Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (кури – бройлери (тушка), 1 категорії, охолоджені; філе куряче, філе індиче, охолоджені; печінка куряча, охолоджена)
Очікувана вартість
2 065 300,00 UAH
UA-2019-08-16-000832-b 6f990e791c5a49629bf288dc2b0c62e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Половінкін Анатолій Федорович

380665430490 kshpset@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комбінат шкільного харчування" Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 32830931
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул.Гоголя, буд.43
Контактна особа: Половінкін Анатолій Федорович
380665430490
kshpset@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 23:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 13:45
Очікувана вартість: 2 065 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 326,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20200 кілограми
М'ясо (кури – бройлери (тушка), 1 категорії, охолоджені; філе куряче, філе індиче, охолоджені; печінка куряча, охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, Сєверодонецьк, Гоголя, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 14:00
ТД МЯСО 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-21-000008 ● 4a99fa87f82047699dc37d44c7cfa46f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2020 14:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
20.01.2020 № 4
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 20.01.2020 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-08-16-000832-b 16.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-21 14:17:49

Запит про надання пояснень.

У межах проведення моніторингу закупівлі м'яса (кури – бройлери (тушка), 1 категорії, охолоджені; філе куряче, філе індиче, охолоджені; печінка куряча, охолоджена) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-000832-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
З яких причин Вами, відповідно до статті 10 Закону, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору. Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА" 2 064 410,00
UAH з ПДВ
2 064 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 2 065 289,00
UAH з ПДВ
2 065 289,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 07:25
Довідка ДФС Бухонько.PDF
16 вересня 2019 07:25
Dovidka_Бухонько.pdf
31 серпня 2019 10:09
Електронний підпис
31 серпня 2019 09:57
8.5. Копія ідент. коду.pdf
31 серпня 2019 09:57
7.2. Лист.pdf
31 серпня 2019 09:57
6.2. Проект договору.pdf
31 серпня 2019 09:57
6.1. Лист згода.pdf
31 серпня 2019 09:57
4.1. Лист гарантія.pdf
31 серпня 2019 09:57
3.13. Опис товару.pdf
31 серпня 2019 09:57
3.10 Гарантійний лист.pdf
31 серпня 2019 09:57
3.6. Лист гарантія.pdf
31 серпня 2019 09:57
3.1. Копія акту.pdf
31 серпня 2019 09:57
2.11. Відгуки.pdf
31 серпня 2019 09:57
2.2.Копія техпаспорту.pdf
31 серпня 2019 09:57
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 вересня 2019 13:07
Електронний підпис
31 серпня 2019 15:19
5 технічні вимоги.pdf
31 серпня 2019 15:19
4 додаток 7.pdf
31 серпня 2019 15:19
2 довідки.pdf
31 серпня 2019 15:19
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА"

ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА"
#2396111124
Переможець 2 064 410,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2019 13:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА" #2396111124

№ рішення у справі

70/66-р/к

Дата рішення у справі

06.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2019 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА"
#2396111124
2 064 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 21:43
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 09:49
ДОГ.МЯСО 35.PDF укладений
27 вересня 2019 09:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 786 720,94
UAH