Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно пшеничне вищого ґатунку, борошно пшеничне 1 сорту, борошно житнє, рис облущений, крупа гречана, крупа пшоняна, крупа пшенична, крупа манна)
Очікувана вартість
857 100,00 UAH
UA-2019-08-16-000872-b 5083d6eebee940cb99ab9ecf35656f89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Половінкін Анатолій Федорович

380665430490 kshpset@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комбінат шкільного харчування" Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 32830931
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул.Гоголя, буд.43
Контактна особа: Половінкін Анатолій Федорович
380665430490
kshpset@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 23:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 13:07
Очікувана вартість: 857 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 999,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71500 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно пшеничне вищого ґатунку, борошно пшеничне 1 сорту, борошно житнє, рис облущений, крупа гречана, крупа пшоняна, крупа пшенична, крупа манна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, Сєверодонецьк, Гоголя, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 14:12
ТД МУКА КРупа 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-31-000051 ● f98340d6c0884812a1f4c54c62e73c69
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.03.2020 № 15

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 30.03.2020 № 15

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

12 UA-2019-08-16-000872-b 16.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-02 10:00:59

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно пшеничне вищого ґатунку, борошно пшеничне 1 сорту, борошно житнє, рис облущений, крупа гречана, крупа пшоняна, крупа пшенична, крупа манна) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-000872-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, за результатами процедури закупівлі КП «Комбінат шкільного харчування» укладено договір на закупівлю товару від 26.09.2019 №38
З яких причин Вами, відповідно до частини 1 статті 10 Закону 922, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-09 14:01:12

Пояснення щодо звіту про виконання договору

Добрий день. Нажаль, була зроблена технична помилка при завантаженні звіту про виконанні договору, звіт було своєчасно завантажено на площадку (про що свідчить дата та час підпису), але не зроблено останнього кроку — не натиснуто функцію “Завершити договір”. Всі дії по закупівлі виконувались вперше, тому таке сталось.
На даний час помілка виправлена (копія з закупівлі додоється) та надалі не допускатиметься.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 730 550,00
UAH з ПДВ
730 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА" 854 600,00
UAH з ПДВ
854 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 857 075,00
UAH з ПДВ
857 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 11:02
Електронний підпис
30 серпня 2019 10:59
реестр.pdf
30 серпня 2019 10:59
пропозиція.pdf
30 серпня 2019 10:59
санкції.pdf
30 серпня 2019 10:59
працівники.pdf
30 серпня 2019 10:59
потужності.pdf
30 серпня 2019 10:59
інформаційна довідка.pdf
30 серпня 2019 10:59
довкілля.pdf
30 серпня 2019 10:59
довідка щодо ліцензії.pdf
30 серпня 2019 10:59
17.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 07:23
Довідка ДФС Бухонько.PDF
16 вересня 2019 07:23
Dovidka_Бухонько.pdf
30 серпня 2019 17:22
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:42
РЕЄСТР.pdf
30 серпня 2019 11:42
8.5. Копія ідент. коду.pdf
30 серпня 2019 11:42
7.2. Лист.pdf
30 серпня 2019 11:42
6.2. Проект договору.pdf
30 серпня 2019 11:42
6.1. Лист згода.pdf
30 серпня 2019 11:42
4.1. Лист гарантія.pdf
30 серпня 2019 11:42
3.11. Опис товару.pdf
30 серпня 2019 11:42
3.10 Гарантійний лист.pdf
30 серпня 2019 11:42
3.6. Лист гарантія.pdf
30 серпня 2019 11:42
3.1. Копія акту.pdf
30 серпня 2019 11:42
2.11. Відгуки.pdf
30 серпня 2019 11:42
2.10. Копії договорів.pdf
30 серпня 2019 11:42
2.2.Копія техпаспорту.pdf
30 серпня 2019 11:42
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 вересня 2019 13:07
Електронний підпис
31 серпня 2019 15:15
5 технічні вимоги.pdf
31 серпня 2019 15:15
4 додаток 7.pdf
31 серпня 2019 15:15
2 довідки.pdf
31 серпня 2019 15:15
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА"

ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3001320050
Відхилено 730 550,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2019 13:10
ФОП "БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА"
#2396111124
Переможець 854 600,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2019 13:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА" #2396111124

№ рішення у справі

70/66-р/к

Дата рішення у справі

06.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2019 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА"
#2396111124
854 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 21:39
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 11:14
ДОГ. МУКА КРУПЫ 38.PDF укладений
27 вересня 2019 11:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 391 588,56
UAH