Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (комплектуючі для персональної електронно-обчислювальної машини)
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001398-b 964439a60fd84d2eb46990114d2e93f6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ткаченко Валентина Олександрівна

380577253189 03196630@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03196630
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Гагаріна, 7
Контактна особа: Ткаченко Валентина Олександрівна
380577253189
03196630@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 12:59
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комплект (комп’ютерна клавіатура та маніпулятор “миша”)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
комплектуючі для персональної електронно-обчислювальної машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, проспект Гагаріна, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:18
Дата відповіді: 19 серпня 2019 18:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В документації закупівлі відсутні Вимоги щодо конкретної торгової марки або моделі. До участі в закупівлі може бути допущено Учасника, який запропонує товар будь-якого виробника, технічні характеристики якого відповідають вимогам Додатку № 1 до Оголошення: Технічні вимоги. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту “ж” Оголошення та Додатків 2 і 2-1 до Оголошення ”Цінова пропозиція (форма, яка подається Учасником/Переможцем на фірмовому бланку (за наявності), Цінова пропозиція Учасника має містити найменування (торгову марку) виробника.
3. До участі в закупівлі допускаються Учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його цінової пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Дякуємо за запитання.
Запитання
Дата подання: 21 серпня 2019 11:55
Дата відповіді: 21 серпня 2019 23:56
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої запропонованої ним ціна/приватної ціни.
Документи замовника з інформацією щодо переможця закупівлі та/або відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції завантажуються ним в ЕСЗ окремими файлами.
Законом України “Про публічні закупівлі” та Наказами ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 та № 11 від 20.03.2019 не передбачено внесення учасником будь-яких додаткових змін в свою пропозицію після закінчення аукціону. Цінова пропозиція учасника має відповідати вимогам, зазначеним в оголошенні та додатках до оголошення.
Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
2. Товар повинен відповідати визначеним технічним вимогам до товару. Цінова пропозиція має містити найменування (торгову марку) виробника У разі ненадання документів, зазначених в оголошенні та додатках до оголошення, пропозиція Учасника не розглядається та відхиляється Замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТРІЛЕЦЬ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ" 3 996,00
UAH з ПДВ
3 856,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 6 810,00
UAH з ПДВ
3 925,00
UAH з ПДВ
Документи
МІНЯЙЛО ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА 5 300,00
UAH з ПДВ
5 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 14:27
Електронний підпис
27 серпня 2019 16:41
Електронний підпис
27 серпня 2019 16:35
Виписка з ЄДР.pdf
27 серпня 2019 16:35
Витяг з ЄДР.pdf
27 серпня 2019 16:35
Витяг платник ЄП.pdf
27 серпня 2019 16:35
Кваліфікаційні вимоги.pdf
27 серпня 2019 16:35
Паспорт та код.pdf
27 серпня 2019 16:35
Проект Договору.pdf
27 серпня 2019 16:35
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 17:03
Пропозиція 7000.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 12:02
Виписка ЕДРПОУ.pdf
23 серпня 2019 12:02
Витяг НДС.pdf
23 серпня 2019 12:02
Цінова пропозиція.pdf
23 серпня 2019 12:02
Лист згода.pdf
23 серпня 2019 12:02
Проект Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТРІЛЕЦЬ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "КомпаКом"

МІНЯЙЛО ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТРІЛЕЦЬ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ"
#3184116191
Переможець 3 856,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:46

Документи

09 вересня 2019 10:45
Оголошення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СТРІЛЕЦЬ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ"
#3184116191
3 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 вересня 2019 10:45
Оголошення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 50.pdf укладений
18 вересня 2019 15:57