Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поновлення для антивірусного програмного забезпечення
Updates for antivirus software
Очікувана вартість
4 575 120,00 UAH
UA-2019-08-16-001626-a 7d7fa04d01c8490e97f246622a80e671
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупіна Олена Юріївна

+380442848724 lkrupina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Контактна особа: Крупіна Олена Юріївна
+380442848724
lkrupina@ukr.net
Додаткові контактні особи: Тищенко Владислав Петрович
+380442845026
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Pension Fund of Ukraine
National ID: 00035323
Contact point: Krupina Elena
+380442848724
lkrupina@ukr.net
Additional contacts: Vladyslav Tyshchenko
+380442845026

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 15:05
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 15:05
Початок аукціону: 25 вересня 2019 15:03
Очікувана вартість: 4 575 120,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 91500 UAH
Publication date: 16 серпня 2019 15:00
Enquiries until: 06 вересня 2019 15:05
Complaints submission until: до 12 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 вересня 2019 15:05

Information

Estimated total value: 4 575 120 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 45 750 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48760000-3: Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів


Scope of the procurement
48760000-3 – Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів
DK 021: 2015 - 48760000-3 - Software packages for virus protection
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 од
Поновлення для антивірусного програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Болсуновська, 31-37, 2-й поверх
ДК 021:2015: 48760000-3 — Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів

Updates for antivirus software
CPV: 48760000-3
Період постачання: по 30 листопада 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:01
40.ВТ.МТ.ТД.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 серпня 2019 17:17
Дата відповіді: 02 вересня 2019 12:00
Шановний Замовнику! Наше підприємство має намір прийняти участь у даному тендері. Згідно вимог тендерної документації Учасник повинен надати для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання за даними торгами учасники торгів повинні надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від виробника компанії ESET або офіційного представника виробника в Україні, який повинен бути чинним до кінця 2019 року, що підтверджує право учасника торгів надавати послуги у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладати договір про їх надання (предметів закупівлі) на території України, із зазначенням найменування Замовника, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. У разі надання оригіналу листа про повноваження від виробників іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову. Але дана вимога значно обмежує конкуренцію та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Відповідно до ст. 3 Закону, закупівля здійснюється на таких принципах як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо внести зміни у тендерну документацію та привести тендерну документацію до Процедури закупівлі у відповідність до вимог Закону
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Поновлення для антивірусного програмного забезпечення (ДК 021:2015 – 48760000-3 – Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів) Пенсійний фонд України інформує.
Предметом закупівлі за процедурою є поновлення для антивірусного програмного забезпечення, наявного у Замовника.
З урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про захист прав споживачів» підприємницька практика є такою, що вводить в оману, якщо під час пропонування продукції споживачу не надається або надається у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформація, необхідна для здійснення свідомого вибору. Якщо підприємницька практика спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б, така практика вводить в оману стосовно, зокрема, основних характеристик продукції, включаючи її географічне або інше походження.
Просимо усунути дискримінаційну вимогу
Дата подання: 03 вересня 2019 12:01
Дата відповіді: 05 вересня 2019 10:30
Шановний замовнику! Предметом закупівлі є поновлення вже існуючого продукту, який Вами використовується. Тобто, придбати інший продукт (ніж той, що вимагається) неможливо. Учасник не може запропонувати еквівалент так як він не буде працювати на вже існуючому програмному забезпеченні. Для належного виконання умов Договору джерело постачання не може бути не авторизоване виробником ESET. Отже, вимога щодо надання Учасником авторизаційного листа (листів) про повноваження від виробника компанії ESET або офіційного представника виробника в Україні є дискримінаційною та включена у тендерну документацію з метою звузити коло Учасників та провести закупівлю з порушенням Закону «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та привести документацію у відповідність до діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Поновлення для антивірусного програмного забезпечення (ДК 021:2015 – 48760000-3 – Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів) Пенсійний фонд України інформує.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про захист прав споживачів» підприємницька практика є такою, що вводить в оману, якщо під час пропонування продукції споживачу не надається або надається у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформація, необхідна для здійснення свідомого вибору. Якщо підприємницька практика спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б, така практика вводить в оману стосовно, зокрема, основних характеристик продукції, включаючи її географічне або інше походження.
Еквівалент запропонованого товару
Дата подання: 05 вересня 2019 13:59
Дата відповіді: 09 вересня 2019 10:51
Шановний замовнику! Провевши детальне вивчення тендерної документації та ціноутворення наше підприємство має намір запропонувати Вам антивірусний продукт іншого Виробника. Наше рішення передбачає сам продукт та оновлення до нього згідно вимог тендерної документації. Просимо вказати, які вимоги щодо антивірусного захисту необхідно забезпечити продукту? Які вимоги до самого продукту? При цьому, Ви отримаєте рішення більш економічно вигідне, що дозволить зекономити бюджетні кошти, що за функціоналом буде еквівалентом. З метою антиконкурентних дій та доцільності економії бюджету просимо у тендерній документації передбачити можливість запропонувати Учаснику еквівалентний продукт
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Поновлення для антивірусного програмного забезпечення (ДК 021:2015 – 48760000-3 – Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів) Пенсійний фонд України інформує.
Замовник визначив предмет закупівлі в порядку та межах компетенції, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 вересня 2019
UA-2019-08-16-001626-a7d7fa04d01c8490e97f246622a80e671
Найменування: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНСАЙД СОЛЮШНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи

