Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

реконструкція благоустрою території для облаштування індустріального парку за адресою вул. Микулинецька в м. Тернополі
Очікувана вартість
30 817 713,80 UAH
UA-2019-08-16-001447-b fe0b8ff501cf45ff8e78cc47a7bdb49e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корчак Тетяна Станіславівна

380679288225
ekon_mr@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська міська рада
Код ЄДРПОУ: 34334305
Вебсайт: http://rada.te.ua
Місцезнаходження: 46000, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5
Контактна особа: Корчак Тетяна Станіславівна
380679288225,
ekon_mr@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 13:40
Очікувана вартість: 30 817 713,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 154 088,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


облаштування території індустріального парку "Тернопіль"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
реконструкція благоустрою території для облаштування індустріального парку за адресою вул. Микулинецька в м. Тернополі. Джерело фінансування -кошти міського бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46005, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Микулинецька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи у продовж 10-ти днів після підписання уповноваженими представниками Сторін актів по формі КБ-2в і КБ-3, при наявності коштів на рахунках. Кінцеві розрахунки за виконані роботи з Підрядником здійснюється протягом 14-ти календарних днів після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3 та надання Підрядником виконавчої документації. Джерело фінансування -кошти міського бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 16:25
ДОДАТОК 1.docx
16 серпня 2019 16:25
ДОДАТОК 3 ст 17 для переможця.docx
16 серпня 2019 16:25
ДОДАТОК 2 ст.17.docx
16 серпня 2019 16:25
ДОДАТОК 5договір.docx
16 серпня 2019 16:25
ДОДАТОК 4 те х.docx
16 серпня 2019 16:25
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність складських приміщень
Дата подання: 22 серпня 2019 13:52
Дата відповіді: 23 серпня 2019 14:58
У п. 5 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено наступне: «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи, а саме: Критерій 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази довідка в довільній формі, у якій вказані назва (тип), марка, кількість основного технологічного обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване) У разі відсутності у Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, із зазначенням складських приміщень та транспортних засобів), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору». З зазначеної інформації незрозуміло, чи повинен Учасник надавати довідку про наявність складських приміщень, та про місцезнаходження таких приміщень. Прошу повідомити, чи вимагається тендерною документацією довідка про наявність складських приміщень? Прошу повідомити необхідний регіон місцезнаходження складських таких приміщень? Прошу повідомити, чи повинні знаходитись такі приміщення в м. Тернопіль, Тернопільській області чи достатньо наявності таких приміщень у будь якій точці України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази подається учасником довідка в довільній формі в якій учасник повинен вказати у якій вказати назву (тип), марку, кількість основного технологічного обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання, та зазначити власне чи орендоване таке обладнання, складські приміщення, транспортні засоби тощо. У разі, якщо обладнання, складські приміщення, транспортні засоби тощо не є власними необхідно зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. Вимога щодо місцезнаходження складських приміщень у Тендерні документації відсутня, отже достатньо наявності таких приміщень у будь якій точці України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-001447-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВОЛИНЬ АМБЕР ЛТД", Код ЄДРПОУ:39046545
Дата подання: 21 серпня 2019 20:30
Відповідність ТД законодавству
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону України про публічні закупівлі від 25.12.2015 року №922-VII(далі Закон) в частині Додатку №4 "Інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тому числі технічна специфікація".Згідно ст.22 п.2 підпункту 3) Закону- Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".В Додатку 4 Вашої Тендерної документації в розділі "Земляні роботи"п.11 міститься найменування робіт "Попереднє планування площ бульдозером CAT D6 MXL при робочому ході в одному напрямку",тобто наявне посилання на конкретну торговельну марку,а саме бульдозер фірми CAT D6 MXL.При цьому в специфікації не міститься вираз "або еквівалент".Вважаємо таке посилання необгрунтованим,таким що звужує кількість потенційних учасників тендеру і таким що суперечить основним принципам публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 16:30
« Тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, яку розробляє та затверджує замовник і яку оприлюднюють для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу й авторизованих електронних майданчиках. В Тендерні документації замовник зазначає всі умови закупівлі та вимоги до учасників торгів. При підготовці тендерної пропозиції учасник повинен уважно вивчити тендерну документацію та всі додатки до неї.
В пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено « якщо у найменуванні робіт технічного завдання є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал, то даний вираз читається в значенні «або еквівалент».
В пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено «всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Так як Додаток №4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тому числі технічна специфікація" є складовою Тендерної документації, то це свідчить про дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і Учасник повинен при підготовці тендерних пропозицій враховувати вище зазначене.
Вимогу про внесення змін до тендерної документації залишити без задоволення».
протокол засідання тендерного комітету №104 від 22.08.2019

