Капітальний ремонт з термореновацією будівель корпусів Комунального підприємства "Волинський обласний медичний центр онкології" Волинської обласної ради на вулиці Тімірязєва, 1 в м. Луцьку
Очікувана вартість
14 809 945,20 UAH
UA-2019-08-16-001235-a 108a75f346b4404eb5cb95265c23d189
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01982815
Місцезнаходження замовника: 43018, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, , вул. Тімірязєва, буд. 1
Контактна особа замовника: Людмила Дейнек
+380332264801
economist.vood@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 12:44
Очікувана вартість: 14 809 945,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 74 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з термореновацією будівель корпусів Комунального підприємства "Волинський обласний медичний центр онкології" Волинської обласної ради на вулиці Тімірязєва, 1 в м. Луцьку (Джерело фінансування закупівлі: Бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, Луцьк, Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата авансу проводиться на умовах визначених у договорі про закупівлю відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (із змінами та доповненнями) Джерело фінансування закупівлі: Бюджетні кошти Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться на умовах визначених у договорі про закупівлю відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (із змінами та доповненнями) Джерело фінансування закупівлі: Бюджетні кошти Пiсляоплата 30 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" 14 659 255,20
UAH з ПДВ
14 659 255,20
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" 14 781 900,00
UAH з ПДВ
14 781 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 16:12
sign.p7s
05 вересня 2019 23:33
sign.p7s
05 вересня 2019 23:25
3. Технічний опис.zip

Публічні документи

05 вересня 2019 17:15
sign.p7s
05 вересня 2019 17:10
Технічний опис.rar.p7s
05 вересня 2019 17:10
Технічний опис.rar
05 вересня 2019 17:10
Інші документи.rar.p7s
05 вересня 2019 17:10
Інші документи.rar
05 вересня 2019 17:10
Інформція щодо статті 17.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2"
#01274350
Переможець 14 659 255,20
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2"
#01274350
14 659 255,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 жовтня 2019 14:03
Локальний кошторис 2-1-1.pdf укладений
08 жовтня 2019 14:02
Локальний кошторис 2-1-3.pdf укладений
08 жовтня 2019 14:02
договір підряду-01-3210.pdf укладений
08 жовтня 2019 14:02
Локальний кошторис 2-1-2.pdf укладений
08 жовтня 2019 14:02
Локальний кошторис 2-2-1.pdf укладений
08 жовтня 2019 14:02
Локальний кошторис 2-2-2.pdf укладений
08 жовтня 2019 14:02
sign.p7s зміни до договору
25 грудня 2019 12:15
додаткова угода №6.pdf зміни до договору
25 грудня 2019 12:14
sign.p7s зміни до договору
24 грудня 2019 16:34
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 16:34
sign.p7s зміни до договору
24 грудня 2019 15:47
додаткова угода 4.FR12.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:46
sign.p7s зміни до договору
24 грудня 2019 09:34
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 09:34
sign.p7s зміни до договору
12 грудня 2019 11:00
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 10:59
sign.p7s зміни до договору
24 жовтня 2019 14:49
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 01-3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 01-3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 01-3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 01-3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 01-3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 01-3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку