Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до електровозів ВЛ
Очікувана вартість
344 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000841-b d94b3d4bbe6a459792ffa05319b07175
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:45
Очікувана вартість: 344 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Ресора 10-листова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 13:59
9815637469 ТД (Запасні частини до електровозів ВЛ).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-000841-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕКСПОТРЕЙД КОМПАНІ, Код ЄДРПОУ:38476377
Дата подання: 23 серпня 2019 02:20
Просимо внести зміни до тендерної документації
Пунктом 6.3. тендерної документації встановлено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, вказані в Додатку №1 п.Б, що підтверджують відсутність підстав, відмови в участі у процедурі закупівлі. Зазначені документи подаються переможцем в електронному вигляді шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу у форматі .pdf або.jpg або надається на паперовому носії шляхом надсилання на поштову адресу замовника (79025, м. Львів, вул. Широка,2).
Згідно до п.п.3. п.Б Додатку №1 тендерної документації документи, які повинен подати переможець для підтвердження сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачених законодавством України: 3.1. Електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, або інформація, видана органами Державної фіскальної служби, про наявність такої заборгованості.
Пунктом 4. Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2018 року № 733 встановлено, що довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання заяви органом, до якого її було подано.
Частиною 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Частиною 6 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Відповідно замовник може прийняти рішення про визнання учасника переможцем у будь-який день у проміжку від 5-ти до 20-ти робочих днів. Відповідно учаснику, пропозиція якого визнана найбільш економічно-вигідною за результатами аукціону не можливо спрогнозувати, у який саме строк замовити довідку ДФС , щоб вона була чинна на дату прийняття рішення про визначення переможця торгів.
Порядком надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року № 733 встановлено,що довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання заяви органом, до якого її було подано.
Відповідно, вимога Замовника щодо надання довідки з ДФС протягом п’яти календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір в той час, як довідка видається протягом п’яти робочих днів є дискримінаційною умовою, щодо тих учасників, у яких дана довідка на момент подання тендерної пропозиції відсутня.
Неможливість надання учасником-переможцем зазначеної довідки у строк визначений Замовником відповідно призводить до відхилення пропозиції Учасника.
Виходячи з викладеного, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін дотендерної документації, а саме:
1.Визначити, що відтворену на папері копію електронної довідки ДФС з кабінету платника податків або оригінал/нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ або відповідним органом Державної фіскальної служби, яка дійсна на дату, яка попадає в 10 - ти денний термін починаючи з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір учасник повинен надати протягом 10 календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Звертаємо увагу, що у тендерній документації інших Замовників встановлений саме 10-ти денний термін для надання зазначеної довідки.
Керуючись ч.1,2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Внести зміни до тендерної документації наведені вище.
2. Опублікувати зміни до тендерної документації у встановленому законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2019 18:16
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець торгів у строк, що не перевищує п`яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ 340 000,00
UAH
340 000,00
UAH
Документи
ТОВ Харківський завод тепловозних агрегатів 344 000,00
UAH
344 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 15:13
корупція
13 вересня 2019 15:13
дфс
13 вересня 2019 15:13
мвс
06 вересня 2019 16:40
17 дані на товар.pdf
06 вересня 2019 14:34
18 технічна специфікація.pdf
06 вересня 2019 14:34
7 тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 14:34
19 паспорт.pdf
06 вересня 2019 14:34
17 дані на товар.pdf
06 вересня 2019 14:34
15 ГОСТ.pdf
06 вересня 2019 14:34
14 лист про сертифікацію.pdf
06 вересня 2019 14:34
11 Статут.pdf
06 вересня 2019 14:34
4 Витяг з реєстру ПДВ.PDF
06 вересня 2019 14:34
1 довідка про учасника.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 15:05
тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 15:05
Рессора 5ТН.285.014.pdf
06 вересня 2019 15:05
Протокол.pdf
06 вересня 2019 15:05
приказ ХЗТА директор.pdf
06 вересня 2019 15:05
Договір оренди.pdf
06 вересня 2019 15:05
декларація.pdf
06 вересня 2019 15:05
дані на товар.pdf
06 вересня 2019 15:05
відсутність санкцій.pdf
06 вересня 2019 15:05
Відомості Статистика.pdf
06 вересня 2019 15:05
Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 вересня 2019 15:05
Виписка из ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ

ТОВ Харківський завод тепловозних агрегатів

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ
#36562474
340 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 15:00
Договір.pdf укладений
01 жовтня 2019 14:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0,01
UAH