Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина (персональні та планшетні компютери, ноутбуки))
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000898-b 3d390599b09a4b4f88a39a41a81d9848
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мильо Тарас Богданович

+380322586886 ulmtzlv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 40108833
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3
Контактна особа: Мильо Тарас Богданович
+380322586886
ulmtzlv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 13:40
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,28%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина (персональні та планшетні компютери, ноутбуки))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Богдана Хмельницького 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 14:19
TD_ПК_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 17 серпня 2019 21:06
Дата відповіді: 20 серпня 2019 12:30
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Доброго дня. Обладнання повинно бути доставлено за адресою розташування складу Замовника в обумовлені документацією терміни. Оскільки предметом закупівлі є персональні та планшетні компютери, ноутбуки, тому все обладнання має бути в зібраному стані. Як приклад: персональний компютер повинен складатись із укомплетованого системного блоку із встановелними компонентами, що вимагаються Замовником в тендерній документації, монітору та комплету USB клавіатури та миші.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:36
Дата відповіді: 20 серпня 2019 13:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В технічному завданні зазначені технічні характеристики, які вимагаються Замовником, щодо закупованого обладнання. Також в технічному завданні зазначено, що технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими. Якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму - мається на увазі "або еквівалент". В разі подачі еквіваленту товару, учасником подається порівняльна характеристика товару відповідно до товару зазначеного в технічному завданні. Також в технічному завданні зазначено, що учасник повинен чітко зазначити фірму виробника та модель пропонованого товару. Недотримання такої вимоги є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Також повідомляємо, що до закупівлі допускаються як платники ПДВ так і платники єдиного податку. Оцінка пропозицій буде здійснюватись починаючи від найнижчої ціни за підсумками аукціону, незалежно від форми оподаткування, до кінцевої ціни не платника ПДВ 20% додаватись не буде.
Документація
Дата подання: 19 серпня 2019 14:34
Дата відповіді: 20 серпня 2019 13:59
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: оброго дня. В технічному завданні зазначені технічні характеристики, які вимагаються Замовником, щодо закупованого обладнання. Також в технічному завданні зазначено, що технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими. Якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму - мається на увазі "або еквівалент". В разі подачі еквіваленту товару, учасником подається порівняльна характеристика товару відповідно до товару зазначеного в технічному завданні. Також в технічному завданні зазначено, що учасник повинен чітко зазначити фірму виробника та модель пропонованого товару. Недотримання такої вимоги є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Якщо подана Вами пропозиція міститиме еквівалент продукції, що за технічними характеристиками будуть аналогічні вимогам тендерної документації, або кращими то така пропозиція буде розглянута.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 1 514 108,64
UAH з ПДВ
1 514 108,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 578 240,00
UAH з ПДВ
1 568 240,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 604 368,92
UAH з ПДВ
1 573 233,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 15:55
Електронний підпис
27 вересня 2019 15:54
3. Довідка з податкової.pdf
27 вересня 2019 15:54
2. Довідка МВС.pdf
27 вересня 2019 15:54
1. Довідка п.2, ст. 17.pdf
03 вересня 2019 15:29
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:36
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:36
6. Додані документи.rar
30 серпня 2019 17:36
5. Проект договору.pdf
30 серпня 2019 17:36
4. Інші документи.rar
30 серпня 2019 17:36
3. Технічні вимоги.rar
30 серпня 2019 17:36
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 01:01
Електронний підпис
02 вересня 2019 01:00
проект договору.pdf
02 вересня 2019 00:54
інші документи.pdf
02 вересня 2019 00:54
технічні вимоги.pdf
02 вересня 2019 00:54
тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

31 серпня 2019 06:26
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
1 514 108,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:20
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 11:38
Договір 439.pdf укладений
16 жовтня 2019 11:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 514 108,64
UAH (в тому числі ПДВ 252 351,44 UAH)