Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001474-a 8074e4491bcc470d8dc96944260d778d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Сметаненко

+380503940701 smet.rus.tk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Руслан Сметаненко
+380503940701
smet.rus.tk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Фарби (джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Каботажній мол 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 4.3.1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється на підставі виставленого Постачальником рахунку протягом п’ятнадцяти банківських днів після підписання Сторонами Акта приймання-передачі товару за умови виконання Постачальником вимог п.п. 6.3.6-6.3.8 Договору.* Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 09:00
Перелік змін від 06.09.doc
06 вересня 2019 09:00
ТД - фарба зміна 2.doc
06 вересня 2019 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 09:00
Перелік змін від 06.09.doc
30 серпня 2019 15:50
Перелік змін від 30.08 .doc
06 вересня 2019 09:00
ТД - фарба зміна 2.doc
30 серпня 2019 15:50
ТД - фарба зміна 1.doc
16 серпня 2019 14:38
ТД - фарба.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

фарба
Дата подання: 16 серпня 2019 15:40
Дата відповіді: 19 серпня 2019 08:32
Доброго дня. Шановний Замовник, аналог можливо запропонувати?
Відповідь: Доброго дня. Згідно умов тендерної документації (р. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) "У разі, якщо Учасник торгів пропонує еквівалент товару, він обов’язково додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження (паспорт/ формуляри/ інструкції експлуатації/ різні схеми/ креслення та інші технічні документи) повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик та оригінал листа від виробника запропонованого еквіваленту, що останні є повністю еквівалентними за якісними, кількістними і технічними характеристиками тих Товарів які зазначені в п.8 Додатку №2 до тендерної документації. Якщо вищезазначений документ складений іноземною мовою (крім російської), Учасник має обов’язково додатково надати переклад даного документа на українську (або російську) мову."
Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 19 серпня 2019 10:35
Дата відповіді: 19 серпня 2019 13:05
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: 1. Відповідно до ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. 2. Відповідно до ст.28. ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. 2.1. Відповідно тендерної документації (розділ V. Оцінка тендерної пропозиції) критерій оцінки є ціна з урахуванням усіх податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник нараховує на послугу ПДВ).
Вимоги Замовника щодо гарантийного терміну зберігання та придатності
Дата подання: 19 серпня 2019 15:38
Дата відповіді: 21 серпня 2019 16:51
Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено те що відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі визначено в п. 5 даного розділу ТД, в якому йде посилання на додаток 2 ТД, згідно з яким не можливо достовірно визначитися з вимогами Замовника. В зв’язку з цим просимо надати чіткі та не завуальовані відповіді на запитання: Гарантійний термін придатності, стосовно терміну використання, поставленого Товару має становити не менше 12 календарних місяців з дати затвердження Покупцем Акту приймання-передачі Товару, то тоді до чого тут вимоги до гарантійного терміну зберігання 24 місяців з дати виготовлення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду Вашого запитання до тендерної документації будуть внесено зміни.
Не відповідність у вимогах щодо перевірки якісних і технічних показників
Дата подання: 19 серпня 2019 15:39
Дата відповіді: 22 серпня 2019 11:11
Існує не відповідність у вимогах, щодо перевірки якісних і технічних показників між умовами п. 11 Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД та Додатку 4 «Проект договору» до тендерної документації. Згідно з проектом договору зокрема п.п. 2.2, 2.5, можливо зрозуміти те, що якщо Товар у процесі нанесення та використання не відповідає якісним та технічним характеристикам, Покупець, якщо він не має власної лабораторії, звертається до акредитованої лабораторії, з метою перевірки показників. В зв’язку з чим просимо надати чіткі та не завуальовані відповіді на питання: Вкажіть випробувальну лабораторію, яка буде перевіряти зразки і чи має дана лабораторія атестат/свідоцтво акредитації лабораторії згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2006.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наразі Замовник не має можливості вказати випробувальну лабораторію, яка буде перевіряти зразки та які атестати та свідоцтва вона повинна мати.
