Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісла і стільці
Очікувана вартість
291 995,20 UAH
UA-2019-08-16-000911-a ● 745ddf398c49459aa12c9b0a834b1c17
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Дарина Бондар +380442540108 daryna.bondar@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2019 13:44 |
Очікувана вартість: | 291 995,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,03% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати: Оплата здійснюється за поставлену партію товару, на підставі отриманої Заявки від Замовника, протягом 15 робочих днів від дати отримання Замовником видаткових накладних про приймання-передавання встановленого товару у повному обсязі, підписаного уповноваженими особами Сторін.
Строки поставки: строк поставки партії замовленого товару у повному обсязі не повинен перевищувати 15 робочих днів від дати отримання Заявки від Замовника
Джерело фінансування: кошти Національного банку України
Розгорнути
Згорнути
Строки поставки: строк поставки партії замовленого товару у повному обсязі не повинен перевищувати 15 робочих днів від дати отримання Заявки від Замовника
Джерело фінансування: кошти Національного банку України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
Крісло типу “Орхідея 3204 хром” або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київська область, Київ, вул. Пухівська, 7, корпус 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
16 штука
Крісло типу Slim Net CF (XH-633C) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Пухівська, 7, корп. 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
4 штука
Стілець типу Signal H-422 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київська область, Київ, вул. Пухівська, 7, корпус 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 12:17 |
Додаток 5_Проект договору.docx | |
16 серпня 2019 12:17 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 11:16
Дата відповіді: 19 серпня 2019 11:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Щодо питання 1: Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, товар має відповідати вимогам, які визначені у Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація та опис товарів”. На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від вказаної торгової марки або моделі, за умови їх відповідності технічним характеристикам та вимогам до товару, вказаним в Додатку 1 до тендерної документації, методом заповнення документу “Таблиця відповідності технічних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації” (Додаток 4 до тендерної документації), у якому необхідно зазначити повну назву товару, виробника, торгову марку та фактичні технічні характеристики, що пропонуються учасником.
Щодо питання 2: Відповідно до форм документів, які учасник повинен заповнити та подати у складі своєї пропозиції (Додаток 3 до тендерної документації «Таблиця цін», Додаток 4 до тендерної документації «Таблиця відповідності технічних, якісних характеристик запропонованого товару умовам тендерної документації»), замовник вимагає надати інформацію, зазначену у вашому питанні, а саме: повну назву, виробника та торгову марку товару, який пропонує учасник.
Щодо питання 3: Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ). Отже, остаточна ціна учасника це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.
Щодо питання 1: Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, товар має відповідати вимогам, які визначені у Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація та опис товарів”. На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від вказаної торгової марки або моделі, за умови їх відповідності технічним характеристикам та вимогам до товару, вказаним в Додатку 1 до тендерної документації, методом заповнення документу “Таблиця відповідності технічних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації” (Додаток 4 до тендерної документації), у якому необхідно зазначити повну назву товару, виробника, торгову марку та фактичні технічні характеристики, що пропонуються учасником.
Щодо питання 2: Відповідно до форм документів, які учасник повинен заповнити та подати у складі своєї пропозиції (Додаток 3 до тендерної документації «Таблиця цін», Додаток 4 до тендерної документації «Таблиця відповідності технічних, якісних характеристик запропонованого товару умовам тендерної документації»), замовник вимагає надати інформацію, зазначену у вашому питанні, а саме: повну назву, виробника та торгову марку товару, який пропонує учасник.
Щодо питання 3: Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ). Отже, остаточна ціна учасника це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.
Поставка товару
Дата подання: 19 серпня 2019 15:20
Дата відповіді: 20 серпня 2019 09:22
Доброго дня1
Чи можлива потавка всього од*єму товару однією партією в термін 14 робочих днів?
Відповідь: Доброго ранку! Шановний учасник. Так, поставка всього об'єму товару однією партією можлива (відповідно заявки замовника).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТ - ПРОМ" |
179 341,00
UAH з ПДВ
|
176 341,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЯНГ УКРАЇНА" |
206 448,00
UAH з ПДВ
|
179 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной отвественностью «Промдизайнсервис» |
203 040,00
UAH з ПДВ
|
203 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
236 001,60
UAH з ПДВ
|
236 001,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" |
288 452,64
UAH з ПДВ
|
288 452,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮМІТРЕЙД" |
291 990,00
UAH з ПДВ
|
291 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТ - ПРОМ" #36989671 |
Відхилено |
176 341,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 15:31
|
ТОВ "ЯНГ УКРАЇНА" #32921248 |
Відхилено |
179 340,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 15:36
|
Общество с ограниченной отвественностью «Промдизайнсервис» #34774770 |
Відхилено |
203 040,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 15:40
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
236 001,60
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 15:43
|
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" #41272101 |
Відхилено |
288 452,64
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 15:47
|
ТОВ "ЮМІТРЕЙД" #42661496 |
Відхилено |
291 990,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 15:51
|
Інформація про відміну
Дата відміни
06 вересня 2019 15:51
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі