Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
3 705 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001115-b 72f696fcaffb495796f41bc3da0ac320
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 12:55
Очікувана вартість: 3 705 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 111000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - Вугілля кам'яне – 950 т. - відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 т
Вугілля кам'яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:06
ТД_561-19_Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) (1).doc
16 серпня 2019 15:06
Оголошення.doc
16 серпня 2019 15:06
Договір вугілля.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-21-000031 ● 9074b5f299c64fea82da7a232e676f49
  • Статус: вирішено ● Дата: 18 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

21.02.2020 № 46

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 21.02.2020 № 46

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2019-08-16-001115-b 16.08.2019 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

І) щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації, «частин другої та третьої статті 22 Закону, тендерна документація містить посилання на нормативно-правові акти, які втратили чинність (Указ Президента України від 17.10.2016 № 467/2016 та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16.09.2016 № 467/2016 (втратили чинність на підставі Указу Президента від 15.05.2017 № 133/2017))». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. Абз. 3, 4 П. 5.2. «Інша інформація» ТД передбачено «В разі виявлення положень та/або визначень в тендерній документації які не відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник буде керуватися нормами ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник при проведенні відкритих торгів керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинним законодавством України.». З огляду на викладене замовник в тендерній документації декларує та зобов’язується керуватися чинним законодавством на момент прийняття рішень чим фактично усуває недоліки тендерної документації зокрема такі як посилання в ТД на нормативно-правові акти, які втратили чинність на момент прийняття рішень. Зважаючи на викладене фактично порушення відсутні. Додатково повідомляємо, що у 2020 році, зокрема, станом на 19.03.2020 замовник здійснив заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом виправлення подібних недоліків в тендерних документаціях. Крім того замовник зобов’язується посилити контроль для недопущення подібних порушень в майбутньому. Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «порушення частини 3 статті 23 Закону в частині «у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. На вимогу частини 3 статті 23 Закону «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля» в розділі «технічна специфікація» додатку 1 ТД, як частина технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, передбачено вимогу відповідності вугілля кам’яного, зокрема, ДСТУ 7146:2010 або еквівалент. В свою чергу розділ 4 «вимоги щодо безпеки та охорони довкілля» ДСТУ 7146:2010 передбачає необхідність та способи застосування заходів із захисту довкілля. Зважаючи на викладене зазначені в ТД технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Додатково повідомляємо, що на теперішній час замовник в ТД додатково вимагає від учасників лист у довільній формі щодо підтвердження ним відповідності запропонованої продукції екологічним нормам, застосування заходів із захисту довкілля, встановленим/зареєстрованим діючими нормативними актами в Україні тобто замовником вже здійснено додаткові заходи щодо усунення вказаного порушення. Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.

2020-03-20 15:36:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто

2020-06-18 16:31:54

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 3 697 400,00
UAH
3 697 400,00
UAH
Документи
ТОВ "ЄВРО ТЕК" 3 700 250,00
UAH
3 700 250,00
UAH
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 3 704 050,00
UAH
3 704 050,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 17:04
Електронний підпис
26 вересня 2019 17:02
гарантія 14817-19.pdf
19 вересня 2019 17:25
Електронний підпис
19 вересня 2019 17:25
Підтверджуючі.pdf
02 вересня 2019 17:32
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:31
статут.pdf
02 вересня 2019 17:31
копія ДСТУ.pdf
02 вересня 2019 17:31
копія паспорта.pdf
02 вересня 2019 17:31
проект.pdf
02 вересня 2019 17:31
копія дог. Чернігівка.pdf
02 вересня 2019 17:31
ДГком Щербинівська.pdf
02 вересня 2019 17:31
Витяг ЄДР.pdf
02 вересня 2019 17:31
договір Жидачів 93.pdf
02 вересня 2019 17:31
тех.спец.pdf
02 вересня 2019 17:31
Баланс ПТ 2018.pdf
02 вересня 2019 17:31
Витяг із Статуту.7z
02 вересня 2019 17:31
пропозиція.pdf
02 вересня 2019 17:31
Банківська ліцензія.7z
02 вересня 2019 17:31
протокол повноваження.pdf
02 вересня 2019 17:31
протокол зборів.pdf
02 вересня 2019 17:31
ст. 17.pdf
02 вересня 2019 17:31
витяг ПДВ 25.06.pdf
02 вересня 2019 17:31
Протокол НР.7Z
02 вересня 2019 17:31
Лист для клієнтів.7z
02 вересня 2019 17:31
пя Щербинівська.pdf
02 вересня 2019 17:31
Дозвіл з печаткою.pdf
02 вересня 2019 17:31
працівники.pdf
02 вересня 2019 17:31
про товар.pdf
02 вересня 2019 17:31
захист довкілля.pdf
02 вересня 2019 17:31
про пдв.pdf
02 вересня 2019 17:31
ст 17.pdf
02 вересня 2019 17:31
мтб.pdf
02 вересня 2019 17:31
про аналогічні.pdf
02 вересня 2019 17:31
дЕКЛАРАЦІЯ ПАЛИВТОРГ.pdf
02 вересня 2019 17:31
відомості.pdf
02 вересня 2019 17:31
згода персональні.pdf
02 вересня 2019 17:31
про неподання ту.pdf
02 вересня 2019 17:31
опис.pdf
02 вересня 2019 17:31
згода з проектом.pdf
02 вересня 2019 17:31
филиал Щербин довідка.pdf
02 вересня 2019 17:31
ЦОФ Щербиновская лист 1.pdf
02 вересня 2019 17:31
ЦОФ Щербиновская лист 2.pdf
02 вересня 2019 17:31
Наказ Фролова Ю.М.7Z
02 вересня 2019 17:31
Гарантія 14115-19-6.7z
02 вересня 2019 17:31
Виписка ЄДР.pdf
02 вересня 2019 17:31
відгук Жидачів 93.pdf
02 вересня 2019 17:31
лист -відгук Чернігівка.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 17:35
1115 згода ум дог.pdf
02 вересня 2019 17:35
2 техн спец .pdf
02 вересня 2019 17:35
19 Генетичний сертифікат.pdf
02 вересня 2019 17:35
Цінова проп 1115.pdf
02 вересня 2019 17:35
17 ДСТУ 3472 2015.pdf
02 вересня 2019 17:35
18 Дозволи Держпраці.pdf
02 вересня 2019 17:35
16 ДСТУ 7146_2010 зі змінами.pdf
02 вересня 2019 17:34
10 Аналог договір ЕІХ.pdf
02 вересня 2019 17:34
4 Проект договору.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 16:45
Електронний підпис
02 вересня 2019 16:30
наказ та паспорт 1.pdf
02 вересня 2019 16:24
сертифікати.pdf
02 вересня 2019 16:24
ДСТУ 7146.pdf
02 вересня 2019 16:24
ДСТУ 3472.PDF
02 вересня 2019 16:24
досвід постачання.pdf
02 вересня 2019 16:24
дов ст 17.PDF
02 вересня 2019 16:24
витяг ПДВ.PDF
02 вересня 2019 16:24
згода персон дані.PDF
02 вересня 2019 16:24
відомості про учасника.PDF
02 вересня 2019 16:24
тех вимоги.pdf
02 вересня 2019 16:24
пропозиція.PDF
02 вересня 2019 16:24
згода проект договору.PDF
02 вересня 2019 16:24
эцп.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

ТОВ "ЄВРО ТЕК"

ТОВ Вуглеторфзбагачення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
Переможець 3 697 400,00
UAH
11 вересня 2019 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
3 697 400,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 15:45
Звіт про вик дог УЗ-ЦЛ-19717-Ю.doc укладений
23 лютого 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 22:16
Паливторг - 20% УЗ-19717-Ю (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 22:16
повідомлення ДУ1 19717 (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 22:16
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 09:23
УЗ ЦЛ 19717 Ю ДУ1 (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2019 09:23
Повідомлення про зміни (1).docx зміни до договору
26 листопада 2019 09:23
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 11:39
Договір УЗ ЦЛ 19717 Ю.pdf укладений
01 жовтня 2019 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 част. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – змінено п.1.2 договору, викладено: «Виробник товару: Філія «Збагачувальна фабрика «Щербинівська» ТОВ «Донінтервугілля» та/або ТОВ «Збагачувальна фабрика «Богучарская» та/або «ТОВ «Центральна збагачувальна фабрика «Селидівська».»; зміна реквізитів Сторін. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ - 19717/ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. Без змін. 3 697 400,00 грн. без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін - Вугілля кам'яне – 950 т. - відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19717/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19717/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони відповідно дост.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України,п.8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Договір Специфікацією № 2 (Додаток № 3 до Договору) (Додаток № 1 до Додаткової угоди)та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 739 480,00 грн (сімсот тридцять дев’ятьтисяччотириста вісімдесятгривень 00 копійок) без ПДВ,ПДВ – 0,00 грн., разом з ПДВ: 739 480,00 грн (сімсот тридцять дев’ять тисяч чотириста вісімдесят гривень 00 копійок). 2. Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає: 4 436 880,00 грн. (чотири мільйоничотириста тридцять шість тисячвісімсот вісімдесятгривень 00 коп.) без ПДВ, ПДВ – 0,00 грн., разом з ПДВ: 4 436 880,00 грн. (чотири мільйони чотириста тридцять шість тисяч вісімсот вісімдесят гривень 00 коп.)». 3. Внести зміни до п. 12.1. розділу ХII «Строк дії Договору», виклавши його в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами» 4. Доповнити Договір Специфікацією № 2 та викласти пункт 17.1. розділу XVII. «Додатки до Договору» у наступній редакції: «17.1. Невід’ємною частиною цього Договору є Специфікація (Додаток №1), місця поставки (Додаток №2) та Специфікація № 2 (Додаток №3).» 13. Номер додаткової угоди. № УЗ/ЦЛ-19717/Ю /ДУ/2 14. Сума договору після внесення змін: 4 436 880,00 грн без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договору (Специфікацій).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19717/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19717/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 493 070,00
UAH