Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дихальні апарати для захисту органів дихання
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000781-b dc27982a08ae4129931743580b2011f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гладун Валентина Вікторівна

380459622022 vyshgorod@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вишгородська районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 23569369
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, пл. Шевченка, 1
Контактна особа: Гладун Валентина Вікторівна
380459622022
vyshgorod@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:35
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Дихальні апарати для захисту органів дихання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Дихальні апарати для захисту органів дихання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, Вишгород, площа Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за куплений по Договору товар,"Покупець"розраховується з "Продавцем"шляхом проведення повної оплати товару у строк не пізніше 5 (п'яти) банківських днів з дня його прийняття. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 13:38
ТД_ДИХАЛЬНІ АПАРАТИ_15-08-19 (1) (2) на сайт.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документації
Дата подання: 21 серпня 2019 10:05
Дата відповіді: 27 серпня 2019 14:24
Згідно абз. 2 пункту 2 розділу 5 Тендерної документації усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного та публічного права повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору). Чи повинні також бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі наступні документи: - витяг з реєстру платників ПДВ; - відомості з ЄДРПОУ; - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, інформація відповідно до яких є загальнодоступною та знаходиться в відкритому доступі в електронних реєстрах?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного та публічного права повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору), в тому числі : витяг з реєстру платників ПДВ; відомості з ЄДРПОУ; витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Щодо документації
Дата подання: 21 серпня 2019 12:20
Дата відповіді: 27 серпня 2019 14:25
Чи потрібно заповнювати проект договору, а також накладати підписи та печатки на кожній сторінці, для подання у складі тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації?
Відповідь: Учасниками надається проект договору, вимога щодо його заповнення відсутня. Електронні скан-копії документів тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов’язково повинні мати підпис уповноваженої особи.
Щодо документації
Дата подання: 21 серпня 2019 14:54
Дата відповіді: 27 серпня 2019 14:26
Чи потрібно окрема завіряти підписом та відбитком печатки документи, які отримані через електронні реєстри і мають статус електронних документів, які можна перевірити відповідно до ідентифікаторів,к'юар коду або ЕЦП, наприклад як витяг з єдиного державного реєстру юоидичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань?
Відповідь: У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код, № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів.
Щодо документації
Дата подання: 21 серпня 2019 15:54
Дата відповіді: 27 серпня 2019 14:23
Чи можливо в довідці, що містить інформацію про підписанта договору за результатом процедури закупівлі, вказати особу, яка є підписантом за статутом, та особу, яка є підписантом за довіреністю, чи лише одну особу? Або чи можна зазначити підписантом договору особу, яка не підписувала тендерну пропозицію?
Відповідь: В складі тендерної пропозиції Учасника мають міститися документами, що підтверджують повноваження посадової особи учасника, фізичної особи, яка є учасником, в тому числі фізичної особи-підприємця, або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та довідкою в довільній формі щодо терміну дії повноважень.
Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Також необхідно надати в складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-16-000781-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПОСТ-01", Код ЄДРПОУ:32960947
Дата подання: 19 вересня 2019 17:13
Щодо кваліфікації учасника
Тендерний комітет Замовника неправомірно виніс рішення про визнання переможцем ТОВ "Техніка для життя". Дане рішення підлягає скасуванню з підстав викладених в скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2019 20:08
рішення від 24.09.2019 № 13480 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 20:07
рішення від 07.10.2019 № 14383.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 22:33

Документи подані скаржником

19 вересня 2019 17:12
ПД 2624.pdf
19 вересня 2019 17:13
ПД 2624.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОСТ-01" 356 870,00
UAH з ПДВ
356 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техніка для життя 399 600,00
UAH з ПДВ
399 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 16:37
Електронний підпис
30 серпня 2019 16:23
Техпаспорт - балон.pdf
30 серпня 2019 16:23
Тех паспорт AirGoFix.pdf
30 серпня 2019 16:23
Ст 17 розширено.pdf
30 серпня 2019 16:23
Ст 17 1.pdf
30 серпня 2019 16:23
Сертификати мастеров.pdf
30 серпня 2019 16:23
Сертификат AirGo.pdf
30 серпня 2019 16:23
Серт експ типу.pdf
30 серпня 2019 16:23
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 16:23
Лист підтвердження MSA.pdf
30 серпня 2019 16:23
Інструкція маска.pdf
30 серпня 2019 16:23
Дод 1 Тех опис.pdf
30 серпня 2019 16:23
Довідка чітка ціна.pdf
30 серпня 2019 16:23
Довідка працівники.pdf
30 серпня 2019 16:23
Довідка обмеж заходи.pdf
30 серпня 2019 16:23
Довідка обладнання.pdf
30 серпня 2019 16:23
Довідка з банку кредит.pdf
30 серпня 2019 16:23
Декларація апарат.pdf
30 серпня 2019 16:23
Гарантия_5701.pdf
30 серпня 2019 16:23
Гар лист ст17.pdf
30 серпня 2019 16:23
Гар лист 90 днів.pdf
30 серпня 2019 16:23
Відомості про ПОСТ.pdf
30 серпня 2019 16:23
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
30 серпня 2019 16:23
Висновок сан епід.pdf
30 серпня 2019 16:23
В.о. директора Пузій.pdf
30 серпня 2019 16:23
Licence.pdf.(2).P7S
30 серпня 2019 16:23
Licence.pdf.(1).P7S
30 серпня 2019 16:23
Licence.pdf
30 серпня 2019 16:23
Dovirenist_Ryzhiy.pdf.(2).P7S
30 серпня 2019 16:23
Dovirenist_Ryzhiy.pdf.(1).P7S
30 серпня 2019 16:23
Dovirenist_Ryzhiy.pdf
30 серпня 2019 16:23
25. Копія паспорту.pdf
30 серпня 2019 16:23
23. Техпаспорт AirGo.pdf
30 серпня 2019 16:23
22. Інструкція маска.pdf
30 серпня 2019 16:23
20. Сан-гигиена МАСКИ.pdf
30 серпня 2019 16:23
20. Сан-гигиена AirGo.pdf
30 серпня 2019 16:23
19. Декларация Маски.pdf
30 серпня 2019 16:23
18. Декларация балон.pdf
30 серпня 2019 16:23
16. Сертификат Маски.pdf
30 серпня 2019 16:23
16. Сертификат AirGo.pdf
30 серпня 2019 16:23
15. Довідка з банку.pdf
30 серпня 2019 16:23
12. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 серпня 2019 16:23
8.10.. Техпаспорт баллон+.pdf
30 серпня 2019 16:23
+ 8. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 серпня 2019 16:23
+ 6. Статут.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 15:23
Довідка з МВС 27.08.19 р..pdf
01 вересня 2019 21:29
Електронний підпис
01 вересня 2019 21:20
57. Банківська гарантія.zip
01 вересня 2019 21:20
51. Довідка - санкції.pdf
01 вересня 2019 21:20
50. Проект договору.pdf
01 вересня 2019 21:20
45. Паспорт на Drager PSS4000.pdf
01 вересня 2019 21:20
44. Інструкція Drager PSS4000.pdf
01 вересня 2019 21:20
43. Висновок СЕС Drager.pdf
01 вересня 2019 21:20
39. Сертифікат ПТ Drager PSS4000.pdf
01 вересня 2019 21:19
20. Копія ІПН Фролова В. Ю..pdf
01 вересня 2019 21:19
17. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 вересня 2019 21:19
16. Витяг ЄДР за 24.08.2019 р..pdf
01 вересня 2019 21:19
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОСТ-01"

ТОВ Техніка для життя

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОСТ-01"
#32960947
Відхилено 356 870,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:03
ТОВ Техніка для життя
#41533639
Переможець 399 600,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Техніка для життя
#41533639
399 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 16:16
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 16:15
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 16:14
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 09:35
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 09:34
догов апарати 1 001 (1).pdf укладений
18 жовтня 2019 09:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 399 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 600,00 UAH)