Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний для друку А4) (джерело фінансування: місцевий бюджет)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001030-a 9318220b1d4f4def82989acda7701886
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мироненко Антоніна Петрівна

+380516721526 rvormk2007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Новоодеський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 39698044
Місцезнаходження: 56602, Україна , Миколаївська обл., Нова Одеса, вул. Кухарєва, 42
Контактна особа: Мироненко Антоніна Петрівна
+380516721526
rvormk2007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:27
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
583 пачка
Папір офісний для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Кухарєва, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Строк поставки товару на протязі двох місяців з моменту підписання договору. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 12:57
ТД ПАПІР.docx
16 серпня 2019 12:57
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 16 серпня 2019 16:03
Дата відповіді: 16 серпня 2019 16:25
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470 Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) , краще підходить для двохстороннього друку так як має більший коефіцієнт непрозорості. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі даної тендерної документації визначено згідно заявок керівників закладів освіти району. Тендерний комітет не має наміру змінювати технічні характеристики предмету закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:44
Дата відповіді: 19 серпня 2019 12:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В Додатку №2 ТД не має конкретного посилання на торгову марку. Але, якщо в технічній специфікації замовника є посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник може пропонувати еквівалент предмета закупівлі який відповідає технічним та якісним характеристикам поданими Замовником (див. примітку Додатку №2 ТД).
2) Згідно Додатку №2 ТД замовник вимагає від учасника в своїй ТП:
- Надати в довільній формі порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару (з чітким визначенням характеристик товару тощо) технічним вимогам Замовника. Обов’язково зазначити виробника, назву товару, та електронне посилання на сайт (діючий), що містить підтвердження характеристик, які вимагаються в технічному завданні.
3) Обмежень щодо участі у закупівлі ФОП Замовник не встановлює. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі наступного критерію: ЦІНА.
Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ, якщо учасник торгів є платником ПДВ), що сплачується або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону (див. розділ V ТД).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-001030-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Сантарекс, Код ЄДРПОУ:30126040
Дата подання: 06 вересня 2019 09:08
невідповідність умовам закупівлі
ТОВ "Сантарекс" прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-08-16-001030-a (Папір офісний для друку А4), який проходив 02.09.2019р.
Згідно п.2.1. Додатку №2 Тендерної документації необхідно надати інформацію про відповідність запропонованого Товару технічним та якісним вимогам Замовника, а саме порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару (з чітким визначенням характеристик товару тощо) технічним вимогам Замовника. Обов’язково зазначити виробника, назву товару, та електронне посилання на сайт (діючий), що містить підтвердження характеристик, які вимагаються в технічному завданні.
Учасником ТОВ "Техноюг" надано Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару на папір ТМ «IQ Economy+» - виробник компанія Mondi SCP, та зазначено електронне посилання на сайт компанії, яка не є виробником паперу, що не відповідає вимогам Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Техноюг" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Розділу III Тендерної документації Замовника
З повагою, ТОВ «Сантарекс».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 вересня 2019 14:08
Доброго дня.
В п.2.1. Додатку №2 тендерної документації не вимагається електроне посилання на сайт тільки виробника. Тендерний комітет надає можливість Учасникам надати той сайт, який вони вважають запотрібним (головне діючий).
Також Учасник ТОВ "ТЕХНОЮГ" надав сернифікат якості продукції від 06.06.2019 року підписаний директором Представництва ТОВ "Монди Сейлз СНГ" де вказаний виробник та технічні вимоги згідно Додатку №2 тендерної документації.
Тендерний комітет установи вважає тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ТЕХНОЮГ" такою, що відповідає вимогам ТД Замовника та та не має наміру скасувати своє рішення прийняте раніше.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 41 801,10
UAH з ПДВ
41 801,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 45 264,12
UAH з ПДВ
43 690,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 46 068,66
UAH з ПДВ
43 725,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мироненко Антон Леонідович 47 980,90
UAH з ПДВ
47 980,90
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

05 вересня 2019 17:26
Електронний підпис
05 вересня 2019 17:03
Довідка МВС директор.pdf
30 серпня 2019 17:16
Електронний підпис
30 серпня 2019 16:50
Статутні документи.7z
30 серпня 2019 16:50
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 16:50
Лист-ліцензія.pdf
30 серпня 2019 16:50
Додаток 4 Лист-згода.pdf
30 серпня 2019 16:50
Дилерський лист Монді.pdf
30 серпня 2019 16:50
Відгук.pdf
30 серпня 2019 16:50
Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

31 серпня 2019 16:45
Електронний підпис
31 серпня 2019 16:43
порівняльна таблиця.pdf
31 серпня 2019 16:43
лист-згода персон дан.pdf
31 серпня 2019 16:43
лист-згода з дог.pdf
31 серпня 2019 16:43
лист-відгук ГУНП папір.PDF
31 серпня 2019 16:43
довідка ст17.pdf
31 серпня 2019 16:43
довідка санкції.pdf
31 серпня 2019 16:43
гарантійний лист.pdf
31 серпня 2019 16:43
ВН 749 від 18.12.2018.PDF
31 серпня 2019 16:43
Висновок СЕС_папір_2018.PDF
31 серпня 2019 16:43
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
31 серпня 2019 16:43
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
31 серпня 2019 16:43
IQ ECONOMY_.pdf
31 серпня 2019 16:43
Certificate_9001_QES_2018.pdf
31 серпня 2019 16:43
749 від 18122018 ГУНП.pdf
31 серпня 2019 16:43
форма пропозиції.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 19:35
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ Сантарекс

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП Мироненко Антон Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 41 801,10
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
41 801,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 15:22
Звіт про виконання укладений
27 вересня 2019 15:21
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 11:03
договір укладений
16 вересня 2019 10:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 41 801,10
UAH (в тому числі ПДВ 6 966,85 UAH)