М'ясо (кури – бройлери (тушка), 1 категорії, охолоджені; філе куряче, філе індиче, охолоджені; печінка куряча, охолоджена)
Очікувана вартість
2 065 300,00 UAH
UA-2019-08-16-000832-b 6f990e791c5a49629bf288dc2b0c62e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Комбінат шкільного харчування" Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 32830931
Місцезнаходження замовника: 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул.Гоголя, буд.43
Контактна особа замовника: Половінкін Анатолій Федорович
380665430490
kshpset@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 23:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 13:45
Очікувана вартість: 2 065 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 326,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20200 кілограми
М'ясо (кури – бройлери (тушка), 1 категорії, охолоджені; філе куряче, філе індиче, охолоджені; печінка куряча, охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, Сєверодонецьк, Гоголя, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 серпня 2019 14:01
Електронний цифровий підпис
16 серпня 2019 14:00
ТД МЯСО 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-21-000008 ● 4a99fa87f82047699dc37d44c7cfa46f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-21 14:10:47
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
20.01.2020 № 4
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 20.01.2020 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-08-16-000832-b 16.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-21 14:17:49

Запит про надання пояснень.

У межах проведення моніторингу закупівлі м'яса (кури – бройлери (тушка), 1 категорії, охолоджені; філе куряче, філе індиче, охолоджені; печінка куряча, охолоджена) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-000832-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
З яких причин Вами, відповідно до статті 10 Закону, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору. Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 28 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Комбінат шкільного харчування" Сєвєродонецької міської ради, 32830931, Україна, Сєвєродонецьк, вул.Гоголя, буд.43
  2. Інформація про предмет закупівлі: М'ясо (кури – бройлери (тушка), 1 категорії, охолоджені; філе куряче, філе індиче, охолоджені; печінка куряча, охолоджена), 2065300UAH, 15110000-2, ДК021, 20200, кілограми
  3. Інформація про оприлюднення: 6f990e791c5a49629bf288dc2b0c62e9, 2019-08-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору. Під час моніторингу проаналізовано:річний план закупівель на 2019 рік КП "Комбінат шкільного харчування" Сєвєродонецької міської ради (далі-Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.08.2019 року № 5, запит Замовнику про надання пояснень, тендерну пропозицію ФОП "Бухонько Ліна Анатоліївна", протокол засідання тендерного комітету Замовника від 13.09.2019 року № 16, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю з ФОП "Бухонько Ліна Анатоліївна" від 26.09.2019 року № 35. За результатами моніторингу встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не містять інформації про джерело фінансування закупівлі, чим порушено вимоги п.2 Наказу № 490 від 22.03.2016 року. Окрім цього тендерна документація містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації про відсутність підстав, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним (Додаток 5), що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII. Замовником, на запит про надання пояснень, оприлюдненого в електронній системі закупівель 21.01.2020 року, відповіді не надано чим недотримано вимоги частини 5 статті 7-1 Закону. Замовником укладений договір про закупівлю з ПП ФОП "Бухонько Ліна Анатоліївна" від 26.09.2019 року № 35 (далі - Договір), відповідно до пункту 10.1 якого цей договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 31.12.2019 року, при цьому звіт про виконання договору Замовником станом на 28.01.2020 року не оприлюднено, що є порушенням вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону., 28 січня 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушенням вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону № 922. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА" 2 064 410,00
UAH з ПДВ
2 064 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 2 065 289,00
UAH з ПДВ
2 065 289,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 07:25
Довідка ДФС Бухонько.PDF
16 вересня 2019 07:25
Dovidka_Бухонько.pdf
31 серпня 2019 10:09
sign.p7s
31 серпня 2019 09:57
8.5. Копія ідент. коду.pdf
31 серпня 2019 09:57
7.2. Лист.pdf
31 серпня 2019 09:57
6.2. Проект договору.pdf
31 серпня 2019 09:57
6.1. Лист згода.pdf
31 серпня 2019 09:57
4.1. Лист гарантія.pdf
31 серпня 2019 09:57
3.13. Опис товару.pdf
31 серпня 2019 09:57
3.10 Гарантійний лист.pdf
31 серпня 2019 09:57
3.6. Лист гарантія.pdf
31 серпня 2019 09:57
3.1. Копія акту.pdf
31 серпня 2019 09:57
2.11. Відгуки.pdf
31 серпня 2019 09:57
2.2.Копія техпаспорту.pdf
31 серпня 2019 09:57
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 вересня 2019 13:07
sign.p7s
31 серпня 2019 15:19
5 технічні вимоги.pdf
31 серпня 2019 15:19
4 додаток 7.pdf
31 серпня 2019 15:19
2 довідки.pdf
31 серпня 2019 15:19
1 Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА"
#2396111124
Переможець 2 064 410,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2019 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2019 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА"
#2396111124
2 064 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 вересня 2019 09:49
ДОГ.МЯСО 35.PDF укладений
27 вересня 2019 09:45
sign.p7s укладений
03 січня 2020 21:43

Актуальні тендери

До пошуку