Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля 4 комплектів комп’ютерного обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів "Нова українська школа"
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001023-a 0c0f0c51323c404e8c3ad2258a4e6f6c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мала Людмила

+380414269231
+380414269242
tayisak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ушомирська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348131
Місцезнаходження: 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15
Контактна особа: Мала Людмила
+380414269231,+380414269242
tayisak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 13:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 13:30
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:46
Очікувана вартість: 135 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Комплект комп’ютерного обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів "Нова українська школа" для Поліської загальноосвітньої школи I-III ступенів(мультимедійний проектор з короткофокусним обєктивом-1шт;інтерактивна дошка-1 шт;ноутбук-1шт;багатофункціональний пристрій-1 шт;ламінатор-1 шт; (джерела фінансування кошти -державного бюджету-121500; місцевого -13500 )
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11571, Україна, Житомирська область, Коростенський район, с.Ушомир, Березюка,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штука
Комплект комп’ютерного обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів "Нова українська школа" для Ушомирської гімназії (ноутбук-1шт;багатофункціональний пристрій-1 шт;ламінатор-1 шт; (джерела фінансування кошти -державного бюджету-121500; місцевого -13500 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11571, Україна, Житомирська область, Коростенський район, с.Ушомир, Березюка,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штука
Комплект комп’ютерного обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів "Нова українська школа" для Жабчанського НВК (ноутбук-1шт;багатофункціональний пристрій-1 шт;ламінатор-1 шт; (джерела фінансування кошти -державного бюджету-121500; місцевого -13500 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11571, Україна, Житомирська область, Коростенський район, с.Ушомир, Березюка,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штука
Комплект комп’ютерного обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів "Нова українська школа" для Гулянецької загальноосвітньої школи I-III ступенів (ноутбук-1шт;багатофункціональний пристрій-1 шт;ламінатор-1 шт; (джерела фінансування кошти -державного бюджету-121500; місцевого -13500 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через Державну казначейську службу у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Постачальником накладних на замовлений та отриманий товар. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 12:54
Додаток №1 Технічний опис.doc
16 серпня 2019 12:54
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
16 серпня 2019 12:54
ДОДАТОК №3 Перелік документів.doc
16 серпня 2019 12:54
Додаток №4 договір.doc
16 серпня 2019 12:54
ДКТ - комп. обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Крок аукціону
Дата подання: 16 серпня 2019 16:15
Дата відповіді: 20 серпня 2019 09:29
Для більш коректного проведення редукціону та отримання найнижчої цінової пропозиції пропонуємо Вам зменшити крок пониження ціни до 0,5% ( 600-700 грн ) Це ні до чого Вас не зобов'язує, але дасть учасникам більше поле для руху, і відповідно, вам кращу ціну.
Відповідь: Добрий день.
Відповідно до частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються «розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки». Таким, чином розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону встановлюється замовником самостійно. Торги проходять в три раунди ,на кожному з яких учаснику дається 3 хвилини на крок. Кожен Учасник бачить ціну, запропоновану конкурентами, та має можливість відкоригувати власну пропозицію на наступному етапі аукціону. Перемагає той Учасник, чия ціна в підсумку виявилась найнижчою.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:48
Дата відповіді: 20 серпня 2019 09:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника.
Згідно додатку 3 тендерної документації зазначено:
- 4.5. Для платників ПДВ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку., тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII
Крок аукціону - 2
Дата подання: 20 серпня 2019 09:46
Дата відповіді: 21 серпня 2019 14:37
Шановний замовник . Для чого займатися відписками. Це ні до чого Вас не зобов'язує, але дасть учасникам більше поле для руху, і відповідно, вам кращу ціну Для більш коректного проведення редукціону та отримання найнижчої цінової пропозиції пропонуємо Вам зменшити крок пониження ціни до 0,5% ( 600-700 грн )
Відповідь: Добрий день.Повторно надаємо відповідь на ваше питання.
Відповідно до частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються «розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки». Таким, чином розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону встановлюється замовником самостійно. Торги проходять в три раунди ,на кожному з яких учаснику дається 3 хвилини на крок. Кожен Учасник бачить ціну, запропоновану конкурентами, та має можливість відкоригувати власну пропозицію на наступному етапі аукціону. Перемагає той Учасник, чия ціна в підсумку виявилась найнижчою.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пилат Олег Богданович 133 800,00
UAH з ПДВ
99 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВ. ГРУПП." 119 900,00
UAH з ПДВ
114 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 132 600,00
UAH з ПДВ
131 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 132 996,00
UAH з ПДВ
132 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 17:57
Технічна специфікація.pdf
27 серпня 2019 17:57
Рисунок (27).jpg
27 серпня 2019 17:57
Рисунок (26).jpg
27 серпня 2019 17:57
Рисунок (25).jpg
27 серпня 2019 17:57
Рисунок (22).jpg
27 серпня 2019 17:57
Рисунок (21).jpg
27 серпня 2019 17:57
Рисунок (20).jpg
27 серпня 2019 17:57
Рисунок (19).jpg
27 серпня 2019 17:57
Рисунок (18).jpg
27 серпня 2019 17:57
Пропозиція.pdf

Публічні документи

31 серпня 2019 09:40
Електронний підпис
31 серпня 2019 06:44
Електронний підпис
31 серпня 2019 06:42
Відгук5.pdf
31 серпня 2019 06:42
Відгук4.pdf
31 серпня 2019 06:42
Відгук3.pdf
31 серпня 2019 06:42
Відгук2.pdf
31 серпня 2019 06:42
Відгук1.pdf
31 серпня 2019 05:42
Електронний підпис
31 серпня 2019 05:41
ROHS certificate of the VGA cables.pdf
31 серпня 2019 05:41
CE Certificate.pdf
31 серпня 2019 05:29
Електронний підпис
31 серпня 2019 04:43
Електронний підпис
31 серпня 2019 04:41
Копія Статуту.pdf
31 серпня 2019 04:41
01. Цінова пропрозиція.pdf

Публічні документи

31 серпня 2019 11:06
Електронний підпис
31 серпня 2019 11:03
40.СЕРТИФІКАТ MICROSOFT.pdf
31 серпня 2019 11:02
38.СЕРТИФІКАТИ БФП EPSON.pdf
31 серпня 2019 11:02
37.СЕРТИФІКАТИ НОУТБУК.pdf
31 серпня 2019 11:02
33.ДОГОВОРА ОРЕНДИ.pdf
31 серпня 2019 11:02
23.ДОГОВІР З НОВА ПОШТА.pdf
31 серпня 2019 11:02
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
31 серпня 2019 11:02
12.ДОВІДКА СТ.17.pdf
31 серпня 2019 11:02
6.НАКАЗ.pdf
31 серпня 2019 11:02
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пилат Олег Богданович

ТОВ "АВ. ГРУПП."

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Пилат Олег Богданович
#3103719051
Відхилено 99 999,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 09:04
ТОВ "АВ. ГРУПП."
#41328405
Відхилено 114 900,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 09:34
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 131 250,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 14:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Відхилено 132 996,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 14:53

Документи

05 вересня 2019 09:04
Електронний підпис
02 вересня 2019 12:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 вересня 2019 09:34
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

06 вересня 2019 14:53
Електронний підпис
06 вересня 2019 14:52
06.09. прот.відх.Комтех.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 14:53
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі