Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
482 388,00 UAH
UA-2019-08-16-001388-b ec5ef5950cc44ea2a13cc35c3350aa15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 482 388,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7, Лот №8, Лот №9, Лот №10 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7, Лот №8, Лот №9, Лот №10 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

16 серпня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 16:09
ТД_555-19__Послуги з технічного обслуговування принтерів, заправка та відновленн.doc
16 серпня 2019 16:09
Проект договір.doc
16 серпня 2019 16:09
Оголошення_.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 68 757,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 660,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 вересня 2019 13:33
Закінчення: 03 вересня 2019 13:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАТАПРИНТ" 66 300,00
UAH з ПДВ
66 300,00
UAH з ПДВ
Немає
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДМС-ПРО" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЛОВИЙ МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС" 61 500,00
UAH з ПДВ
61 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 15:21
014 Стаття 17.pdf
02 вересня 2019 15:21
012 Відгук УДЦР.pdf
02 вересня 2019 15:21
011 Аналогічні договори.pdf
02 вересня 2019 15:21
010 Змінний картридж.pdf
02 вересня 2019 15:21
009 Договори оренди.pdf
02 вересня 2019 15:21
008 Виробничі приміщення.pdf
02 вересня 2019 15:21
007 Витяг ПДВ+Свідоцтво.pdf
02 вересня 2019 15:21
006 Персональні дані.pdf
02 вересня 2019 15:21
004 Захист довкілля.pdf
02 вересня 2019 15:21
001 Протокол та наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАТАПРИНТ"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДМС-ПРО" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЛОВИЙ МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДМС-ПРО" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЛОВИЙ МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС"
#31805239
Переможець 61 500,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 09:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДМС-ПРО" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЛОВИЙ МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС"
#31805239
61 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 14:15
Звіт вик. дог. ДМС-Про до 31.12.2019р.docx укладений
31 січня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 17:42
УЗ ЦЛ-19730 Ю від 02.10.2019 ДМС ЛОТ1 Картриджі.pdf укладений
03 жовтня 2019 17:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 61 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 250,00 UAH)