Не відповідність у вимогах щодо перевірки якісних і технічних показників
Дата подання: 19 серпня 2019 15:40
Дата відповіді: 22 серпня 2019 13:13
Існує не відповідність у вимогах, щодо перевірки якісних і технічних показників між умовами п. 11 Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД та Додатку 4 «Проект договору» до тендерної документації. Згідно з проектом договору зокрема п.п. 2.2, 2.5, можливо зрозуміти те, що якщо Товар у процесі нанесення та використання не відповідає якісним та технічним характеристикам, Покупець, якщо він не має власної лабораторії, звертається до акредитованої лабораторії, з метою перевірки показників. В зв’язку з чим просимо надати чіткі та не завуальовані відповіді на питання: Якщо перевіркою лабораторії обраної Покупцем, буде доведено, що Товар відповідає нормативно-технічним показникам відповідно до ТУ, згідно норм якого Товар виготовляється, то чому за цю перевірку повинен розраховуватися Постачальник? Вважаємо, що умови щодо перевірки якісних і технічних показників товару, та оплати цієї перевірки обов’язково повинні бути внесені в умови договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умови щодо перевірки якісних і технічних показників товару та оплати цієї перевірки внесені до проекту договору.
Не відповідність у вимогах щодо перевірки якісних і технічних показників
Дата подання: 19 серпня 2019 15:41
Дата відповіді: 22 серпня 2019 11:54
Існує не відповідність у вимогах, щодо перевірки якісних і технічних показників між умовами п. 11 Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД та Додатку 4 «Проект договору» до тендерної документації. Згідно з проектом договору зокрема п.п. 2.2, 2.5, можливо зрозуміти те, що якщо Товар у процесі нанесення та використання не відповідає якісним та технічним характеристикам, Покупець, якщо він не має власної лабораторії, звертається до акредитованої лабораторії, з метою перевірки показників. В зв’язку з чим просимо надати чіткі та не завуальовані відповіді на питання: Які саме фізико-технічні показники планує (може) з’ясувати замовник порівнюючи між собою зразки товару нанесені на метал, деревину, ДСП, ДВП та МДФ з продукцією в банці (окрім кольору та зовнішнього вигляду, тим паче стандарту до кольорового простору Замовником не встановлено в Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі»).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник планує перевірити показники Товару, які зазначені у п.8 Додатку №2 до тендерної документації.
Щодо технічних параметрів
Дата подання: 21 серпня 2019 15:53
Дата відповіді: 22 серпня 2019 11:56
Доброго дня! У додатку № 2 до тендерної документації Замовником передбачено така технічна вимога до предмету закупівлі як витрата (70-120 мл/м2).Звертаємо Вашу увагу, що наразі нормативно-технічною документацією стосовно виготовлення емалей ПФ 115 не нормується такий показник як витрати. При цьому схожим за своєю природою показником є покривність висушеної плівки. Враховуючи, що емалі ПФ 115 виготовляються в кг. зазначений показник відповідно вимірюється в г/м2, а не мл/м2 як то передбачено замовником у тендерній документації. З мтою усунення вищезазначених невідповідностей , а також враховуючи вимогу Замовника стосовно надання паспорту якості, яким підтверджено повну відповідність основним технічним характеристикам предмету закупівлі, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти положення Додатку №2 «Витрати: 70 -120 мл/м2» в наступній редакції: «Покривність висушеної плівки 70-120 г/м2.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатом розгляду Вашого запитання до тендерної документації буде внесено зміни.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 46 791,00
UAH з ПДВ
46 791,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 16:28
Електронний підпис
12 вересня 2019 16:13
Пропозиція 12.09.pdf
12 вересня 2019 16:13
Довідка РАЛ.pdf
30 серпня 2019 15:04
Витяг ЄДРПОУ 15.08.19.pdf
30 серпня 2019 14:59
Копія свідоцтва ПДВ.PDF
30 серпня 2019 14:59
Копія витягу з ПДВ.PDF
30 серпня 2019 14:59
Висновок СЕС.pdf
30 серпня 2019 14:58
7 Довідка еквівалент.pdf
30 серпня 2019 14:58
6 Пропозиція.pdf
30 серпня 2019 14:58
5 Довідка санкції.pdf
30 серпня 2019 14:58
3 Довідка ст 17 (1).pdf
30 серпня 2019 14:58
1 Довідка чисті активи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

Інформація про відміну

Дата відміни
13 вересня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій