Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (ноутбуки для Марганецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 Марганецької міської ради Дніпропетровської області (Реєстраційний номер в системі ДІСО -2787)
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000835-a 143488b92de843eb9fb77265185f895f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Віталіївна Андрушко

+380665331145 marganets.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142359
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Дніпровська, 13-а
Контактна особа: Тетяна Віталіївна Андрушко
+380665331145
marganets.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:34
Очікувана вартість: 216 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штука
Ноутбуки для Марганецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 Марганецької міської ради Дніпропетровської області (Реєстраційний номер в системі ДІСО -2787)(державний і місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, м.Марганець, вул.Єдності, 65-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 11:58
Додаток 5.doc
16 серпня 2019 11:58
Додаток 2.doc
16 серпня 2019 11:58
Додаток 1.doc
16 серпня 2019 11:58
Додаток 3.doc
16 серпня 2019 11:58
Додаток 4 Проект договору.doc
16 серпня 2019 11:58
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 11:18
Дата відповіді: 20 серпня 2019 12:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради повідомляє наступне:
1) Еквіваленти допускаються, але у разі пропонування еквіваленту, учасник торгів в технічних характеристиках на товар повинен вказати конкретний тип чи марку товару, конкретного виробника та надати його технічний опис.
2) Згідно додатку №3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА Запропонований Учасником товар обов’язково повинен у повній мірі відповідати (або мати кращі характеристики) усім наведеним у цьому додатку вимогам та характеристикам. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару усім наведеним у цьому додатку технічним вимогам та характеристикам щодо даного предмету закупівлі, вказати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару.
3) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються. Найбільш економічно вигідна ціна тендерної пропозиції визначається електронною системою закупівель за результатами проведеного електронного аукціону. Критерій оцінки тендерних пропозицій – ціна, яка повинна враховувати всі затрати пов’язані із сплатою податків (в тому числі податку на додану вартість), обов’язкових платежів та зборів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-000835-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Систематика Україна", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 04 вересня 2019 18:34
Скарга-вимога на неправомірні дії Замовника
Порушення вимог статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 13:48
Тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради повідомляє наступне:
1)Згідно до додатку № 3, кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати копії документів, що свідчать про якість товару; для продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації – сертифікати якості, учасник ТОВ «ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС» надав документ про якість, а саме гігієнічній висновок Lenovo, разом з тим, Замовник не вимогам надання додаткових документів у вигляді авторизаційних листів, таким чином надання учасником атворизаційного листа виданим ТОВ «Ді Сі Лінк» - не є порушенням та не може бути причиною для відхилення.
2)Учасник має право запропонувати еквівалент, вказавши конкретний тип чи марку товару, конкретного виробника надавши технічний опис. Учасник запропонував ноутбук з значно вищими параметрами ніж були зазначені в оголошені, так оперативна пам'ять має стандарт DDR 4, замість DDR 3, об’єм жорсткого диску в два рази більший, 1000 Гб, замість 500 Гб, та зважаючи на економію бюджетних коштів тендерний комітет прийшов до висновку, що учасник запропонувавши еквівалент, який відповідає технічним вимогам, ємність батареї не призведе до відхилення пропозиції в цілому, адже інші параметри є значно вищими ніж того вимагалося технічною документацією.
Звертаємо увагу, що учасник повинен був вказати конкретний тип чи марку товару, конкретного виробника, а це означає, що крім назви, повинен бути зазначений артикул пропонуємого ноутбука, учасника учасник ТОВ «ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС», зазначив саме ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15IKB (81DC00QPRA), натомість скаржник вказав лише серію ноутбуків Dell Inspiron 3584 Black, без надання артикула або каталожного номера, що може бути розцінена, як спроба маніпулювати товаром, адже ноутбук Dell Inspiron 3584 Black має безліч конфігурацій та саме по каталожному номеру можна встановити характеристики товару, що пропонується. Замовник, у разі відсутності артикула або каталожного номера не має можливості перевірити подану учасником інформація та порівняти характеристики на сайті виробника, таким чином створюються умови не рівної конкуренції, що призводить до порушення Закону у частині 1, 3, 4, 5 статті 3.
Офісний додаток на основі ліцензій вільного поширення LibreOffice - потужний офісний пакет, повністю сумісний з 32/64-бітних системами. Переведений більш ніж на 30 мов світу у тому числі й на українську. Підтримує більшість популярних операційних систем, включаючи GNU / Linux, Microsoft Windows і Mac OS X, має україномовний інтерфейс та підтримкц українського словника. Інформація з сайта виробника програмного забезпечення
https://ru.libreoffice.org/international/.
Пропозиція учасника була визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки, відповідно до частини першої статті 28 Закону та такою, що відповідає вимогам Замовника, дотримуючись основних принципів проведення закупівель.
2. Вимогу за закупівлею: UA-2019-08-16-000835-a за предметом: 30210000-4 Машини для обробки даних (ноутбуки для Марганецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 Марганецької міської ради Дніпропетровської області (Реєстраційний номер в системі ДІСО -2787) - відхилити.

Документи подані скаржником

04 вересня 2019 18:34
Scan_0002.pdf

Документи

09 вересня 2019 13:48
1.pdf
09 вересня 2019 13:48
2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 197 791,20
UAH з ПДВ
197 791,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 209 196,00
UAH з ПДВ
209 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 21:36
Довідка ст.17_повна.pdf
04 вересня 2019 21:36
Dovidka_19224474940430932518.pdf
04 вересня 2019 21:36
ДФС.pdf
01 вересня 2019 09:58
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 вересня 2019 09:58
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 вересня 2019 09:56
Електронний підпис
01 вересня 2019 09:56
ТЕХНІЧНІ.pdf
01 вересня 2019 09:56
Довідка ст. 17.pdf
01 вересня 2019 09:56
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 вересня 2019 09:56
Гігієнічний Lenovo _1_.pdf
01 вересня 2019 09:56
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

30 серпня 2019 16:59
Електронний підпис
30 серпня 2019 16:59
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 16:59
Статут - нова редакція.pdf
30 серпня 2019 16:59
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "Систематика Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 197 791,20
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 13:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
197 791,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 08:12
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 16:34
1.TIF зміни до договору
03 грудня 2019 16:34
2.TIF зміни до договору
03 грудня 2019 16:34
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 10:34
1.pdf укладений
23 вересня 2019 10:33
2.pdf укладений
23 вересня 2019 10:33
3.pdf укладений
23 вересня 2019 10:33
4.pdf укладений
23 вересня 2019 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до специфікації до договору (Додаток № 1), та викласти у новій редакції. 2. Пункт 5.1. договору викласти в наступній редакції 5.1. Строк (термін) поставки товарів: до 16 грудня 2019 року. 3. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 238 від 23 вересня 2019 року та набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2019 року., але у будь-якому разі до повного виконання зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 197 791,20
UAH (в тому числі ПДВ 32 965,20 UAH)