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОНТАЖ СЕРВІС-БУД" 30 028 172,00
UAH з ПДВ
16 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016" 23 679 897,00
UAH з ПДВ
21 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 26 985 000,00
UAH з ПДВ
21 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 28 277 044,80
UAH з ПДВ
21 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬМАНАХ 2000" 24 799 712,57
UAH з ПДВ
23 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1" 30 370 774,88
UAH з ПДВ
27 995 238,07
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" 28 682 670,00
UAH з ПДВ
28 682 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАКБУД 30 515 000,00
UAH з ПДВ
30 515 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2019 12:02
Документація тернопіль.zip

Публічні документи

31 серпня 2019 19:34
Електронний підпис
31 серпня 2019 19:26
41.imd
31 серпня 2019 19:26
Пояснювальна записка.pdf
31 серпня 2019 19:26
Локальний кошторис.pdf
31 серпня 2019 19:26
Зведений кошторис.pdf
31 серпня 2019 19:26
Договірна ціна.pdf
31 серпня 2019 19:26
Статут ІНВЕСТБУД-2016 +.pdf
31 серпня 2019 19:26
Ліцензія.pdf
31 серпня 2019 19:26
Тендерна пропозиція +.pdf
31 серпня 2019 19:26
Інформаційний лист +.pdf
31 серпня 2019 19:26
Інженери +.pdf
31 серпня 2019 19:26
Договір +.pdf
31 серпня 2019 19:26
Довідки +.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 17:00
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:58
Кошторис.pdf
20 вересня 2019 16:58
Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 16:58
Довідка МВС.pdf
20 вересня 2019 16:58
Довідка ДФС .pdf
31 серпня 2019 13:22
Електронний підпис
31 серпня 2019 13:22
Розрахунки.pdf
31 серпня 2019 13:21
Договірна ціна.pdf
31 серпня 2019 13:21
Пояснювальна записка.pdf
31 серпня 2019 13:21
38.imd
31 серпня 2019 13:21
Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2019 13:21
ІД Копія Статут.pdf
31 серпня 2019 13:21
Проект договору.pdf
31 серпня 2019 13:20
ІД Копія Витяг ПДВ.pdf
31 серпня 2019 13:20
Календарний графік.pdf
31 серпня 2019 13:20
Довідка уповноваження.pdf
31 серпня 2019 13:20
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
31 серпня 2019 13:20
ІД Копія наказу.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 08:38
Електронний підпис
02 вересня 2019 08:37
Довідка база.pdf
30 серпня 2019 16:17
Електронний підпис
30 серпня 2019 16:14
Технічне завдання.pdf
30 серпня 2019 16:14
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 16:14
Статут.pdf
30 серпня 2019 16:14
ст.17.pdf
30 серпня 2019 16:14
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 16:14
Опис документів.pdf
30 серпня 2019 16:14
Наказ на директора.pdf
30 серпня 2019 16:14
Наказ на бухгалтера.pdf
30 серпня 2019 16:14
Лист-згода.pdf
30 серпня 2019 16:14
Лист -погодження.pdf
30 серпня 2019 16:14
Календарний графік.pdf
30 серпня 2019 16:14
Інформаційна довідка.pdf
30 серпня 2019 16:14
Договірна ціна.pdf
30 серпня 2019 16:14
Довіреність.pdf
30 серпня 2019 16:14
Довідка щодо санкцій.pdf
30 серпня 2019 16:14
Довідка про техніку.pdf
30 серпня 2019 16:14
Гарантійні листи.pdf
30 серпня 2019 16:14
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 серпня 2019 16:14
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
30 серпня 2019 16:14
38.imd

