Код ДК 021:2015: 31210000-1 – Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (пости секціонування контактної мережі)
DK Code 021: 2015: 31210000-1 - Electrical apparatus for commutation and protection of electric circuits (posts for sectioning the contact network)
Очікувана вартість
10 790 001,60 UAH
UA-2019-08-16-001495-a 43efc50e0f354957b36f8392ef94b708
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження замовника: 61052, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7
Контактна особа замовника: Денис Варець
+380577244648
nh_tender@ukr.net
Додаткові контактні особи: Сімінченко Олександр
+380577245479
nh_tender@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Region filiya "South Railway"
National ID: 40081216
Contact point: Denis Varets
+380577244648
nh_tender@ukr.net
Additional contacts: Сімінченко Олександр
+380577245479
nh_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 13:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:45
Очікувана вартість: 10 790 001,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 950,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 16 серпня 2019 14:41
Enquiries until: 06 вересня 2019 13:00
Complaints submission until: до 12 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 вересня 2019 13:00

Information

Estimated total value: 10 790 002 UAH including VAT
Minimal lowering step: 53 950 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
(пости секціонування контактної мережі)
(posts for sectioning the contact network)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
пости секціонування контактної мережі (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

(posts for sectioning the contact network)
(own funds)
CPV: 31210000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

пости секціонування контактної мережі
Дата подання: 06 вересня 2019 11:27
Дата відповіді: 09 вересня 2019 09:44
В тендерній документації вказаний тип вимикача ВАБ-206-4000/30-К-УХЛ4, що відповідає катодному поляризованому виконанню. Фактично до складу обладнання постів секціонування постійного струму 3,3 кВ електрифікованих залізниць України входять вимикачі автоматичні швидкодіючі лінійні типу ВАБ-206-4000/30 –Л УХЛ4 (неполяризовані) або аналог. Просимо надати розяснення та при необхідності внести зміни в тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації на закупівлю: Код ДК 021:2015: 31210000-1 – Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (пости секціонування контактної мережі) тип вимикача прийняти ВАБ-206-4000/30 –Л УХЛ4, замість вказаного ВАБ-206-4000/30 –К УХЛ4

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-001495-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДОРБУД-МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:35863273
Дата подання: 11 листопада 2019 12:31
Вимога щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Замовник згідно Протоколу засідання тендерного комітету № 557/4 від 08.11.2019 скасував попереднє рішення про допущення до аукціону тендерних пропозиції ТОВ "ЮАСКОМ" та ТОВ "ДОРБУД-МОНТАЖ". Після чого Замовник, як зазначено у Протоколі засідання тендерного комітету №557/5 від 08.11.2019 здійснив розгляд тендерних пропозицій наданих учасниками, зокрема був проведений розгляд питання, щодо відповідності наданих пропозицій кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам визначеним у тендерній документації. За результатами розгляду Замовник ухвалив рішення відхилити пропозиції ТОВ "ЮАСКОМ" та ТОВ "ДОРБУД-МОНТАЖ" згідно п.4 ст 30 ЗУ про ПЗ. Стосовно підприємств ТОВ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" та ТОВ "Д.А. БУДСНАБ" ніяких рішень або висновків в протоколі зазначено не було та вони залишились кваліфікованими на участь у аукціоні, що має відбутися 14.11.2019.
Додатково до вищезазначеного повідомляємо про те, що пропозиції ТОВ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" та ТОВ "Д.А. БУДСНАБ" не містили копію документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань за участю уповноваженого представника АТ "Укрзалізниця".
Також маємо зазначити, що пропозиція ТОВ "Д.А. БУДСНАБ" містила Довідку щодо інформації стосовно пункту навантаження та власників транспортних засобів де було зазначено:
"Товариство з обмеженою відповідальністю «Д.А. БУДСНАБ» повідомляє, що має укладені договори з транспортними компаніями, і що в разі визначення нашого підприємства переможцем торгів, продукція буде придбана у виробника і доставлена до пункту призначення із залученням автотранспортних засобів транспортних компаній." – таким чином інформації стосовно автотранспортних засобів або їх власників відсутня й пропозиція ТОВ "Д.А. БУДСНАБ" не відповідає умовам Документації в цій частині.
Враховуючи Рішення №15828-р/пк-пз від 01.11.2019 колегії АМКУ за аналогічними пунктами Скарги (пп 1.1, 1.4, 2.1 та 2.4), за якими були дискваліфіковані ТОВ "ЮАСКОМ" та ТОВ "ДОРБУД-МОНТАЖ, пропозиції ТОВ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" та ТОВ "Д.А. БУДСНАБ" також не відповідають умовам Документації та мали бути відхилені на підставі вимог статті 30 Закону.
Не відхиливши Пропозиції ТОВ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" та ТОВ "Д.А. БУДСНАБ", Замовник порушив вимоги частини першої статті 30 Закону, згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, невідповідність пропозицій ТОВ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" та ТОВ "Д.А. БУДСНАБ" тендерній документації створює наслідки відхилення всіх тендерних пропозицій, що, враховуючи неможливість виправити допущені порушення при проведенні спірної процедури закупівлі, є підставою для її відміни.
З огляду на вищенаведене, у відповідності з Законом України про публічні закупівлі та з метою збереження принципів здійснення закупівель вимагаємо надати відповідну правову оцінку зазначеним у вимозі фактам та прийняти рішення, щодо відхилення пропозиції ТОВ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" та ТОВ "Д.А. БУДСНАБ" та відмінити процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою, щодо предмету закупівлі Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (пости секціонування контактної мережі); Номер закупівлі у Prozorro UA -2019-08-16-001495-a.
У випадку не вживання с боку Замовника відповідних заходів будемо змушені звертатися у відповідні державні установи для захисту своїх інтересів.
Більш детально наведено у тексті Вимоги що що додається.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2019 14:03
Прийняті рішення від 01.11.2019 №15828-р/пк-пз, від 01.11.2019 №15835-р/пк-пз та від 01.11.2019 №15836-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Ви можете оскаржити у суді у встановлений Законом строк.

Документи подані скаржником

11 листопада 2019 12:31
2. Довідка транспорт.pdf
11 листопада 2019 12:31
Вимога по ДАБУДСНАБ ПЗ.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-16-001495-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42786575
Дата подання: 11 жовтня 2019 16:22
Скарга до АМКУ
Наше підприємство не погоджується з рішенням Замовника, про що наведено у Скарзі, що додається.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2019 21:52
рішення від 16.10.2019 №14745+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 21:51
Рішення від 01.11.2019 №15828.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 23:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення прийняті тендерним комітетом та оприлюднені у вигляді протоколів
Дата виконання рішення замовником: 08 листопада 2019 12:14
Номер скарги: UA-2019-08-16-001495-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДОРБУД-МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:35863273
Дата подання: 12 жовтня 2019 21:08
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Наше підприємство не погоджується з рішенням Замовника стосовно допущення пропозиції ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» до аукціону та вбачає, що це рішення порушує його законні права та інтереси та не відповідає умовам Тендерної документації. Більш детально наведено у Скарзі що додається.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 22:49
рішення від 17.10.2019 № 14883+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 22:49
рішення від 01.11.2019 №15835 .pdf
Дата публікації: 07 листопада 2019 00:12
Номер скарги: UA-2019-08-16-001495-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДОРБУД-МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:35863273
Дата подання: 12 жовтня 2019 20:20
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Наше підприємство не погоджується з рішенням Замовника стосовно допущення пропозиції ТОВ «Д.А. БУДСНАБ» до аукціону та вбачає, що це рішення порушує наші законні права та інтереси та не відповідає умовам Тендерної документації. Більш детально наведено у Скарзі що додається.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 22:52
рішення від 17.10.2019 №14892 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 22:52
Рішення від 01.11.2019 № 15836.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 23:46
Номер скарги: UA-2019-08-16-001495-a.a5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮАСКОМ", Код ЄДРПОУ:37277072
Дата подання: 13 листопада 2019 17:05
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Наше підприємство не погоджується з відсутністю рішення Замовника стосовно допущення пропозиції ТОВ "Д.А.БУДСНАБ" та ТОВ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" до аукціону та вважаємо, що ця бездіяльність порушує наші законні права та інтереси та не відповідає умовам тендерної документації. Більш детально наведено у тексті скарги, що додається.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 15 листопада 2019 22:04
рішення від 15.11.2019 № 16745+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 22:03
лист замовнику 20-29-03-10208-пз.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 22:09
рішення від 22.11.2019 №17222.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 22:21

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 16:21
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

08 листопада 2019 12:14
557 пости відхилення 08.11.pdf

Документи подані скаржником

12 жовтня 2019 21:08
79.pdf
12 жовтня 2019 21:08
витяг Сечерон UR40.pdf

Документи подані скаржником

12 жовтня 2019 20:20
витяг Сечерон UR40.pdf
12 жовтня 2019 20:20
80.pdf

Документи подані скаржником

13 листопада 2019 17:05
Платежка АКМУ.pdf
13 листопада 2019 17:05
Протокол.pdf
13 листопада 2019 17:05
Скарга.pdf

Документи подані замовником

14 листопада 2019 12:03
Заперечення.PDF
15 листопада 2019 15:22
557 пости відхилення 08.11.pdf

Документи Органу Оскарження

15 листопада 2019 22:09
лист замовнику 20-29-03-10208-пз.pdf
27 листопада 2019 22:21
рішення від 22.11.2019 №17222.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-09-000007 ● 800cd1ff00f94b5e9c58de8d4a33f4e1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-09 14:20:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

08.01.2020 № 3
Київ


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.01.2020 № 3

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-16-001495-a 16.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до умов пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасникам необхідно було надати інформація у довільній формі, зокрема щодо власників транспортних засобів, якими предмет закупівлі буде доставлений до структурних підрозділів філії. Вимог щодо вказання якоїсь певної інформації тендерна документація не містила. Тому надавши інформацію, що продукція буде доставлена до пункту призначення із залученням автотранспортних засобів транспортних компаній, учасник виконав умови тендерної документації. Процедура завершано.

2020-01-21 16:36:54

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 40081216, Україна, м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7
  2. Інформація про предмет закупівлі: пости секціонування контактної мережі (власні кошти), 10790001.6UAH, 31210000-1, ДК021, 2, штука
  3. Інформація про оприлюднення: 43efc50e0f354957b36f8392ef94b708, 2019-08-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 09 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Південна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 04.09.2019 № 557/2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Дорбуд-монтаж» (далі – ТОВ «Дорбуд-монтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю «Інтер холд трейд» (далі – ТОВ «Інтер холд трейд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Д.А. Будснаб» (далі – ТОВ «Д.А. Будснаб») та товариства з обмеженою відповідальністю «Юаском» (далі – ТОВ «Юаском»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) № 15828-р/пк-пз від 01.11.2019, № 15835-р/пк-пз від 01.11.2019, № 15836-р/пк-пз від 01.11.2019 та № 17222-р/пк-пз від 22.11.2019, протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.11.2019, протокол засідання тендерного комітету 03.12.2019 № 557/6, повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю від 16.12.2019 № П/Е-191859/НЮ. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що пунктом 1 розділу 1 додатку № 1 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації (у довільній формі) стосовно наявних складських приміщень та автотранспортних засобів. У разі відсутності в учасника складських приміщень та автотранспортних засобів надати інформацію про пункт навантаження та власників транспортних засобів, якими предмет закупівлі буде доставлений до структурних підрозділів філії. Водночас учасник ТОВ «Д.А. Будснаб» у складі тендерної пропозиції надав довідку, що містить інформацію про укладені договори з транспортними компаніями, із залученням яких продукція буде доставлена до структурних підрозділів філії та місцезнаходження пункту навантаження. При цьому зазначена довідка не містить інформації про власників транспортних засобів, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 додатку № 1 тендерної документації Замовника. Однак на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Д.А. Будснаб», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та всупереч вимогам абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозиції.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Д.А. Будснаб» (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ) установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Дорбуд-монтаж», ТОВ «Інтер холд трейд» та ТОВ «Юаском» (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 08 листопада 2019
UA-2019-08-16-001495-a43efc50e0f354957b36f8392ef94b708
Найменування замовника: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження замовника: 61052, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ДОРБУД-МОНТАЖ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Д.А. БУДСНАБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮАСКОМ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ДОРБУД-МОНТАЖ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮАСКОМ" Документи
Відхилено

Документи

16 вересня 2019 13:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 вересня 2019 11:23
Лист-гарантія Виробника.PDF
13 вересня 2019 17:43
Статут.PDF
13 вересня 2019 17:43
Про захист довкілля.PDF
13 вересня 2019 17:43
Наказ.pdf
13 вересня 2019 17:43
Наказ про призначення.PDF
13 вересня 2019 17:43
Інформація про Учасника.PDF
13 вересня 2019 17:42
ПСК техника.rar

Документи

16 вересня 2019 13:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 грудня 2019 15:57
Документи переможця.pdf
16 вересня 2019 12:42
15_ТУ_У_27_1_23795568_003_2012.pdf
16 вересня 2019 12:42
20 Технічна_специфікація.pdf
16 вересня 2019 12:42
18 Лист_дилерство_ІХТ.pdf
16 вересня 2019 12:20
sign.p7s
16 вересня 2019 12:20
sign.p7s
16 вересня 2019 12:09
20 Технічна_специфікація.pdf
16 вересня 2019 12:09
19 проект договору.pdf
16 вересня 2019 12:09
18 Лист_дилерство_ІХТ.pdf
16 вересня 2019 12:09
17_1_PASP_ПСК_6_фидера_rev2.pdf
16 вересня 2019 12:09
16_1_PASP_ПСК_2_фидера_rev2.pdf
16 вересня 2019 12:09
14 Декларація - ПСК.pdf
16 вересня 2019 12:09
12 довідка про учасника.pdf
16 вересня 2019 12:09
09 лист погодження.pdf
16 вересня 2019 12:09
05 копія витягу ПДВ.pdf
16 вересня 2019 12:09
04 копія статуту.pdf

Документи

16 вересня 2019 13:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 вересня 2019 12:43
19. дилерський лист.pdf
16 вересня 2019 12:19
19. дилерський лист.pdf
16 вересня 2019 12:19
6. Статут БУДСНАБ (копія).pdf
16 вересня 2019 12:19
9. Наказ на директора.pdf
16 вересня 2019 12:19
5.Витяг ПДВ.pdf
16 вересня 2019 12:19
20.проект договору.pdf
16 вересня 2019 12:19
2. Довідка транспорт.pdf
16 вересня 2019 12:19
17. ТУ_У_27.1_23795568_003_2012.pdf
16 вересня 2019 12:19
16.паспорт 2 поз.pdf
16 вересня 2019 12:19
15. паспорт 1 поз.pdf
16 вересня 2019 12:19
11. Протокол.pdf
16 вересня 2019 12:19
1. Довідка працівники.pdf

Документи

16 вересня 2019 13:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 вересня 2019 12:59
устав.pdf
16 вересня 2019 12:59
щодо субпідрядників (1).PDF
16 вересня 2019 12:59
щодо захисту довкілля (1).PDF
16 вересня 2019 12:58
ТУ ПСК зі змінами pdf (1).pdf
16 вересня 2019 12:58
технічний опис.pdf
16 вересня 2019 12:58
Протокол зборів 2019.pdf
16 вересня 2019 12:58
ПДВ.pdf
16 вересня 2019 12:58
наказ на директора (1).PDF
16 вересня 2019 12:58
зразки сертифікатів (1).PDF
16 вересня 2019 12:58
довідка з банку (1).jpg
16 вересня 2019 12:58
дилерський лист (1).PDF
16 вересня 2019 12:58
гарантійний лист.PDF

Документи

08 листопада 2019 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 вересня 2019 11:23
Лист-гарантія Виробника.PDF
13 вересня 2019 17:43
Статут.PDF
13 вересня 2019 17:43
Про захист довкілля.PDF
13 вересня 2019 17:43
Наказ.pdf
13 вересня 2019 17:43
Наказ про призначення.PDF
13 вересня 2019 17:43
Інформація про Учасника.PDF
13 вересня 2019 17:42
ПСК техника.rar

Публічні документи

16 вересня 2019 12:59
устав.pdf
16 вересня 2019 12:59
щодо субпідрядників (1).PDF
16 вересня 2019 12:59
щодо захисту довкілля (1).PDF
16 вересня 2019 12:58
ТУ ПСК зі змінами pdf (1).pdf
16 вересня 2019 12:58
технічний опис.pdf
16 вересня 2019 12:58
Протокол зборів 2019.pdf
16 вересня 2019 12:58
ПДВ.pdf
16 вересня 2019 12:58
наказ на директора (1).PDF
16 вересня 2019 12:58
зразки сертифікатів (1).PDF
16 вересня 2019 12:58
довідка з банку (1).jpg
16 вересня 2019 12:58
дилерський лист (1).PDF
16 вересня 2019 12:58
гарантійний лист.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" 10 466 400,00
UAH з ПДВ
10 466 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Д.А. БУДСНАБ" 10 682 000,00
UAH з ПДВ
10 682 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 15:57
Документи переможця.pdf
16 вересня 2019 12:42
15_ТУ_У_27_1_23795568_003_2012.pdf
16 вересня 2019 12:42
20 Технічна_специфікація.pdf
16 вересня 2019 12:42
18 Лист_дилерство_ІХТ.pdf
16 вересня 2019 12:20
sign.p7s
16 вересня 2019 12:20
sign.p7s
16 вересня 2019 12:09
20 Технічна_специфікація.pdf
16 вересня 2019 12:09
19 проект договору.pdf
16 вересня 2019 12:09
18 Лист_дилерство_ІХТ.pdf
16 вересня 2019 12:09
17_1_PASP_ПСК_6_фидера_rev2.pdf
16 вересня 2019 12:09
16_1_PASP_ПСК_2_фидера_rev2.pdf
16 вересня 2019 12:09
14 Декларація - ПСК.pdf
16 вересня 2019 12:09
12 довідка про учасника.pdf
16 вересня 2019 12:09
09 лист погодження.pdf
16 вересня 2019 12:09
05 копія витягу ПДВ.pdf
16 вересня 2019 12:09
04 копія статуту.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 12:43
19. дилерський лист.pdf
16 вересня 2019 12:19
19. дилерський лист.pdf
16 вересня 2019 12:19
6. Статут БУДСНАБ (копія).pdf
16 вересня 2019 12:19
9. Наказ на директора.pdf
16 вересня 2019 12:19
5.Витяг ПДВ.pdf
16 вересня 2019 12:19
20.проект договору.pdf
16 вересня 2019 12:19
2. Довідка транспорт.pdf
16 вересня 2019 12:19
17. ТУ_У_27.1_23795568_003_2012.pdf
16 вересня 2019 12:19
16.паспорт 2 поз.pdf
16 вересня 2019 12:19
15. паспорт 1 поз.pdf
16 вересня 2019 12:19
11. Протокол.pdf
16 вересня 2019 12:19
1. Довідка працівники.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД"
#42786575
Переможець 10 466 400,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД"
#42786575
10 466 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 грудня 2019 10:15
557 ДОГОВОР ПСК.pdf укладений
16 грудня 2019 10:14

Актуальні тендери

До пошуку