Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

портативні комп’ютери (ноутбуки) та планшетний комп’ютер (планшет)
Очікувана вартість
115 866,40 UAH
UA-2019-08-16-001016-b d9a7483e6c034b419c638474815fb42d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кальчук Алла Юріївна

380672636369 akosvita_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Березнівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38314020
Вебсайт: http://osvitaberezne.rv.ua
Місцезнаходження: 34600, Україна , Рівненська обл., Березне, Івана Франка,21
Контактна особа: Кальчук Алла Юріївна
380672636369
akosvita_urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 13:46
Очікувана вартість: 115 866,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 579,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


див. тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
портативні комп’ютери (ноутбуки) та планшетний комп’ютер (планшет).
Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного та місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34600, Україна, Рівненська область, Березне, Івана Франка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 14:44
Додаток 3 Проект Договору.docx
16 серпня 2019 14:44
2 ТД на закуп.ноутбуків.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:32
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Так, на торги допускаються товари, різних марок та моделей за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника відповідатимуть вимогам замовника.
2.Відповідно до Тендерної документації, а саме до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - тендерна пропозиція, подається відповідно до форми запропонованої Замовником, додаток №1. Згідно даної форми Учасник повинен вказувати марку продукції, яку пропонує на торги. Тендерна пропозиція, яка не відповідає умовам тендерної документації відхиляється Замовником – пункт 3 розділ «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
3.Так, ФОП неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі, а також допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Технічні характеристики планшету.
Дата подання: 19 серпня 2019 23:25
Дата відповіді: 22 серпня 2019 12:39
Доброго дня. Шановний замовнику, в тендерній документації Додаток 2 "Вимоги до специфікації планшетів" вказана вимога "Веб-камера: основна – не менше 2 Mp, фронтальна – не менше 3 Mp". Можливо Ви вимагаєте фронтальну веб-камеру "не менше 0,3 Мр"? Якщо так, змініть, будь ласка, цю вимогу.
Відповідь: Закупівля здійснюється згідно тендерної документації та технічного завдання до неї. Вимоги до веб- камери є вірними: основна – не менше 2 Mp, фронтальна – не менше 3 Mp.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 103 648,80
UAH з ПДВ
103 648,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 114 830,00
UAH з ПДВ
114 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 13:25
ПРОПОЗИЦІЯ_остаточна.pdf
09 вересня 2019 13:25
Довідка ст.17_повна.pdf
09 вересня 2019 13:25
Dovidka_19245421030870304893.pdf
09 вересня 2019 13:25
ДФС.pdf
02 вересня 2019 23:45
Електронний підпис
02 вересня 2019 23:44
Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2019 23:44
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 вересня 2019 23:44
_ ALL_NB_Decl Ideapad_ Lenovo Y_ ThinkPad.pdf
02 вересня 2019 23:44
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
02 вересня 2019 23:44
Гігієна Esp Dell.pdf
02 вересня 2019 23:44
Уставні_завірені.zip
02 вересня 2019 23:44
Лист-згода.pdf
02 вересня 2019 23:44
Лист-згода 1.pdf
02 вересня 2019 23:44
договір.pdf
02 вересня 2019 23:44
Гігієнічний Lenovo _1_.pdf
02 вересня 2019 23:44
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 103 648,80
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 10:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
103 648,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 09:47
Додатоккова угода№1 від 25.10.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 09:44
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 14:51
Договір№188.pdf укладений
20 вересня 2019 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору згідно тексту додаткової угоди №1 від 25.10.2019
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 103 648,80
UAH (в тому числі ПДВ 17 274,80 UAH)