Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
1 183 698,00 UAH
UA-2019-08-16-001250-b f95ae381560849f9ad00f7269ebd1417
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 13:15
Очікувана вартість: 1 183 698,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35508 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:37
ТД_573-19_Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні.doc
16 серпня 2019 15:37
Проект договору пральні ПКВЧД-6.doc
16 серпня 2019 15:37
Оголошення_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ІНТЕРІНСЕРВІС 1 183 086,00
UAH з ПДВ
1 183 086,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент" 1 183 698,00
UAH з ПДВ
1 183 698,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 15:30
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:16
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
30 серпня 2019 15:16
Propozycia.rar
30 серпня 2019 15:16
01 CP.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ІНТЕРІНСЕРВІС

ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ІНТЕРІНСЕРВІС
#36644373
Відхилено 1 183 086,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 10:55
ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент"
#35534488
Відхилено 1 183 698,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 10:55

Інформація про відміну

Дата відміни
11 вересня 2019 10:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі