Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі здійснення технічного нагляду за якістю та обсягами виконання робіт за будівельними роботами по об’єкту: «Будівництво центру захисту тварин на вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м. Києва».
Очікувана вартість
2 123 644,80 UAH
UA-2019-08-16-000874-a e1d14b3204974411b372effb721c76c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Сич

+380443666403 zakupka.kmlvm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво "Київська міська лікарня ветеринарної медицини"
Код ЄДРПОУ: 32828319
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Ярославська, буд. 13-А
Контактна особа: Дмитро Сич
+380443666403
zakupka.kmlvm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:22
Очікувана вартість: 2 123 644,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 618,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі здійснення технічного нагляду за якістю та обсягами виконання робіт за будівельними роботами по об’єкту: «Будівництво центру захисту тварин на вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м. Києва».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, вул. Електротехнічна, 5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі, протягом 20 (чотирнадцять) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування. Джерело фінансування - кошти бюджету міста Києва. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 17:01
ТД технадзор зі Змінами 21.08.2019.docx
21 серпня 2019 17:01
Протокол змін до ТД 21.08.19.pdf
22 серпня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 17:01
ТД технадзор зі Змінами 21.08.2019.docx
21 серпня 2019 16:26
ТД технадзор зі Змінами 20.08.2019.docx
16 серпня 2019 12:04
ТД технадзор.docx
21 серпня 2019 17:01
Протокол змін до ТД 21.08.19.pdf
21 серпня 2019 16:26
Протокол змін до ТД 20.08.19.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні крітерії
Дата подання: 16 серпня 2019 18:12
Дата відповіді: 20 серпня 2019 15:27
У Додатку 1 тндерної документації в пункті 1.2 таблиці зазначено надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме національний інженер консультант, провідний інженер технічного нагляду і т.д. Питання: 1) Що це за кваліфікація "Національний" інженер-консультант? Яким Законодавством така кваліфікація передбачена? Чому не визначено який саме інженер-консультант має бути присутній і чому не прописано послуги, які інженер-консультант має надавати на даному об'єкті? Якщо Замовник і гадки не має, що буде виконувати інженер-консультант, то це обмеження заради конкретних осіб. 2) В тендерній документації не вказаний клас відповідальності об'єкта - чим тоді обгрунтована вимога до провідного інженера з технічного нагляду (СС3)? Чому планка страхового полісу вимагає суму покриття не нижче 6 000 000 грн. (провідні інженери страхуються від 5 000 000 грн.)? Для довідки - інформація про страхові поліси є в гільдії інженерів з технічного нагляду. Це тендер під конкретних осіб? Щоб не писати скаргу, просимо надати обгрунтовані відповіді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи отримані вимоги та запитання, було вирішено внести відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо розкрадання бюджетних коштів
Дата подання: 19 серпня 2019 09:59
Дата відповіді: 23 серпня 2019 17:25
Комунальне підприємтсво "Київська міська лікарня ветеринарної медицини" просто набивает карманы на несчастных животных. Это поистине стройка века. Судя по затратам на проектные работы, надзор и собственно строительство. Пора заняться правоохранительным органам. https://www.dzo.com.ua/tenders/3893581
Відповідь: Очікувана сума тендеру формується на підставі проектної документації та пройденої експертизи. Окрім того кожна сума затверджується в міському бюджеті.
Щодо розкрадання бюджетних коштів
Дата подання: 19 серпня 2019 10:06
Дата відповіді: 23 серпня 2019 17:25
в дополнение по завышенной стоимости проектных работ http://nashigroshi.org/2017/07/26/v-kramatorsku-zamovyly-inzhenerni-proekty-firmi-yaku-pidozryuyut-v-zavyscheni-tsin/
Відповідь: Очікувана сума тендеру формується на підставі проектної документації та пройденої експертизи. Окрім того кожна сума затверджується в міському бюджеті.
Щодо розкрадання бюджетних коштів
Дата подання: 19 серпня 2019 10:17
Дата відповіді: 23 серпня 2019 17:25
еще один тендер на проектные работы https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/6010530 до него и после него были объявлены еще несколько. Не надейтесь ЗДЕСЬ СНОВА (тендер) ВЫИГРАЮТ СВОИ.......
Відповідь: Очікувана сума тендеру формується на підставі проектної документації та пройденої експертизи. Окрім того кожна сума затверджується в міському бюджеті.
визначення предмету закупівлі
Дата подання: 20 серпня 2019 14:32
Дата відповіді: 21 серпня 2019 16:32
Відповідно до титулу закупівлі та п.1.1 проекту договору про здійснення технічного нагляду викладеного в Додатку № 3 до Тендерної документації Процедура оголошена на РОБОТИ зі здійснення технічного нагляду за якістю та обсягами виконання робіт за будівельними роботами по об’єкту: «Будівництво центру захисту тварин на вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м. Києва», але відповідно до класифікації за ДК 021:2015: 71247000-1 оголошена процедура – «Нагляд за будівельними роботами» є ПОСЛУГОЮ. Роботи та послуги не є тотожними поняттями відповідно до Закон України «Про публічні закупівлі». Вірне визначення предмету закупівлі є вирішальним для порядку здійснення закупівлі. Просимо Вас надати роз’яснення стосовно предмету закупівлі, а саме що в даному випадку ви плануєте закупити роботи чи послуги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Помилкове зазначення "Робота" було замінено на "Послуга".
Відповідні зміни були внесені до оновленої Тендерної Документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-000874-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДПОСТАЧСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36790788
Дата подання: 16 серпня 2019 14:29
щодо наявності провідного інженера технічного нагляду
Вимогу Тендерної документації щодо наявності «кваліфікаційного сертифікату провідного інженера технічного нагляду» вважаємо, вимогу щодо здійснення технічного нагляду провідним інженером технічного нагляду дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV» (надалі – «Закон»), технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Частина 5 ст. 11 Закону передбачає, що порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України. Пункт 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, закріплює, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Враховуючи вимоги Закону та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Зміною № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.01.2014 № 26) установлено нові кваліфікаційні вимоги до професій «інженер-проектувальник», «інженер з технічного нагляду» та «експерт» та запроваджено нову чотирирівневу систему кваліфікації фахівців в залежності від складності об’єктів, щодо яких виконуються роботи. Зміна № 8 в частині кваліфікаційних вимог до професій працівників введена в дію з 01.01.2016 р. Порядок проведення професійної атестації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554, передбачає, що професійна атестація – це процедура, під час проведення якої підтверджується професійна спеціалізація, рівень кваліфікації і знань виконавця (п. 2 Порядку), яка проводиться на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників (п. 3 Порядку). Тому з набранням чинності Зміни № 8 до Довідника кваліфікаційних характеристик працівників професійна атестація інженерів технічного нагляду має здійснюватися відповідно до цього Довідника з урахуванням зазначених змін. Водночас принцип незворотності дії нормативно-правових актів у часі передбачає, що дія закону чи іншого нормативно-правового акта поширюється лише на ті відносини, які виникли після набрання ним чинності. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується і щодо актів центральних органів влади. Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Вищевказане підтверджується Листом Управління ціноутворення, економіки та договірних відносин у будівництві Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 17.12.2015 року №8/15-648-15 (далі – «Лист»). Відповідно до Листа, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінрегіону від 27.01.2014 №26, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії замовника (у частині встановлення вимоги щодо здійснення технічного нагляду провідним інженером технічного нагляду) порушують основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до Документації. Частина 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, передбачає, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, та виключити з Документації вимогу щодо здійснення технічного нагляду провідним інженером технічного нагляду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 серпня 2019 15:31
Вирішено задовільнити вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом зміни "провідний інженер технічного нагляду" на "інженер технічного нагляду" для об’єкта будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2.
Номер вимоги: UA-2019-08-16-000874-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДПОСТАЧСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36790788
Дата подання: 16 серпня 2019 15:17
щодо наявності інженера консультанта
1) Затвердження наказом Мінрегіону від 08.08.2017 № 192 розробленої Міждержавною гільдією інженерів консультантів Зміни № 11 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи», якою введено кваліфікаційні вимоги та обов’язки до спеціальності «інженер-консультант (будівництво), що дублюють функції та обов’язки інженера технічного нагляду відповідно до Постанови КМУ №903;
2) Відповідно до постанови КМУ №1065 від 28 грудня 2016 року Інженер консультант є обов’язковим виключно при проведенні контролю якості робіт з нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування;
3) Відповідно до назви Тендерної документації, закупівля об’явлена Замовником відповідно до ДК 021:2015: 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами, що повністю відповідає профілю інженера технічного нагляду і не відповідає інженера консультанта, що відповідає класифікації технічного консультування;
4) На даний момент в будь-яких нормативно-правових актах України відсутнє таке поняття, що зазначене в Тендерній документації Замовника, як «національний інженер консультатнт».
У зв’язку з вищевикладеним дана вимога Замовника є дискримінаційною і ми наполягаємо на усунені даної вимоги з Тендерної документації або скасування даного тендеру і оголошення нового за ДК 021:2015, що відповідає діяльності інженера консультанта.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 серпня 2019 15:14
Враховуючи дані зауваження, прийнято рішення по внесенню змін до тендерної документації, шляхом заміни "національний інженер консультатнт" на "інженер консультатнт"
Номер вимоги: UA-2019-08-16-000874-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІК-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39229916
Дата подання: 21 серпня 2019 12:15
дискримінаційні вимоги
Відповідно до п.1.2. Додатку 1 Тендерної документації Замовник зобов’язує Учасників надати Копії кваліфікаційних сертифікатів провідного інженера з технічного нагляду, інженера кошторисника та національного інженера консультанта (сертифікат, що виданий на підставі рішення комісії з сертифікації експертів в системі сертифікації «ІНЖЕНЕР-КОНСУЛЬТАНТ) (печатка за наявністю).
Враховуючи вимогу UA-2019-08-16-000874-a.b2 Замовник прийняв рішення внести зміни до тендерної документації, зокрема замінити «національний інженер консультант» на «інженер консультант», але до цього часу ці зміни не внесені, що є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім цього, Замовник зобов’язує Учасника надати завірений належним чином сертифікат національного інженера консультанта, що виданий на підставі рішення комісії з сертифікації експертів в системі сертифікації «ІНЖЕНЕР-КОНСУЛЬТАНТ».
Зміни № 11 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи», які затверджені наказом Мінрегіону від 08.08.2017 № 192 передбачають кваліфікаційні вимоги до інженера консультанта, зокрема інженер-консультант повинен мати сертифікат інженера – консультанта, виданого органом акредитованим у встановленому законодавством порядку.
А тому, враховуючи вищевикладене, вважаємо, що зазначена вимога має дискримінаційний характер, прописана під конкретних осіб та вимагаємо від Замовника прибрати вимогу в тендерній документації щодо наявності сертифіката, що виданий на підставі рішення комісії з сертифікації експертів в системі сертифікації «ІНЖЕНЕР-КОНСУЛЬТАНТ» та визначити вимогу, щодо видачі сертифіката органом згідно чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2019 17:02
Відповідні правки внесені в Тендерну Документацію

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-14-000037 ● a774e1adeff14d8993175c0dfe22d768
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019 16:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.11.2019 № 328

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.11.2019 № 328

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-08-16-000874-a 16.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на висновок

2019-12-12 17:41:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснення до процедури установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 1 900 260,00
UAH з ПДВ
1 900 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ 2 106 000,00
UAH з ПДВ
2 106 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 14:20
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:19
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 14:19
13.Довідка з банку.pdf
30 серпня 2019 14:19
11. Відомість з ЄДРПОУ.pdf
30 серпня 2019 14:19
10.1.Лист код доступу.pdf
30 серпня 2019 14:19
10. Статут Стратегії.pdf
30 серпня 2019 14:19
7. Договір.pdf
30 серпня 2019 14:19
6. НАКАЗ.pdf
30 серпня 2019 14:19
5.5. Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
30 серпня 2019 14:19
5.4. довідка про виїзд.pdf
30 серпня 2019 14:19
5.3. Ліцензія.pdf
30 серпня 2019 14:19
5.2. розрахунок.pdf
30 серпня 2019 14:19
4. Лист-гарантія Ст 17.pdf
30 серпня 2019 14:19
3.1. досвід договори.pdf
30 серпня 2019 14:19
3. досвід.pdf
30 серпня 2019 14:19
2.1. Сертифікати.pdf
30 серпня 2019 14:19
2. персонал.pdf
30 серпня 2019 14:19
1.1.3.2. Покотило договір.pdf
30 серпня 2019 14:19
1. довідка обладнання.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 15:19
п.2 ч.1 ст.17.pdf
04 жовтня 2019 10:03
Довідка з МВС.pdf
31 серпня 2019 14:32
Електронний підпис
31 серпня 2019 14:28
Статут завірений2.pdf
31 серпня 2019 14:28
проект договору тн.pdf
31 серпня 2019 14:28
розрахунок.pdf
31 серпня 2019 14:28
табл 6.pdf
31 серпня 2019 14:28
Стратегія 15105 p7s.7z
31 серпня 2019 14:28
Протокол.pdf
31 серпня 2019 14:28
пояснення по відгуки.pdf
31 серпня 2019 14:28
Опис Стратегія.pdf
31 серпня 2019 14:28
Наказ.pdf
31 серпня 2019 14:28
Ліцензія АВК.pdf
31 серпня 2019 14:28
договір АВК.pdf
31 серпня 2019 14:28
Диплом Волков О.В..pdf
31 серпня 2019 14:28
Витяг ПДВ оригінал.pdf
31 серпня 2019 14:28
Виписка ЄДР.pdf
31 серпня 2019 14:27
технічні вимоги.pdf
31 серпня 2019 14:27
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"
#35829997
Відхилено 1 900 260,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 12:58
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ
#38914550
Переможець 2 106 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 12:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

27 вересня 2019 12:58
Електронний підпис
27 вересня 2019 12:57
Протокол відхилення.pdf
09 вересня 2019 11:25
Електронний підпис
02 вересня 2019 14:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ #38914550

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ
#38914550
2 106 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 13:34
ДУ № 10.PDF зміни до договору
03 січня 2024 13:32
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2023 13:53
ДУ № 9.PDF зміни до договору
25 квітня 2023 13:52
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 20:21
ДУ № 8.PDF зміни до договору
21 грудня 2022 20:09
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 13:50
11- ДУ -7 ТОВ ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ СТРАТЕГІЯ.pdf зміни до договору
24 січня 2022 13:49
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 10:48
184 - ДУ № 6 - ТОВ ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ СТРАТЕГІЯ.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2021 14:29
173- ТОВ ІК СТРАТЕГІЯ.pdf зміни до договору
28 листопада 2021 14:27
172 - ТОВ ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ АРКОН.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 18:06
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 12:14
Дод №4 Стратегія.PDF зміни до договору
01 квітня 2021 12:13
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 18:44
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 18:44
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 17:40
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 17:39
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 15:22
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 15:20
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 15:44
Договір.pdf укладений
18 жовтня 2019 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18-10-2019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 18-10-2019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни фінплану
Номер договору про закупівлю: 18-10-2019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 18-10-2019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): zdfgadfgz
Номер договору про закупівлю: 18-10-2019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): hjvkmhb
Номер договору про закупівлю: 18-10-2019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): asdfSADFA
Номер договору про закупівлю: 18-10-2019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Київської міської ради від 13.09.2022 № 5449/5490 "Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 09 грудня 2021 року № 3704/3745 "Про бюджет міста Києва на 2022 рік"
Номер договору про закупівлю: 18-10-2019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ні підставі рішення Київської міської ради від 23 березня 2023 № 6256/6297 "Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 08 грудня 2022 року № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік»
Номер договору про закупівлю: 18-10-2019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі рішення Київської міської ради від 23 березня 2023 року №6255/6296 "Про внесення змін до Програми економічного та соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки", рішення Київської міської ради від 23 березня 2023 року №6256/6297 "Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 08 грудня 2022 року №5828/5869 "Про бюджет міста Києва на 2023 рік"
Номер договору про закупівлю: 18-10-2019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML