бути чітко визначені (зазначені) відповідно нормативно-технічної документації. - Паспорт (або сертифікат) якості, виданий виробником з підтвердженням кожної складової показників встановлених в технічній специфікації на партію виготовленого в 2019 році товару. - сировинну довідку від виробника про склад мила господарчого 72%; Просимо усунути дискримінаційні вимоги що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та порушують правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади згідно Закон України “Про публічні закупівлі”
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник самостійно визначає необхідно технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, куруючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства України.
Згідно ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»:
- документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності;
- сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що заінтересована в такому об’єкті як споживач чи користувач), яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу;
Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Слідуючи ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отримання сертифікату про добровільну оцінку відповідності відповідає законодавству, не обмежене в доступі заінтересованим особам і передбачено Тендерною документацією саме для підтвердження відповідності пропонованої для закупівлі продукції третьою стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що заінтересована в такому об’єкті як споживач чи користувач).
Загальне
Дата подання: 23 серпня 2019 15:41
Дата відповіді: 27 серпня 2019 16:43
Просимо надати розяснення яке саме пакування необхідне для поз №1 Мило туалетне тверде дитяче 70 г
Відповідь: Вимоги щодо пакування зазначені в тендерній документації. Пакування: кусок масою 70 г .
Товар передається Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення та зберігання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гренландія 3 524 880,00
UAH з ПДВ
3 524 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕХНОЛОДЖІ ГРУП" 3 561 960,00
UAH з ПДВ
3 561 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 11:17
Електронний підпис
10 вересня 2019 11:16
Довідка МВС оригінал.pdf
09 вересня 2019 18:16
Електронний підпис
09 вересня 2019 18:07
090919 GR.pdf
09 вересня 2019 18:02
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2019 18:02
Довідка МВС.pdf
09 вересня 2019 18:02
Довідка ДФС.pdf
09 вересня 2019 18:02
Довідка банкрутство.pdf
09 вересня 2019 18:02
Довідка (GR) 090919.zip
09 вересня 2019 18:02
Довідка (AU) 090919.zip
02 вересня 2019 16:23
Електронний підпис
02 вересня 2019 16:17
Фінансовий звіт.pdf
02 вересня 2019 16:17
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2019 16:17
Сировинна довідка.pdf
02 вересня 2019 16:17
Сертифікати якості.pdf
02 вересня 2019 16:17
Сертифікат ISO 2015 копія.pdf
02 вересня 2019 16:17
Сертифікат ISO 14001 копія.pdf
02 вересня 2019 16:17
Рішення Учасника.pdf
02 вересня 2019 16:17
Протоколи випробувань.pdf
02 вересня 2019 16:17
Проект договору.pdf
02 вересня 2019 16:17
Посвідчення водіїв.pdf
02 вересня 2019 16:17
Оригінали висновків СЕЕ.pdf
02 вересня 2019 16:16
Листи-пояснення.pdf
02 вересня 2019 16:16
Листи-згоди.pdf
02 вересня 2019 16:16
Копія Статуту.pdf
02 вересня 2019 16:16
Квитанція.pdf
02 вересня 2019 16:15
Дислокація закладів.pdf
02 вересня 2019 16:15
Гренландія 4128-0819.pdf.p7s
02 вересня 2019 16:15
Гренландія 4128-0819.pdf (1).p7s
02 вересня 2019 16:15
Гренландія 4128-0819.pdf
02 вересня 2019 16:15
Гарантія Гренландія 4128.zip
02 вересня 2019 16:15
Відомості ЄДРПОУ.PDF
02 вересня 2019 16:15
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 10:34
БТГ уставные_2.pdf
02 вересня 2019 10:34
БТГ уставные_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гренландія

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕХНОЛОДЖІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Гренландія
#36196836
Переможець 3 524 880,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 12:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гренландія
#36196836
3 524 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 15:20
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 15:19
ДУ № 1 до договору № 840.PDF зміни до договору
25 жовтня 2019 15:16
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 18:28
Договір № 840.pdf укладений
25 вересня 2019 18:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку постачання товару. п.4.1.. Постачальник здійснює поставку товару: з дня підписання договору та до 29 листопада 2019 р.
Номер договору про закупівлю: 840
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 524 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 587 480,00 UAH)