Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НОВЕ БУДІНИЦТВО. ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ АДМІНІСТРАТИВНО - ЛІКУВАЛЬНИХ ПРИМІЩЕНЬ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МКЛ № 1 ПО ВУЛ. МАТЕЙКИ, 34. «ВЛАШТУВАННЯ АДЕС ТА ШГЖ» (ДРУГА ЧЕРГА).
Очікувана вартість
2 093 864,00 UAH
UA-2019-08-16-001028-b eac3af36cba24216879f2518313879db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самборська-Довган Віталія Богданівна

+380342533791 mkl1ivfr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківська міська клінічна лікарня №1
Код ЄДРПОУ: 01993322
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
Контактна особа: Самборська-Довган Віталія Богданівна
+380342533791
mkl1ivfr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:45
Очікувана вартість: 2 093 864,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 938,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
НОВЕ БУДІНИЦТВО. ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ АДМІНІСТРАТИВНО - ЛІКУВАЛЬНИХ ПРИМІЩЕНЬ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МКЛ № 1 ПО ВУЛ. МАТЕЙКИ, 34. «ВЛАШТУВАННЯ АДЕС ТА ШГЖ» (ДРУГА ЧЕРГА).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підрядник зобов'язується на свій ризик виконати роботи, зазначені в проектно-кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на об’єкт «НОВЕ БУДІНИЦТВО. ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ АДМІНІСТРАТИВНО - ЛІКУВАЛЬНИХ ПРИМІЩЕНЬ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МКЛ № 1 ПО ВУЛ. МАТЕЙКИ, 34. «ВЛАШТУВАННЯ АДЕС ТА ШГЖ» (ДРУГА ЧЕРГА)», а Замовник - прийняти і оплатити такі роботи. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Підрядник зобов'язується на свій ризик виконати роботи, зазначені в проектно-кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на об’єкт «НОВЕ БУДІНИЦТВО. ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ АДМІНІСТРАТИВНО - ЛІКУВАЛЬНИХ ПРИМІЩЕНЬ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МКЛ № 1 ПО ВУЛ. МАТЕЙКИ, 34. «ВЛАШТУВАННЯ АДЕС ТА ШГЖ» (ДРУГА ЧЕРГА)», а Замовник - прийняти і оплатити такі роботи. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 11:07
дод 2 тех завдання.docx
16 серпня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 14:46
протокол 57.pdf
16 серпня 2019 14:46
дод 5 відомості про учасника.docx
16 серпня 2019 14:46
ТД окумент.doc
16 серпня 2019 14:46
дод 1 форма тенд прропоз.docx
16 серпня 2019 14:46
дод 4 перелік докум про субпідрядн.docx
16 серпня 2019 14:46
дод 3 договір.docx
22 серпня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 11:07
дод 2 тех завдання.docx
16 серпня 2019 14:46
дод 2 тех завдання.docx
16 серпня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 14:46
протокол 57.pdf
16 серпня 2019 14:46
дод 5 відомості про учасника.docx
16 серпня 2019 14:46
ТД окумент.doc
16 серпня 2019 14:46
дод 1 форма тенд прропоз.docx
16 серпня 2019 14:46
дод 4 перелік докум про субпідрядн.docx
16 серпня 2019 14:46
дод 3 договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна частина
Дата подання: 21 серпня 2019 15:56
Дата відповіді: 22 серпня 2019 11:18
У додатку №2 тендерної документації в технічному завданні, не вказаний перелік матеріалів, а тільки роботи. Просимо Вас долучити до тендерної документації відомість матеріалів, які повинні бути використані під час виконання робіт згідно проектної документації.
Відповідь: Ваш запит розглянуто. Долучаємо до додатку № 2 відомість матеріалів, які повинні бути використані під час виконання робіт згідно проектної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-10-000007 ● 7853b1ac03ff4251bdf3603ecbb35757
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 жовтня 2019 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.10.2019 № 52

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.10.2019 № 52

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-16-001028-b 16.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-16 12:13:17

Запит замовнику про надання пояснення

Дата: 16.10.2019

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Природний газ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-001028-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Чому Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу зміни до тендерної документації у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та в окремому документі перелік змін?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-10-21 17:10:09

надання пояснення

Відповідно до запиту Замовнику про надання пояснень від 16.10.2019 року у закупівлі № UA-2019-08-16-001028-b, інформація про здійснення моніторингу: UA-M-2019-10-10-000007 повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини другої статті 23 Закону замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Згідно з абзацом третім частини другої статті 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
Таким чином, у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації та одночасного внесення змін до тендерної документації, строк подання тендерних пропозицій обов’язково продовжується не менш як на сім днів.
Водночас у разі, якщо надані роз'яснення та внесені зміни стосуються різних вимог тендерної документації, замовнику слід керуватись метою Закону та дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного/умисного обмеження кола потенційних учасників, оскільки продовження строку для подання тендерних пропозицій на строк більше семи днів може забезпечити можливість потенційним учасникам для підготовки тендерних пропозицій з урахуванням наданих замовником роз'яснень та внесених до тендерної документації змін
У процедурі закупівлі № UA-2019-08-16-001028-b Замовником не вносилися зміни до тендерної документації. На прохання потенційного учасника закупівлі, з метою розширення кола потенційних учасників, Замовником було оприлюднено відомість матеріалів, які повинні бути використані під час виконання робіт згідно проектної документації і були в початковій проектно-кошторисній документації. Дані доповнення не змінюють об’єм, характер та вид робіт, не змінюють якісно-кількісні характеристики предмету закупівлі, і відповідно змінами не являються.
Беручи до уваги вищевикладене, Замовником не було порушено вимоги статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ" 1 842 350,00
UAH з ПДВ
1 799 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС" 1 850 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 16:39
ЕЦП до ДФС.XML
06 вересня 2019 16:39
Довідка з МВС.PDF
03 вересня 2019 09:22
Електронний підпис
02 вересня 2019 18:21
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2019 18:21
Договірна ціна.pdf
30 серпня 2019 15:17
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:10
10. Проект договору.PDF
30 серпня 2019 15:10
4. Технічні вимоги-2.pdf
30 серпня 2019 15:10
4. Технічні вимоги-1.pdf
30 серпня 2019 15:10
1. Тендерна пропозиція.PDF
30 серпня 2019 15:10
6. Копія статуту.pdf

Публічні документи

31 серпня 2019 16:02
Електронний підпис
31 серпня 2019 15:54
Витяг з платника ПДВ.pdf
31 серпня 2019 15:54
Довідка про МТБ.pdf
31 серпня 2019 15:54
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ"

ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ"
#34084649
Переможець 1 799 999,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 13:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ"
#34084649
1 799 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 17:14
Додаткова угода 6.pdf укладений
26 квітня 2021 17:03
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 11:06
додаткова 5 (1).pdf зміни до договору
10 лютого 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 21:49
4.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 21:49
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 15:15
Додаткова 3.pdf зміни до договору
10 червня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:47
Додаткова угода №2 до договору №237 від 17.09.2019 р..pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:45
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 08:52
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 08:50
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 08:50
угода дод Електрополюс.FR11.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 08:50
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 16:24
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 16:07
договір №237.pdf укладений
17 вересня 2019 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Припинення (реорганізація) шляхом перетворення і створення комунального некомерційного підпримства і зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми бюджетних асигнувань у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми бюджетних асигнувань у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань відповідно до п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми бюджетних асигнувань у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 51 939,44
UAH (в тому числі ПДВ 8 656,57 UAH)
Причини розірвання договору: Підрядник та Замовник дійшли згоди розірвати Договір №237 про закупівлю робіт