Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання -16 найменувань
Очікувана вартість
137 800,00 UAH
UA-2019-08-16-001475-b 200af9ddb4bc4011b14caa4c8df4b296
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Сергій Юрійович

+380617644647 dszn.chaes@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03193005
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Олександрівська, 48
Контактна особа: Щербина Сергій Юрійович
+380617644647
dszn.chaes@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 16:40
Початок аукціону: 27 серпня 2019 13:48
Очікувана вартість: 137 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 шт
Комп'ютерне обладнання -16 найменувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександрівська.48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 16:36
ОГОЛОШЕННЯ компобладнання.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:16
Дата відповіді: 19 серпня 2019 17:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Повідомляємо, що згідно з пунктом 2 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Під час оголошення закупівлі в електронній системи закупівель розміщується інформація про: замовника (найменування, місце знаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками); предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки); очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж З000 гривень) та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні); валюту закупівлі; розмір мінімального кроку пониження ціни (у межах від 0,5 відсотка до З відсотків очікуваної вартості закупівлі визначається у відсотках з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці або у грошових одиницях з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості); інші критерії оцінки крім ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж 30 відсотків); дату та час початку і закінчення періоду уточнень інформації про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі; дату та час початку і закінчення отримання пропозицій учасників . У технічних умовах предмета закупівлі вказано конкретну торгівельну марку та тип предметів закупівлі, які було обрано як оптимальні нашою установою. Заміна предмета закупівлі аналогами не передбачається. Пропозицію, яка буде відрізнятися від зазначеної у технічній документації, буде відхилено.
2. У технічних умовах предмета закупівлі вказано конкретну торгівельну марку та тип предметів закупівлі, які було обрано як оптимальні нашою установою.
3 Повідомляємо, що згідно з пунктом 11 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Учасники, які ведуть свою діяльність, використовуючи будь-які законні системи та способи оподаткування, можуть брати участь у торгах. та будуть оцінюватись відповідно до вищезазначеного пункту.
До участі у закупівлі допускаються пропозиції фізичних осіб - підприємців не платників ПДВ. При оцінюванні всіх пропозицій запропонована ціна буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 117 694,00
UAH з ПДВ
117 694,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 127 390,00
UAH з ПДВ
123 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА 131 152,00
UAH з ПДВ
123 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 129 000,00
UAH з ПДВ
127 388,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 135 482,40
UAH з ПДВ
135 482,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 16:17
Про гарантію 12 місяців.pdf
23 серпня 2019 16:17
Довідка про упаковку.pdf
23 серпня 2019 16:17
ЯО73_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 14:20
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 серпня 2019 14:20
Уст.док.підп..pdf
23 серпня 2019 14:20
Довідка без печатки.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 13:50
Лист згода.pdf
23 серпня 2019 13:50
досвід.rar
23 серпня 2019 13:50
стаття 17.pdf
23 серпня 2019 13:50
Лист –гарантія.pdf
23 серпня 2019 13:50
Сервісні центри .pdf
23 серпня 2019 13:50
Доки ЧП Шульц.rar
23 серпня 2019 13:50
Авторизаційний лист.pdf
23 серпня 2019 13:50
Витяг з реэстру.jpg
23 серпня 2019 13:50
Форма пропозиції 135482,40.pdf
23 серпня 2019 13:50
ДОГОВІР .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3531012047
Відхилено 117 694,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 16:34
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2978900762
Переможець 123 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 16:37

Документи

29 серпня 2019 16:33
протокол 83

Документи

29 серпня 2019 16:37
протокол 83

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2978900762
123 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2019 16:37
протокол 83

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 131 укладений
07 жовтня 2019 09:26