реконструкція благоустрою території для облаштування індустріального парку за адресою вул. Микулинецька в м. Тернополі
Очікувана вартість
30 817 713,80 UAH
UA-2019-08-16-001447-b fe0b8ff501cf45ff8e78cc47a7bdb49e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Тернопільська міська рада
Код ЄДРПОУ: 34334305
Вебсайт замовника: http://rada.te.ua
Місцезнаходження замовника: 46000, Україна, Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5
Контактна особа замовника: Корчак Тетяна Станіславівна
380679288225,
ekon_mr@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 13:40
Очікувана вартість: 30 817 713,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 154 088,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


облаштування території індустріального парку "Тернопіль"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
реконструкція благоустрою території для облаштування індустріального парку за адресою вул. Микулинецька в м. Тернополі. Джерело фінансування -кошти міського бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46005, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Микулинецька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи у продовж 10-ти днів після підписання уповноваженими представниками Сторін актів по формі КБ-2в і КБ-3, при наявності коштів на рахунках. Кінцеві розрахунки за виконані роботи з Підрядником здійснюється протягом 14-ти календарних днів після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3 та надання Підрядником виконавчої документації. Джерело фінансування -кошти міського бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 серпня 2019 16:27
Електронний цифровий підпис
16 серпня 2019 16:25
ДОДАТОК 1.docx
16 серпня 2019 16:25
ДОДАТОК 3 ст 17 для переможця.docx
16 серпня 2019 16:25
ДОДАТОК 2 ст.17.docx
16 серпня 2019 16:25
ДОДАТОК 5договір.docx
16 серпня 2019 16:25
ДОДАТОК 4 те х.docx
16 серпня 2019 16:25
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність складських приміщень
Дата подання: 22 серпня 2019 13:52
Дата відповіді: 23 серпня 2019 14:58
У п. 5 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено наступне: «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи, а саме: Критерій 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази довідка в довільній формі, у якій вказані назва (тип), марка, кількість основного технологічного обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване) У разі відсутності у Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, із зазначенням складських приміщень та транспортних засобів), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору». З зазначеної інформації незрозуміло, чи повинен Учасник надавати довідку про наявність складських приміщень, та про місцезнаходження таких приміщень. Прошу повідомити, чи вимагається тендерною документацією довідка про наявність складських приміщень? Прошу повідомити необхідний регіон місцезнаходження складських таких приміщень? Прошу повідомити, чи повинні знаходитись такі приміщення в м. Тернопіль, Тернопільській області чи достатньо наявності таких приміщень у будь якій точці України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази подається учасником довідка в довільній формі в якій учасник повинен вказати у якій вказати назву (тип), марку, кількість основного технологічного обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання, та зазначити власне чи орендоване таке обладнання, складські приміщення, транспортні засоби тощо. У разі, якщо обладнання, складські приміщення, транспортні засоби тощо не є власними необхідно зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. Вимога щодо місцезнаходження складських приміщень у Тендерні документації відсутня, отже достатньо наявності таких приміщень у будь якій точці України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-001447-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВОЛИНЬ АМБЕР ЛТД", Код ЄДРПОУ:39046545
Дата подання: 21 серпня 2019 20:30
Відповідність ТД законодавству
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону України про публічні закупівлі від 25.12.2015 року №922-VII(далі Закон) в частині Додатку №4 "Інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тому числі технічна специфікація".Згідно ст.22 п.2 підпункту 3) Закону- Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".В Додатку 4 Вашої Тендерної документації в розділі "Земляні роботи"п.11 міститься найменування робіт "Попереднє планування площ бульдозером CAT D6 MXL при робочому ході в одному напрямку",тобто наявне посилання на конкретну торговельну марку,а саме бульдозер фірми CAT D6 MXL.При цьому в специфікації не міститься вираз "або еквівалент".Вважаємо таке посилання необгрунтованим,таким що звужує кількість потенційних учасників тендеру і таким що суперечить основним принципам публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 16:30
« Тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, яку розробляє та затверджує замовник і яку оприлюднюють для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу й авторизованих електронних майданчиках. В Тендерні документації замовник зазначає всі умови закупівлі та вимоги до учасників торгів. При підготовці тендерної пропозиції учасник повинен уважно вивчити тендерну документацію та всі додатки до неї.
В пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено « якщо у найменуванні робіт технічного завдання є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал, то даний вираз читається в значенні «або еквівалент».
В пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено «всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Так як Додаток №4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тому числі технічна специфікація" є складовою Тендерної документації, то це свідчить про дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і Учасник повинен при підготовці тендерних пропозицій враховувати вище зазначене.
Вимогу про внесення змін до тендерної документації залишити без задоволення».
протокол засідання тендерного комітету №104 від 22.08.2019

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОНТАЖ СЕРВІС-БУД" 30 028 172,00
UAH з ПДВ
16 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016" 23 679 897,00
UAH з ПДВ
21 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 26 985 000,00
UAH з ПДВ
21 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 28 277 044,80
UAH з ПДВ
21 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬМАНАХ 2000" 24 799 712,57
UAH з ПДВ
23 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1" 30 370 774,88
UAH з ПДВ
27 995 238,07
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" 28 682 670,00
UAH з ПДВ
28 682 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАКБУД 30 515 000,00
UAH з ПДВ
30 515 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2019 12:02
Документація тернопіль.zip

Публічні документи

31 серпня 2019 19:34
sign.p7s
31 серпня 2019 19:26
41.imd
31 серпня 2019 19:26
Пояснювальна записка.pdf
31 серпня 2019 19:26
Локальний кошторис.pdf
31 серпня 2019 19:26
Зведений кошторис.pdf
31 серпня 2019 19:26
Договірна ціна.pdf
31 серпня 2019 19:26
Статут ІНВЕСТБУД-2016 +.pdf
31 серпня 2019 19:26
Ліцензія.pdf
31 серпня 2019 19:26
Тендерна пропозиція +.pdf
31 серпня 2019 19:26
Інформаційний лист +.pdf
31 серпня 2019 19:26
Інженери +.pdf
31 серпня 2019 19:26
Договір +.pdf
31 серпня 2019 19:26
Довідки +.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 17:00
sign.p7s
20 вересня 2019 16:58
Кошторис.pdf
20 вересня 2019 16:58
Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 16:58
Довідка МВС.pdf
20 вересня 2019 16:58
Довідка ДФС .pdf
31 серпня 2019 13:22
sign.p7s
31 серпня 2019 13:22
Розрахунки.pdf
31 серпня 2019 13:21
Договірна ціна.pdf
31 серпня 2019 13:21
Пояснювальна записка.pdf
31 серпня 2019 13:21
38.imd
31 серпня 2019 13:21
Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2019 13:21
ІД Копія Статут.pdf
31 серпня 2019 13:21
Проект договору.pdf
31 серпня 2019 13:20
ІД Копія Витяг ПДВ.pdf
31 серпня 2019 13:20
Календарний графік.pdf
31 серпня 2019 13:20
Довідка уповноваження.pdf
31 серпня 2019 13:20
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
31 серпня 2019 13:20
ІД Копія наказу.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 08:38
sign.p7s
02 вересня 2019 08:37
Довідка база.pdf
30 серпня 2019 16:17
sign.p7s
30 серпня 2019 16:14
Технічне завдання.pdf
30 серпня 2019 16:14
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 16:14
Статут.pdf
30 серпня 2019 16:14
ст.17.pdf
30 серпня 2019 16:14
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 16:14
Опис документів.pdf
30 серпня 2019 16:14
Наказ на директора.pdf
30 серпня 2019 16:14
Наказ на бухгалтера.pdf
30 серпня 2019 16:14
Лист-згода.pdf
30 серпня 2019 16:14
Лист -погодження.pdf
30 серпня 2019 16:14
Календарний графік.pdf
30 серпня 2019 16:14
Інформаційна довідка.pdf
30 серпня 2019 16:14
Договірна ціна.pdf
30 серпня 2019 16:14
Довіреність.pdf
30 серпня 2019 16:14
Довідка щодо санкцій.pdf
30 серпня 2019 16:14
Довідка про техніку.pdf
30 серпня 2019 16:14
Гарантійні листи.pdf
30 серпня 2019 16:14
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 серпня 2019 16:14
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
30 серпня 2019 16:14
38.imd

Публічні документи

30 серпня 2019 10:53
sign.p7s
30 серпня 2019 10:40
1. ККВ ст 16.pdf
30 серпня 2019 10:40
2. ВД ст 17 ддаток 2.pdf
30 серпня 2019 10:40
7. інші документи.pdf
30 серпня 2019 10:40
7.2. статут ЛБ1.pdf
30 серпня 2019 10:40
7.3. Ліцензія доозвола.pdf
30 серпня 2019 10:40
7.7. Кошторис і графік.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 15:15
sign.p7s
30 серпня 2019 15:10
Реєстр документів.pdf
30 серпня 2019 15:10
19. Статут..pdf
30 серпня 2019 15:10
18. Опис..pdf
30 серпня 2019 15:10
16. Довіреності..pdf
30 серпня 2019 15:10
15. Копія наказу №2-к..pdf
30 серпня 2019 15:09
14.Наказ №07-к..pdf
30 серпня 2019 15:09
13. Протокол №229..pdf
30 серпня 2019 15:09
10.2. Копії дозволів.pdf
30 серпня 2019 15:09
9. Календарний графік..pdf
30 серпня 2019 15:09
6. Довідка ст. 17.pdf

Публічні документи

31 серпня 2019 14:00
Фінансовий звіт.pdf
31 серпня 2019 14:00
Статут.pdf
31 серпня 2019 14:00
Ліцензія.pdf
31 серпня 2019 14:00
Довіреність.pdf
31 серпня 2019 13:59
Довідка.pdf
31 серпня 2019 13:59
ДОДАТОК 5договір.docx
31 серпня 2019 13:59
ДОДАТОК 4 те х.docx
31 серпня 2019 13:59
ДОДАТОК 2 ст.17.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОНТАЖ СЕРВІС-БУД"
#41333478
Відхилено 16 500 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 15:47
ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016"
#40732470
Відхилено 21 898 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 13:09
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 21 899 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 16:17

Документи

04 вересня 2019 15:45
sign.p7s
04 вересня 2019 15:43
sign.p7s
03 вересня 2019 14:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 вересня 2019 13:07
sign.p7s
09 вересня 2019 17:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
21 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 жовтня 2019 14:26
Додатки до договору 312.PDF укладений
04 жовтня 2019 14:24
Договір 312.PDF укладений
04 жовтня 2019 14:23

Актуальні тендери

До пошуку