Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти "НВК №100 Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів - ліцей" Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, пл. Успенська,1 (технічний нагляд)
Очікувана вартість
69 702,85 UAH
UA-2019-08-16-001360-a 0084170ee3fe48988ff96594d313d10c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Костянтинівна Пундік

+380679608536 pundik@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Вікторія Костянтинівна Пундік
+380679608536
pundik@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти "НВК №100 Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів - ліцей" Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, пл. Успенська,1 (технічний нагляд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО НВК № 100 ,пл. Успенська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2019  —  28 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

16 серпня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕНІКС"
#32781303
Переможець 69 702,85
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 14:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод угода №1 від 16.03.2020 до договору №52ТН_19.pdf укладений
16 березня 2020 17:41
договір №52ТН_19 від 16.08.2019.pdf укладений
16 серпня 2019 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 505,76
UAH (в тому числі ПДВ 750,96 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до акту приймання виконаних робіт