Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вул.Скоропадського (від вул.Скоропадського,5 до вул.Стебницька,98) в м.Трускавець Львівської обл. (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Коригування)
Очікувана вартість
4 932 415,20 UAH
UA-2019-08-16-001164-a 6df5d63167704c8cb86ec21a386a162f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сов'як

+380324754739 uzkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 22410879
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., м.Трускавець, вул.Бориславська,1
Контактна особа: Наталія Сов'як
+380324754739
uzkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 4 932 415,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,41%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул.Скоропадського (від вул.Скоропадського,5 до вул.Стебницька,98) в м.Трускавець Львівської обл.
(ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Коригування) Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету та співфінансування обласного бюджету
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул.Скоропадського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня перерахування коштів на рахунок. Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника у випадку невикористання його протягом трьох місяців. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання Замовником актів ф. КБ-2в, довідок ф. КБ-3, актів вартості змонтованого устаткування при наявності бюджетних асигнувань Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 13:33
Технічне завдання (Додаток 3).rtf
16 серпня 2019 13:33
Проект договору (Дод. 4) .doc
16 серпня 2019 13:33
Тендерна документація (в.Скоропадського).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАНИШИН І. С. 4 389 650,75
UAH з ПДВ
4 389 650,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 19:21
Електронний підпис
30 серпня 2019 19:20
Дозвіл.pdf
30 серпня 2019 19:20
Виписка.PDF
30 серпня 2019 19:20
ТЧ копія Ліцензії.PDF
30 серпня 2019 19:20
Копія паспорта та іпн.pdf
30 серпня 2019 19:20
КК Оренда Шимко.PDF
30 серпня 2019 19:20
Зварювальник.PDF
30 серпня 2019 19:20
Витяг з ЄДР.pdf
30 серпня 2019 19:20
Графік.pdf
30 серпня 2019 19:20
Відгук Сколе.pdf
30 серпня 2019 19:20
Кошторис.rar
30 серпня 2019 19:20
Довідки 1.PDF
30 серпня 2019 19:20
Довідки.PDF
30 серпня 2019 19:20
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАНИШИН І. С.

Інформація про відміну

Дата відміни
02 вересня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій