Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
портативні комп’ютери (ноутбуки) та планшетний комп’ютер (планшет)
Очікувана вартість
115 866,40 UAH
UA-2019-08-16-001016-b ● d9a7483e6c034b419c638474815fb42d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Березнівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38314020 |
Вебсайт: | http://osvitaberezne.rv.ua |
Місцезнаходження: | 34600, Україна , Рівненська обл., Березне, Івана Франка,21 |
Контактна особа: |
Кальчук Алла Юріївна 380672636369 akosvita_urist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2019 13:46 |
Очікувана вартість: | 115 866,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 579,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
див. тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
портативні комп’ютери (ноутбуки) та планшетний комп’ютер (планшет).
Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного та місцевого бюджету.
Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного та місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34600, Україна, Рівненська область, Березне, Івана Франка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 14:44 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
16 серпня 2019 14:44 |
2 ТД на закуп.ноутбуків.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:32
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Так, на торги допускаються товари, різних марок та моделей за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника відповідатимуть вимогам замовника.
2.Відповідно до Тендерної документації, а саме до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - тендерна пропозиція, подається відповідно до форми запропонованої Замовником, додаток №1. Згідно даної форми Учасник повинен вказувати марку продукції, яку пропонує на торги. Тендерна пропозиція, яка не відповідає умовам тендерної документації відхиляється Замовником – пункт 3 розділ «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
3.Так, ФОП неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі, а також допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
2.Відповідно до Тендерної документації, а саме до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - тендерна пропозиція, подається відповідно до форми запропонованої Замовником, додаток №1. Згідно даної форми Учасник повинен вказувати марку продукції, яку пропонує на торги. Тендерна пропозиція, яка не відповідає умовам тендерної документації відхиляється Замовником – пункт 3 розділ «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
3.Так, ФОП неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі, а також допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Технічні характеристики планшету.
Дата подання: 19 серпня 2019 23:25
Дата відповіді: 22 серпня 2019 12:39
Доброго дня.
Шановний замовнику, в тендерній документації Додаток 2 "Вимоги до специфікації планшетів" вказана вимога "Веб-камера: основна – не менше 2 Mp, фронтальна – не менше 3 Mp". Можливо Ви вимагаєте фронтальну веб-камеру "не менше 0,3 Мр"? Якщо так, змініть, будь ласка, цю вимогу.
Відповідь: Закупівля здійснюється згідно тендерної документації та технічного завдання до неї. Вимоги до веб- камери є вірними: основна – не менше 2 Mp, фронтальна – не менше 3 Mp.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
103 648,80
UAH з ПДВ
|
103 648,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
114 830,00
UAH з ПДВ
|
114 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Переможець |
103 648,80
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2019 09:47
|
Додатоккова угода№1 від 25.10.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2019 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2019 14:51
|
Договір№188.pdf | укладений |
20 вересня 2019 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до договору згідно тексту додаткової угоди №1 від 25.10.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 188 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |