Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла і стільці
Очікувана вартість
291 995,20 UAH
UA-2019-08-16-000911-a 745ddf398c49459aa12c9b0a834b1c17
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарина Бондар

+380442540108 daryna.bondar@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Дарина Бондар
+380442540108
daryna.bondar@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 13:44
Очікувана вартість: 291 995,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Умови оплати: Оплата здійснюється за поставлену партію товару, на підставі отриманої Заявки від Замовника, протягом 15 робочих днів від дати отримання Замовником видаткових накладних про приймання-передавання встановленого товару у повному обсязі, підписаного уповноваженими особами Сторін.
Строки поставки: строк поставки партії замовленого товару у повному обсязі не повинен перевищувати 15 робочих днів від дати отримання Заявки від Замовника
Джерело фінансування: кошти Національного банку України
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
Крісло типу “Орхідея 3204 хром” або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, вул. Пухівська, 7, корпус 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
16 штука
Крісло типу Slim Net CF (XH-633C) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Пухівська, 7, корп. 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
4 штука
Стілець типу Signal H-422 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, вул. Пухівська, 7, корпус 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 12:17
Додаток 5_Проект договору.docx
16 серпня 2019 12:17
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 11:16
Дата відповіді: 19 серпня 2019 11:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Щодо питання 1: Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, товар має відповідати вимогам, які визначені у Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація та опис товарів”. На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від вказаної торгової марки або моделі, за умови їх відповідності технічним характеристикам та вимогам до товару, вказаним в Додатку 1 до тендерної документації, методом заповнення документу “Таблиця відповідності технічних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації” (Додаток 4 до тендерної документації), у якому необхідно зазначити повну назву товару, виробника, торгову марку та фактичні технічні характеристики, що пропонуються учасником.
Щодо питання 2: Відповідно до форм документів, які учасник повинен заповнити та подати у складі своєї пропозиції (Додаток 3 до тендерної документації «Таблиця цін», Додаток 4 до тендерної документації «Таблиця відповідності технічних, якісних характеристик запропонованого товару умовам тендерної документації»), замовник вимагає надати інформацію, зазначену у вашому питанні, а саме: повну назву, виробника та торгову марку товару, який пропонує учасник.

Щодо питання 3: Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ). Отже, остаточна ціна учасника це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.
Поставка товару
Дата подання: 19 серпня 2019 15:20
Дата відповіді: 20 серпня 2019 09:22
Доброго дня1 Чи можлива потавка всього од*єму товару однією партією в термін 14 робочих днів?
Відповідь: Доброго ранку! Шановний учасник. Так, поставка всього об'єму товару однією партією можлива (відповідно заявки замовника).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ" 179 341,00
UAH з ПДВ
176 341,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЯНГ УКРАЇНА" 206 448,00
UAH з ПДВ
179 340,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной отвественностью «Промдизайнсервис» 203 040,00
UAH з ПДВ
203 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 236 001,60
UAH з ПДВ
236 001,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 288 452,64
UAH з ПДВ
288 452,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮМІТРЕЙД" 291 990,00
UAH з ПДВ
291 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 18:06
КП НБУ.pdf
29 серпня 2019 17:47
Статут АРТ-ПРОМ 2019.pdf
29 серпня 2019 17:47
Витяг з реестру ПДВ.pdf
29 серпня 2019 17:47
ЦП НБУ.pdf
29 серпня 2019 17:47
ТХ НБУ.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 16:52
011 Статут 2018 повний.pdf
30 серпня 2019 16:52
007 Доручення.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 16:18
ДОКУМЕНТИ для ПРОЗОРО.rar

Публічні документи

02 вересня 2019 10:31
Електронний підпис
02 вересня 2019 10:26
Документи якості.pdf
02 вересня 2019 10:26
-таблиця цін-.pdf
02 вересня 2019 10:26
-тендерна пропозиція-.pdf
02 вересня 2019 10:26
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf
02 вересня 2019 10:26
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
02 вересня 2019 10:26
4. Витяг ЄДРПОУ (22.08.2019).pdf
02 вересня 2019 10:26
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
02 вересня 2019 10:26
19. Виписка (13.08.2019).pdf
02 вересня 2019 10:26
Довідка МВС.pdf
02 вересня 2019 10:26
довідка податки.pdf
02 вересня 2019 10:26
довідка ст17 п4 ч1.pdf
02 вересня 2019 10:26
довідка щодо санкцій.pdf
02 вересня 2019 10:26
підтвердження ст17.pdf
02 вересня 2019 10:26
Dovidka_19211419690370741766.pdf
02 вересня 2019 10:26
специфікація.pdf
02 вересня 2019 10:26
таблиця відповідності.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 10:53
Тендерна пропозиція_.pdf
02 вересня 2019 10:53
ЮМІТРЕЙД статут.pdf
02 вересня 2019 10:53
ЮМІТРЕЙД наказ.pdf
02 вересня 2019 10:53
Витяг ЮМІТРЕЙД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТ - ПРОМ"

ТОВ "ЯНГ УКРАЇНА"

Общество с ограниченной отвественностью «Промдизайнсервис»

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "ЮМІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРТ - ПРОМ"
#36989671
Відхилено 176 341,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:31
ТОВ "ЯНГ УКРАЇНА"
#32921248
Відхилено 179 340,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:36
Общество с ограниченной отвественностью «Промдизайнсервис»
#34774770
Відхилено 203 040,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:40
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 236 001,60
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:43
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Відхилено 288 452,64
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:47
ТОВ "ЮМІТРЕЙД"
#42661496
Відхилено 291 990,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:51

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 15:51
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі