Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясопродукти (ковбаса варена в/ґ, ковбаса напівкопчена в/ґ, сосиски в/ґ, свинина тушкована)
Очікувана вартість
645 535,00 UAH
UA-2019-08-16-001198-b 89843c676d4a4e5a922aabd08e5e1196
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Половінкін Анатолій Федорович

380665430490 kshpset@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комбінат шкільного харчування" Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 32830931
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул.Гоголя, буд.43
Контактна особа: Половінкін Анатолій Федорович
380665430490
kshpset@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 23:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 14:21
Очікувана вартість: 645 535,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 518,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кілограми
М’ясопродукти
(ковбаса варена в/ґ, ковбаса напівкопчена в/ґ, сосиски в/ґ, свинина тушкована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, Гоголя, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:33
ТД КОЛБасн. прод. 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-001198-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Алан, Код ЄДРПОУ:24447183
Дата подання: 17 вересня 2019 12:32
скарга
Шановний Замовнику!!
Робота холодильної камери ,яка знаходиться в автотранспорті зовсім не має відношення до відстані, яку автомобіль перетне.
просимо повідомити, який фахівець зробив такий висновок, на якій підставі , які дослідження проводились з такого питання, яку освіту мають такі фахівці та просимо надати протокол.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 вересня 2019 11:15
Шановний Учасник!
1) В наданій Вами довідки про наявність обладнання та МТБ вказаний автомобіль для транспортування товару – вантажний фургон ізотермічний. Не надано інформації стосовно того, є або немає спеціального обладнання для охолоджування у ізотермічному фургоні. Тому, на підставі Наказу МТУ «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» та «Правил перевезення швидкопсувних вантажів автомобільними транспортними засобами» було прийняте така рішення. Вантажний фургон ізотермічний без додаткового обладнання для охолоджування не може забезпечити якісних умов для транспортування швидкопсувних харчових продуктів (згідно вимог нормативних документів, наведених нижче), що може спричинити псування продуктів і призвести до гострих кишкових захворювань і харчових отруєнь людей, з урахуванням того, що товар призначений для дитячого харчування.
Правила перевезення швидкопсувних вантажів автомобільними транспортними засобами
3.2. Серед швидкопсувних вантажів виділяють групу особливо швидкопсувних харчових продуктів, які не підлягають зберіганню без холоду, а максимальний строк їх зберігання при температурі не вище ніж плюс 6 °С становить від 6 до 72 год. залежно від виду продукту. У разі недотримання температурних умов і строків реалізації в них створюється особливо сприятливе середовище для розмноження мікроорганізмів, що можуть спричинити псування продуктів і призвести до гострих кишкових захворювань і харчових отруєнь людей. До особливо швидкопсувних харчових продуктів належать м’ясні, рибні, овочеві напівфабрикати, сири, молоко, кисломолочні продукти, варені ковбаси, кулінарні вироби, кремові кондитерські вироби, вироби з крові та субпродуктів тощо.
6. Вимоги до перевезення швидкопсувних вантажів
6.4. Перевезення транспортними засобами швидкопсувних вантажів, а також матеріалів і виробів, що контактують з ними, потрібно здійснювати в умовах, що забезпечують збереження їхньої якості, строку придатності та безпеки для здоров’я населення.
6.9. Якщо потрібно відкрити транспортний засіб, наприклад для проведення огляду службовими особами органів, уповноважених здійснювати відповідний контроль згідно з чинним законодавством України
7. Умови перевезення швидкопсувних вантажів
7.2.Умови перевезення швидкопсувних вантажів мають відповідати температурним умовам, вимогам щодо вологості, строкам та умовам зберігання, визначеним нормативно-технічною документацією на конкретний вид вантажу.
8. Перевезення м’яса та м’ясопродуктів
8.9 М’ясокопченості (окіст, грудинка, корейка та інші вироби) надають для перевезення з температурою від 0 °С до плюс 4 С (доставляють при температурі повітря всередині кузова від 0 °С до мінус 3 С), сирокопчені ковбаси - від плюс 8 С до плюс 10 С (доставляють при температурі повітря всередині кузова від плюс 4 °С до плюс 10 С), напівкопчені та варено-копчені ковбаси - від 0 °С до плюс 4 °С (доставляють при температурі повітря всередині кузова від 0 °С до мінус 3 С), ковбаси та ковбасні вироби варені (сосиски, сардельки тощо) - від 0 °С до плюс 8 °С (доставляють при температурі повітря всередині кузова від 0 °С до плюс 6 С.

з/п Найменування вантажу Температура харчових продуктів
під час наванта-ження,
°C Температура повітря всередині кузова транспортного засобу під час перевезення,
°C Примітка
від до
1 2 3 4 5 6
10. Ковбаси:
а) копчені 0 - плюс 4 0 мінус 3
б) напівкопчені, варено-копчені 0 - плюс 4 0 мінус 3
в) сирокопчені плюс 8 -
плюс 10 плюс 10 плюс 4
11. Ковбаси та ковбасні вироби варені (сосиски, сардельки тощо) 0 - плюс 8 плюс 6 0 перевезення тривалістю понад 24 години не допускається

2) Крім того, довідка про наявність працівників складена з порушенням вимог тендерної документації: в стовпці «Наявність медичної книжки з датою допуску» не вказано дату допуску (медичного огляду). При цьому, надана копія особистої медичної книжки водія Лисенко С.С., яка не може свідчити, що даний водій буде задіяний на вказаному автотранспорти для доставки харчових продуктів. Інформації та підтвердження цьому немає.

Документи

20 вересня 2019 11:07
ОТВЕТ.doc
20 вересня 2019 11:08
ПР-л Мясопродукты.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-31-000048 ● 2eb7bcc7a27d4303a90cc839e6cbc3db
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 15:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.03.2020 № 15

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 30.03.2020 № 15
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-08-16-001198-b 16.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-02 09:31:19

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі М’ясопродукти (ковбаса варена в/ґ, ковбаса напівкопчена в/ґ, сосиски в/ґ, свинина тушкована) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-001198-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, за результатами процедури закупівлі КП «Комбінат шкільного харчування» укладено договір на закупівлю товару від 26.09.2019 №41
З яких причин Вами, відповідно до частини 1 статті 10 Закону 922, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-09 13:56:31

Пояснення щодо звіту про виконання договору

Добрий день. Нажаль, була зроблена технична помилка при завантаженні звіту про виконанні договору, звіт було своєчасно завантажено на площадку (про що свідчить дата та час підпису), але не зроблено останнього кроку — не натиснуто функцію “Завершити договір”. Всі дії по закупівлі виконувались вперше, тому таке сталось.
На даний час помілка виправлена (копія з закупівлі додоється) та надалі не допускатиметься.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 493 850,00
UAH з ПДВ
493 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Алан 638 550,00
UAH з ПДВ
638 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Єрьомін Руслан Миколайович" 644 675,00
UAH з ПДВ
644 675,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 644 815,00
UAH з ПДВ
644 815,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Киюк Станіслав Михайлович 645 535,00
UAH з ПДВ
645 535,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2019 12:17
Електронний підпис
31 серпня 2019 12:15
реестр.pdf
31 серпня 2019 12:15
ппопозиція.pdf
31 серпня 2019 12:15
санкції.pdf
31 серпня 2019 12:15
працівники.pdf
31 серпня 2019 12:15
потужності.pdf
31 серпня 2019 12:15
інформаційна довідка.pdf
31 серпня 2019 12:15
довкілля.pdf
31 серпня 2019 12:15
довідка щодо ліцензії.pdf
31 серпня 2019 12:15
17.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 15:25
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:15
18-22 документи.pdf
30 серпня 2019 15:15
17 установчі документи.pdf
30 серпня 2019 15:15
16 ст 17.pdf
30 серпня 2019 15:15
9-10 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
30 серпня 2019 15:15
8 аналогічні договори.pdf
30 серпня 2019 15:15
7 ДОВІДКА працівники.pdf
30 серпня 2019 15:15
5-6 ДОКУМЕНТИ ТРАНСПОРТ.pdf
30 серпня 2019 15:15
3 -4 ДОКУМЕНТИ МТБ.pdf
30 серпня 2019 15:15
2ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 серпня 2019 15:15
1 РЕЄСТР.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 15:29
Довідка ДФС Єрьомін.PDF
16 вересня 2019 15:29
Dovidka_Єрьомін.pdf
02 вересня 2019 18:03
Електронний підпис
02 вересня 2019 01:14
Лист підтвердження.pdf
02 вересня 2019 01:14
Реєстр.pdf
02 вересня 2019 01:14
7.2. Лист.pdf
02 вересня 2019 01:14
6.1.Лист згода.pdf
02 вересня 2019 01:14
6. Проект договору.pdf
02 вересня 2019 01:14
4.1. Лист гарантія.pdf
02 вересня 2019 01:14
3.5.Опис товару.pdf
02 вересня 2019 01:14
3.4. Листи, гарантії.pdf
02 вересня 2019 01:14
3. Дод. 3 Технічні умови.pdf
02 вересня 2019 01:14
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 14:14
Електронний підпис
02 вересня 2019 14:12
6 відомості про учасника.pdf
02 вересня 2019 14:12
5 технічні вимоги.pdf
02 вересня 2019 14:12
4 додаток 7.pdf
02 вересня 2019 14:12
2 довідки.pdf
02 вересня 2019 14:12
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 14:35
Киюк документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ Алан

ФОП "Єрьомін Руслан Миколайович"

ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП Киюк Станіслав Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3001320050
Відхилено 493 850,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2019 19:49
ТОВ Алан
#24447183
Відхилено 638 550,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2019 19:53
ФОП "Єрьомін Руслан Миколайович"
#2622008271
Переможець 644 675,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2019 19:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2019 19:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Єрьомін Руслан Миколайович"
#2622008271
644 675,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 21:31
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 11:40
ДОГ.МЯСОПРОДУКТЫ 41.PDF укладений
27 вересня 2019 11:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 474 485,02
UAH