Медичні вироби згідно НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 13908 – Полигліколеве кислотне шво; 16584 – Хірургічна нитка з полідіоксанона; 13906 – Поліестерне шво; 13909 – Хірургічна поліпропіленова нитка; 48156 – Засіб гемостатическое на основі колагену
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001071-b 16eecc4bab89405c830d42c47271c73b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державна установа "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології імені академіка О.М.Лук’янової Національної академії медичних наук України"
Код ЄДРПОУ: 02012022
Місцезнаходження замовника: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8
Контактна особа замовника: Рудик Вікторія
+380444890186
vikka_pag@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 12:38
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Більш детально викладено у Додатку 3 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2676 упаковка
13908 – Полигліколеве кислотне шво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
144 упаковка
16584 – Хірургічна нитка з полідіоксанона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
180 упаковка
13906 – Поліестерне шво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
180 упаковка
13909 – Хірургічна поліпропіленова нитка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
40 упаковка
48156 – Засіб гемостатическое на основі колагену
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 серпня 2019 21:31
Електронний цифровий підпис
16 серпня 2019 21:25
Пр-л змін до ТД..doc
16 серпня 2019 21:23
ТД зі змінами..doc
16 серпня 2019 14:59
Електронний цифровий підпис
16 серпня 2019 14:58
ТД медичні матеріали.doc
16 серпня 2019 14:58
ТД медичні матеріали.doc
16 серпня 2019 21:31
Електронний цифровий підпис
16 серпня 2019 14:59
Електронний цифровий підпис
16 серпня 2019 21:25
Пр-л змін до ТД..doc
16 серпня 2019 21:23
ТД зі змінами..doc
16 серпня 2019 14:58
ТД медичні матеріали.doc
16 серпня 2019 14:59
Електронний цифровий підпис
16 серпня 2019 14:58
ТД медичні матеріали.doc
16 серпня 2019 14:58
ТД медичні матеріали.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МЕДИЧНИЙ СЕРВIС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 297 371,00
UAH з ПДВ
297 371,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛОІК ВАСИЛЬ СТЕПАНОВИЧ 298 528,56
UAH з ПДВ
298 528,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2019 17:12
sign.p7s
07 вересня 2019 17:02
sign.p7s
07 вересня 2019 16:52
Довідка ДФС.pdf
07 вересня 2019 16:52
Довідка ЄДР.pdf
07 вересня 2019 16:52
Довідка ВСУ.pdf
31 серпня 2019 18:32
sign.p7s
31 серпня 2019 18:23
Договор авто KADJAR.pdf
31 серпня 2019 18:23
Цінова пропозиція.pdf
31 серпня 2019 18:23
інструкція BICRIL.pdf
31 серпня 2019 18:23
Довідка - бенефіціар.pdf
31 серпня 2019 18:23
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ....pdf
31 серпня 2019 18:23
Стаття 17 закону.pdf
31 серпня 2019 18:23
Мед сервіс 42 вд 25-02-2019.pdf
31 серпня 2019 18:23
Витяг Медсервіс 20.06.18.pdf
31 серпня 2019 18:23
PROBIOS_user_укр.pdf
31 серпня 2019 18:23
Наказ про призначення.pdf
31 серпня 2019 18:23
Протокол.PDF
31 серпня 2019 18:23
Гарантійний лист 30_08_19.pdf
31 серпня 2019 18:23
Догорів - КМКЛ_1 - 2018рік.pdf
31 серпня 2019 18:23
інструкция BIOPRO.pdf
31 серпня 2019 18:23
Договір Нова Почта.pdf
31 серпня 2019 18:23
інструкція PDO_x.pdf
31 серпня 2019 18:23
інструкция BIOSTER.pdf
31 серпня 2019 18:23
Статуправління ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

31 серпня 2019 21:05
021.BMP
31 серпня 2019 21:05
016.BMP
31 серпня 2019 21:05
003.BMP
31 серпня 2019 21:05
009.BMP
31 серпня 2019 21:05
004.BMP
31 серпня 2019 21:05
008.BMP
31 серпня 2019 21:05
018.BMP
31 серпня 2019 21:05
019.BMP
31 серпня 2019 21:05
007.BMP
31 серпня 2019 21:05
017.BMP
31 серпня 2019 21:05
015.BMP
31 серпня 2019 21:05
014.BMP
31 серпня 2019 21:05
023.BMP
31 серпня 2019 21:05
010.BMP
31 серпня 2019 21:05
012.BMP
31 серпня 2019 21:05
005.BMP
31 серпня 2019 21:05
002.BMP
31 серпня 2019 21:05
020.BMP
31 серпня 2019 21:05
022.BMP
31 серпня 2019 21:05
001.BMP
31 серпня 2019 21:05
006.BMP
31 серпня 2019 21:05
013.BMP
31 серпня 2019 21:05
011.BMP

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МЕДИЧНИЙ СЕРВIС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#37504921
Переможець 297 371,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 13:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МЕДИЧНИЙ СЕРВIС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#37504921
297 371,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 вересня 2019 12:38
sign.p7s укладений
16 вересня 2019 12:35
Дог. 85 від 16.09.2019 - МедичнийСервіс.pdf укладений
16 вересня 2019 12:29
sign.p7s зміни до договору
17 січня 2020 17:37
Дод.уг №2 від 17.01.2020.pdf зміни до договору
17 січня 2020 17:36
ПЗД - 2 - 20%.doc зміни до договору
17 січня 2020 17:36
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 11:05
Дод.уг №1 від 27.12.2019.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:04
ПЗД - 1 - до 31.03.2020.doc зміни до договору
27 грудня 2019 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII (зі змінами), п. 11.4 Договору та для безперебійного забезпечення Інституту Медичними виробами (ДК 021:2015 – 33140000- 3 – «Медичні матеріали»), Сторони погодились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії договору до 31 березня 2020р., п.11.1 Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір вступає в силу з дати його підписання кожною Стороною та скріплення печаткою Сторін і діє до 31 березня 2020р., а в частині зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 3. Конкретний обсяг товару, що буде закуплено в період з 1 січня по 31 березня 2020р., визначається Додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису) Замовника. 4. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Постачальника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, виклавши банківські реквізити Постачальника у наступній редакції: « р/р UA723253650000002600701854566 в АТ «КРЕДОБАНК», м. Чернівці. 5. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII (зі змінами), п. 11.4 Договору та для безперебійного забезпечення Інституту Медичними виробами (ДК 021:2015 – 33140000- 3 – «Медичні матеріали»), Сторони погодились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились збільшити суму Договору на 59 455,00 грн. (П’ятдесят дев’ять тис. чотириста п’ятдесят п’ять грн. 00 коп.). 3. Викласти п. 3.3 Договору в наступній редакції: «3.3. Ціна цього Договору становить: 356 826,00 грн. (Триста п’ятдесят шість тис. вісімсот двадцять шість грн. 00 коп.), без ПДВ.». 4. Специфікацію викласти в новій редакції Додатком №1 до цієї додаткової угоди. 5. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, виклавши банківські реквізити Замовника у наступній редакції: «ДУ «ІПАГ ім. акад. О.М. Лук’янової НАМНУ» 04050, м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8, ЄДРПОУ: 02012022, Код банка: 820172, IBAN: UA968201720343180001000007562 в ДКСУ, Витяг з реєстру платників ПДВ від 18.05.2018р. за № 1826594501422, ІПН 020120226140, Тел.: (044) 4838048.» 6. Усі інші умови Договору, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку