Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги О230912 Вербівка-Чернелівка з км 17+025 по км 17+550 Хмельницька область
Очікувана вартість
1 673 106,00 UAH
UA-2019-08-16-001290-b 3ffda62c14364352b62aa5137e364a89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрільчук Валентин Борисович

+380385543400 komun9@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Красилівська житлово-експлуатаційна контора
Код ЄДРПОУ: 03356200
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., Красилів, Щаслива, 9
Контактна особа: Стрільчук Валентин Борисович
+380385543400
komun9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:09
Очікувана вартість: 1 673 106,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 673,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги О230912 Вербівка-Чернелівка з км 17+025 по км 17+550 Хмельницька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, Красилівський район, автомобільна дорога О230912 Вербівка-Чернелівка з км 17+025 по км 17+550
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику(крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 08:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:44
5. Додаток 4 Субпідрядники.doc
16 серпня 2019 15:44
4. Додаток 3 проект договору Красилів ЖЕК.docx
16 серпня 2019 15:44
3. Додаток 2 Технічне завдання.doc
16 серпня 2019 15:44
2. Додаток 1 Пропозиція (1).doc
16 серпня 2019 15:44
1.ТД_ Красилів ЖЕК.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-16-001290-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999", Код ЄДРПОУ:36397204
Дата подання: 19 вересня 2019 17:04
Скарга
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на неправомірне рішення Замовника Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області від 12.08.2019 року, протокол №38/6). Приватне підприємство " Строй-Сервіс-999", ЄДРПОУ 36397204 (надалі також "Учасник", "Скаржник") звертається до Антимонопольного комітету України (надалі також "орган оскарження") у звязку із порушенням Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області (надалі також "Замовник") наших прав та охоронюваних законом інтересів під час проведення процедури закупівлі з предметом: " Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-23-16 Маниківці - Деражня км 14+606 - км 17+206", ідентифікатор закупівель: UA -2019-06-24-000427-b.карга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на неправомірне рішення Замовника Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області від 12.08.2019 року, протокол №38/6). Приватне підприємство " Строй-Сервіс-999", ЄДРПОУ 36397204 (надалі також "Учасник", "Скаржник") звертається до Антимонопольного комітету України (надалі також "орган оскарження") у звязку із порушенням Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області (надалі також "Замовник") наших прав та охоронюваних законом інтересів під час проведення процедури закупівлі з предметом: " Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-23-16 Маниківці - Деражня км 14+606 - км 17+206", ідентифікатор закупівель: UA -2019-06-24-000427-b.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 24.09.2019 № 13507.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 23:11
Номер скарги: UA-2019-08-16-001290-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999", Код ЄДРПОУ:36397204
Дата подання: 19 вересня 2019 17:46
Скарга
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на неправомірне рішення Замовника Красилівської житлово- експлуатаційної контори від 10.09.2019 року, протокол №12). Приватне підприємство " Строй-Сервіс-999", ЄДРПОУ 36397204 (надалі також "Учасник", "Скаржник") звертається до Антимонопольного комітету України (надалі також "орган оскарження") у звязку із порушенням Красилівської житлово- експлуатаційної контори (надалі також "Замовник") наших прав та охоронюваних законом інтересів під час проведення процедури закупівлі за предметом: " Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги О 230912 Вербівка - Чернелівка з км 17+025 по км 17+550 Хмельницька область", ідентифікатор закупівель: UA -2019-08-16-001290-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 24.09.2019 № 13508.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 23:11

Документи Органу Оскарження

24 вересня 2019 23:11
Рішення від 24.09.2019 № 13507.pdf

Документи подані скаржником

19 вересня 2019 17:46
Скарга.PDF
19 вересня 2019 17:46
протокол 12.pdf
19 вересня 2019 17:46
Платіжне доручення.PDF

Документи Органу Оскарження

24 вересня 2019 23:11
Рішення від 24.09.2019 № 13508.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 232 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Арутюнян Давид Ашотович 1 652 769,00
UAH з ПДВ
1 237 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГАГ-ДОР-ЯКІСТЬ 1 599 604,00
UAH з ПДВ
1 457 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Барсегян Гегам Араєвич 1 608 202,00
UAH з ПДВ
1 597 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 11:18
Електронний підпис
03 вересня 2019 11:17
Календарний план.PDF
03 вересня 2019 10:22
Електронний підпис
30 серпня 2019 09:34
Електронний підпис
29 серпня 2019 12:37
Тендерна пропозиція.PDF
29 серпня 2019 12:37
Відгуки.PDF
29 серпня 2019 12:37
14. Ліцензія.PDF
29 серпня 2019 12:37
Ст. 17.PDF
29 серпня 2019 12:37
Проект договора.PDF
29 серпня 2019 12:37
Лист- згода.PDF
29 серпня 2019 12:37
Лист - погодження.PDF
29 серпня 2019 12:37
Згода персон. дані.PDF
29 серпня 2019 12:37
Дозвіл на викиди.PDF
29 серпня 2019 12:37
Довідка.PDF
29 серпня 2019 12:37
Довідка - 1.PDF
29 серпня 2019 12:37
Довідка субпідряд.PDF
29 серпня 2019 12:37
Гарант лист (санкції).PDF
29 серпня 2019 12:37
Гарант лист - 8.PDF
29 серпня 2019 12:37
Гарант лист - 7.PDF
29 серпня 2019 12:37
Гарант лист - 6.PDF
29 серпня 2019 12:37
Гарантлист - 5.PDF
29 серпня 2019 12:37
Гарантлист-4.PDF
29 серпня 2019 12:37
Гарантлист - 3.PDF
29 серпня 2019 12:37
Гарантлист - 2.PDF
29 серпня 2019 12:37
Гарант лист - 1.PDF
29 серпня 2019 12:37
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
29 серпня 2019 12:37
6. Довідка працівники.PDF
29 серпня 2019 12:37
5.2 Договірна ціна.PDF
29 серпня 2019 12:37
4.1 Атестат АБЗ.PDF
29 серпня 2019 12:37
4. Довідка обладнання.PDF
29 серпня 2019 12:37
4. Гарантійний лист.PDF
29 серпня 2019 12:37
3. Статут.pdf

Публічні документи

31 серпня 2019 20:08
ФОП опис оригінал.pdf
31 серпня 2019 20:08
Паспорт _ код оригінал.pdf
31 серпня 2019 20:08
довідка банк.pdf
31 серпня 2019 20:08
Витяг ЄДР оригінал.pdf
31 серпня 2019 20:08
Виписка ЄДР оригінал.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 16:00
тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 16:00
статут.pdf
30 серпня 2019 16:00
проект договору.pdf
30 серпня 2019 16:00
про субпідрядників.pdf
30 серпня 2019 16:00
наказ про призначення.pdf
30 серпня 2019 16:00
Локальний кошторис.pdf
30 серпня 2019 16:00
лист-відгук.jpg
30 серпня 2019 16:00
Лист про згоду з ТД.pdf
30 серпня 2019 16:00
Лист згода санкції.pdf
30 серпня 2019 16:00
Довідка працівники.pdf
30 серпня 2019 16:00
Довідка обладнання.pdf
30 серпня 2019 15:59
Гарантійний лист ст.pdf
30 серпня 2019 15:59
Договірна ціна.pdf
30 серпня 2019 15:59
договір _11 від 07.06.18.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 13:54
Електронний підпис
10 вересня 2019 22:38
модель
10 вересня 2019 22:37
ДФС
10 вересня 2019 22:37
ДЦ МВС
31 серпня 2019 21:04
Електронний підпис
31 серпня 2019 20:39
ТП.pdf
31 серпня 2019 20:39
Пропозиція частина 3.pdf
31 серпня 2019 20:39
Пропозиція частина 2.pdf
31 серпня 2019 20:39
Пропозиція частина 1.pdf
31 серпня 2019 20:39
Працівники.png
31 серпня 2019 20:39
Договір Красилів.pdf
31 серпня 2019 20:39
Відгук летичів.jpg
31 серпня 2019 20:39
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999"

ФОП Арутюнян Давид Ашотович

ТОВ ГАГ-ДОР-ЯКІСТЬ

ФОП Барсегян Гегам Араєвич

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999"
#36397204
Відхилено 1 232 990,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:56
ФОП Арутюнян Давид Ашотович
#3278317539
Відхилено 1 237 988,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 16:49
ТОВ ГАГ-ДОР-ЯКІСТЬ
#40773260
Відхилено 1 457 030,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 17:14
ФОП Барсегян Гегам Араєвич
#3502612312
Переможець 1 597 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 17:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Барсегян Гегам Араєвич
#3502612312
1 597 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 17:00
ДУ 2.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 16:49
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 15:38
ДУ 1 Вірна.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 17:09
Договір про закупівлю укладений
03 жовтня 2019 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо зміни реквізитів сторін (Кількісні показники та сума договору даною угодою не змінюються)
Номер договору про закупівлю: 03/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни в бік зменшення (загальна сума договору 1341300,00 грн, кількість згідно технічного завдання))
Номер договору про закупівлю: 03/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 341 300,00
UAH