Документи

16 вересня 2019 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 вересня 2019 09:41
Електронний підпис
16 вересня 2019 09:41
Електронний підпис
13 вересня 2019 18:07
Електронний підпис
13 вересня 2019 18:06
Електронний підпис
13 вересня 2019 18:05
37 Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2019 18:05
Гарантія 1991-19.zip
13 вересня 2019 18:05
29 Довідка субпідряд.pdf
13 вересня 2019 18:05
25 Витяг 02.05.2019.pdf
13 вересня 2019 18:05
24 Платник ПДВ.pdf
13 вересня 2019 18:05
23 Опис.pdf
13 вересня 2019 18:05
22 Статут 2017 завірений.pdf
13 вересня 2019 18:05
21 Наказ керівника.pdf
13 вересня 2019 18:05
20 Протокол 55.1.pdf
13 вересня 2019 18:05
19 Протокол№3.pdf
13 вересня 2019 18:05
18 Протокол 103.pdf
13 вересня 2019 18:05
17 Експертний висновок.pdf
13 вересня 2019 18:05
16 Авторизаціфний лист 2.pdf
13 вересня 2019 18:05
15 Авторизаційний лист 1.pdf
13 вересня 2019 18:05
11 Довідка санкції.pdf
13 вересня 2019 18:05
8 Довідка стаття 17.pdf
13 вересня 2019 18:05
7 Довідка працівники.pdf
13 вересня 2019 18:05
6 Довідка МТБ.pdf
13 вересня 2019 18:05
5 Договір № 217-89 16.pdf
13 вересня 2019 18:05
4 Договір ПФУ 7 2018.pdf

Документи

16 вересня 2019 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 вересня 2019 18:59
Докумнти від виробника.pdf
13 вересня 2019 18:59
Технічна частина.pdf
13 вересня 2019 18:59
Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2019 18:59
Гарантія 2088-19.zip

Документи

16 вересня 2019 15:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 вересня 2019 13:49
Електронний підпис
16 вересня 2019 13:48
Кваліфікаційна частина.pdf
16 вересня 2019 13:48
Установчі документи.pdf
16 вересня 2019 13:48
Інші документи.pdf
16 вересня 2019 13:48
Банківська гарантія.rar
16 вересня 2019 13:48
Експертний висновок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "ІНСАЙД СОЛЮШНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСАЙД СОЛЮШНС" 4 571 600,00
UAH
4 180 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 4 573 800,00
UAH
4 225 750,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 18:59
Докумнти від виробника.pdf
13 вересня 2019 18:59
Технічна частина.pdf
13 вересня 2019 18:59
Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2019 18:59
Гарантія 2088-19.zip

Публічні документи

16 вересня 2019 09:41
Електронний підпис
16 вересня 2019 09:41
Електронний підпис
13 вересня 2019 18:07
Електронний підпис
13 вересня 2019 18:06
Електронний підпис
13 вересня 2019 18:05
37 Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2019 18:05
Гарантія 1991-19.zip
13 вересня 2019 18:05
29 Довідка субпідряд.pdf
13 вересня 2019 18:05
25 Витяг 02.05.2019.pdf
13 вересня 2019 18:05
24 Платник ПДВ.pdf
13 вересня 2019 18:05
23 Опис.pdf
13 вересня 2019 18:05
22 Статут 2017 завірений.pdf
13 вересня 2019 18:05
21 Наказ керівника.pdf
13 вересня 2019 18:05
20 Протокол 55.1.pdf
13 вересня 2019 18:05
19 Протокол№3.pdf
13 вересня 2019 18:05
18 Протокол 103.pdf
13 вересня 2019 18:05
17 Експертний висновок.pdf
13 вересня 2019 18:05
16 Авторизаціфний лист 2.pdf
13 вересня 2019 18:05
15 Авторизаційний лист 1.pdf
13 вересня 2019 18:05
11 Довідка санкції.pdf
13 вересня 2019 18:05
8 Довідка стаття 17.pdf
13 вересня 2019 18:05
7 Довідка працівники.pdf
13 вересня 2019 18:05
6 Довідка МТБ.pdf
13 вересня 2019 18:05
5 Договір № 217-89 16.pdf
13 вересня 2019 18:05
4 Договір ПФУ 7 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСАЙД СОЛЮШНС"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСАЙД СОЛЮШНС"
#42570781
4 180 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 10:21
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
23 жовтня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 16:45
Підписаний контракт. укладений
10 жовтня 2019 16:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 180 000,00
UAH