Публічні документи

30 серпня 2019 10:53
Електронний підпис
30 серпня 2019 10:40
1. ККВ ст 16.pdf
30 серпня 2019 10:40
2. ВД ст 17 ддаток 2.pdf
30 серпня 2019 10:40
7. інші документи.pdf
30 серпня 2019 10:40
7.2. статут ЛБ1.pdf
30 серпня 2019 10:40
7.3. Ліцензія доозвола.pdf
30 серпня 2019 10:40
7.7. Кошторис і графік.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 15:15
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:10
Реєстр документів.pdf
30 серпня 2019 15:10
19. Статут..pdf
30 серпня 2019 15:10
18. Опис..pdf
30 серпня 2019 15:10
16. Довіреності..pdf
30 серпня 2019 15:10
15. Копія наказу №2-к..pdf
30 серпня 2019 15:09
14.Наказ №07-к..pdf
30 серпня 2019 15:09
13. Протокол №229..pdf
30 серпня 2019 15:09
10.2. Копії дозволів.pdf
30 серпня 2019 15:09
9. Календарний графік..pdf
30 серпня 2019 15:09
6. Довідка ст. 17.pdf

Публічні документи

31 серпня 2019 14:00
Фінансовий звіт.pdf
31 серпня 2019 14:00
Статут.pdf
31 серпня 2019 14:00
Ліцензія.pdf
31 серпня 2019 14:00
Довіреність.pdf
31 серпня 2019 13:59
Довідка.pdf
31 серпня 2019 13:59
ДОДАТОК 5договір.docx
31 серпня 2019 13:59
ДОДАТОК 4 те х.docx
31 серпня 2019 13:59
ДОДАТОК 2 ст.17.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОНТАЖ СЕРВІС-БУД"

ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"

ТОВ "АЛЬМАНАХ 2000"

ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"

ТОВ МАКБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МОНТАЖ СЕРВІС-БУД"
#41333478
Відхилено 16 500 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 15:47
ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016"
#40732470
Відхилено 21 898 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 13:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 21 899 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 16:17

Документи

04 вересня 2019 15:45
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:43
Електронний підпис
03 вересня 2019 14:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016" #40732470

№ рішення у справі

72/63-р/к

Дата рішення у справі

12.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

10 вересня 2019 13:07
Електронний підпис
09 вересня 2019 17:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
21 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 08:24
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 18:14
Скан_протокол внес.змін_54_30.12.2022.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 18:13
Скан_повід.про внес.змін_30.12.2022.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 18:13
Лист підрядника.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 18:13
Додаток до Дод.угоди_Додаток 2 до Договору.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 18:11
Додаток до Дод.угоди_Додаток 4 до Договору.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 18:11
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 18:11
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2021 16:38
протокол 16.PDF зміни до договору
10 листопада 2021 16:33
повідомлення про внесення змін.PDF зміни до договору
10 листопада 2021 16:32
календарний графік.PDF зміни до договору
10 листопада 2021 16:31
додаткова угода 4.PDF зміни до договору
10 листопада 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 13:16
протокол 13.PDF зміни до договору
09 вересня 2021 13:13
повідомлення про внесення змін.PDF зміни до договору
09 вересня 2021 13:13
додаток 4 в редакції від 08.09.2021.PDF зміни до договору
09 вересня 2021 13:12
додаток 2 в редакції від 08.09.2021.PDF зміни до договору
09 вересня 2021 13:12
додаткова угода 3 від 08.09.2021.PDF зміни до договору
09 вересня 2021 13:12
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 16:55
протокол 12.PDF зміни до договору
30 серпня 2021 16:53
додаток 4 календарний план фіна.PDF зміни до договору
30 серпня 2021 16:52
додаток 2 календарний графік виконання роб.PDF зміни до договору
30 серпня 2021 16:52
повідомлення про намір.PDF зміни до договору
30 серпня 2021 16:50
додаткова угода 20001.PDF зміни до договору
30 серпня 2021 16:50
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 20:52
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 20:49
Повідомлення про внесення змін д.PDF зміни до договору
16 листопада 2020 20:47
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
16 листопада 2020 20:46
протокол 95витяг з протоколу.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 20:46
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 14:26
Додатки до договору 312.PDF укладений
04 жовтня 2019 14:24
Договір 312.PDF укладений
04 жовтня 2019 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст 36 пункт 4 частина 4 продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі»- .продовження терміну дії договору до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни внесені згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": пункт 3 частини 4 статті 36 (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі) , зокрема зміни стосуються продовження терміну виконання робіт ,змін календарного плану фінансування та календарного графіку виконання робіт, враховуючи виділене фінансування та враховуючи зміну банківських реквізитів, пов’язану із впровадженням міжнародного номера банківського рахунку IBAN.
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктами 3 та 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 4.7 та 20.3 Договору підряду від 04.10.2019 року № 312 (далі - Договір), з метою покращення якості виконання робіт та у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором внесені зміни 1. В підпункті 3.1. розділу 3 слова та цифри «до 01.11.2021 року» замінити відповідно словами та цифрами «до 01.11.2022 року». 2. В підпункті 4.2. розділу 4 слова та цифри «Вартість робіт на 2021 рік складає 20 991 000,00 грн (двадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто одна тисяча гривень 00 копійок) з ПДВ, в тому числі 3 498 500 грн ПДВ» замінити відповідно словами та цифрами « Вартість робіт на 2021 рік складає 900 000,00 грн (дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ, в тому числі 150 000,00 грн ПДВ» і доповнити рядком «Вартість робіт на 2022 рік складає 20 091 000,00 грн (двадцять мільйонів дев’яносто одна тисяча гривень 00 копійок) з ПДВ, в тому числі 3 348 500,00 грн ПДВ». 3. В підпункті 4.4. розділу 4 слова та цифри «на 2019 та 2021 рік» замінити відповідно словами та цифрами «на 2019-2022 роки». 4. В підпункті 13.2 розділу 13 слова та цифри «на 2019 рік та 2021 рік» замінити відповідно словами та цифрами «на 2019-2022 роки». 5. В підпункті 20.1 розділу 20 слова та цифри «до 31 грудня 2021 року» замінити відповідно словами та цифрами «до 31 грудня 2022 року». 6. Календарний графік виконання робіт - Додаток №2 до Договору викласти в такій редакції (додається). 7. Календарний план фінансування – Додаток №4 до Договору викласти в такій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з перенесення виду робіт ( дорога ) на 2022 рік - додаток №2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викладено в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підрядник просить внести зміни (лист від 28.12.2022 № 183) до Договору підряду № 312 від 04.10.2019 року (далі - Договір), що укладений за результатами закупівлі робіт: Реконструкція благоустрою території для облаштування індустріального парку за адресою вул. Микулинецька в м. Тернополі, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи, унікальний номер оголошення - UA-2019-08-16-001447-b, а саме: враховуючи: Указ Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», Указ Президента України № 133/2022 від 14.03.2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указ Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указ Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указ Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 15.08.2022 № 2500-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указ Президента України від 07 листопада 2022 року № 757/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 16.11.2022 № 2738-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», а також відсутність фінансування, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та п. 20.3 Розділу 20 Договору підряду № 312 від 04.10.2019 (далі - Договір), укласти Додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. В підпункті 3.1. розділу 3 слова та цифри «до 01.11.2022 року» замінити відповідно словами та цифрами «до 01.11.2023 року». 2. В підпункті 4.2. розділу 4 слова та цифри «Вартість робіт на 2022 рік складає 20 091 000,00 грн (двадцять мільйонів дев’яносто одна тисяча гривень 00 копійок) з ПДВ, в тому числі 3 348 500,00 грн. ПДВ» замінити відповідно словами та цифрами «Вартість робіт на 2022 рік складає 0,00 грн (нуль гривень)» і доповнити рядком «Вартість робіт на 2023 рік складає 20 091 000,00 грн (двадцять мільйонів дев’яносто одна тисяча гривень 00 копійок) з ПДВ, в тому числі 3 348 500,00 грн. ПДВ». 3. В підпункті 4.4. розділу 4 слова та цифри «на 2019-2022 роки» замінити відповідно словами та цифрами «на 2019-2023 роки». 4. В підпункті 13.2 розділу 13 слова та цифри «на 2019-2022 роки» замінити відповідно словами та цифрами «на 2019-2023 роки». 5. В підпункті 20.1 розділу 20 слова та цифри «до 31 грудня 2022 року» замінити відповідно словами та цифрами «до 31 грудня 2023 року». 6. Календарний графік виконання робіт - Додаток №2 до Договору викласти в такій редакції (додається). 7. Календарний план фінансування – Додаток №4 до Договору викласти в такій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 808 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 301 333,33 UAH)