Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення та адресна доставка друкованої продукції
Очікувана вартість
239 268,00 UAH
UA-2019-08-16-000776-a ● e0bbe1b81ce349cda24474ed470af03c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Дарина Бондар +380442540108 daryna.bondar@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2019 12:44 |
Очікувана вартість: | 239 268,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,84% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком
Місце надання послуг: доставка здійснюється виконавцем в кількості та за адресами, що наведені у Додатку 4 до тендерної документації “Адреси доставки”
Загальна кількість надання послуг (виготовлення друкованої продукції):
плакати – 28 360 шт;
буклети для касирів та експертів – 9 150 шт;
буклети для населення – 184 920 шт;
буклети для банків іноземних держав – 150 шт.
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Строк надання послуг: відповідно до проекту договору (Додаток 5 тендерної документації)
Джерело фінансування: кошти Національного банку України
Розгорнути
Згорнути
Загальна кількість надання послуг (виготовлення друкованої продукції):
плакати – 28 360 шт;
буклети для касирів та експертів – 9 150 шт;
буклети для населення – 184 920 шт;
буклети для банків іноземних держав – 150 шт.
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Строк надання послуг: відповідно до проекту договору (Додаток 5 тендерної документації)
Джерело фінансування: кошти Національного банку України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення та адресна доставка друкованої продукції
Джерело фінансування: кошти Національного банку України
Джерело фінансування: кошти Національного банку України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 12:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 11:48 |
Додаток 4_Адреси поставки.xlsx | |
16 серпня 2019 11:48 |
Додаток 5_Проект договору.docx | |
16 серпня 2019 11:48 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-16-000776-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОНВІ ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:37356541
Дата подання: 12 вересня 2019 12:51
Скасування рішення про визнання переможця
Звертаємо увагу тендерного комітету Замовника, що тендерна пропозиція ФОП Брегін Андрій Романович (далі -Учасник) код ЄДРПОУ- 2942003178, що обраний переможцем 06 вересня 2019 року, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню з наступних підстав:
1. Згідно вимог пункту 1 розділу 3 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, а саме:… 10) Паспорт – для фізичних осіб. Замовником не вимагається подання в складі тендерної пропозиції окремих сторінок паспорту для фізичних осіб. Учасником ФОП Брегін Андрій Романович надано паспорт у повному обсязі.
2. Форма «Тендерна пропозиція» Учасника не відповідає вимогам Додатка 2 тендерної документації Замовника. Другий абзац форми викладений не у повному обсязі, а саме відсутня інформація «у тому числі ПДВ - ____ грн». Також форму «Таблиця цін» заповнено Учасником не відповідно до вимог Додатка 3 тендерної документації Замовника. В графі «У тому числі ПДВ___%, грн.» ФОП Брегін Андрій Романович вказує значення 190 000,00грн, що дорівнює загальній вартості пропозиції 190 000,00грн., але розмір ПДВ не може бути тотожнім загальній вартості пропозиції не залежно від того Учасник є платником ПДВ чи ні. Також Учасник не вказує розмір ставки податку, яку потрібно було визначити згідно форми Додатка 3.
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, останній зазначає, “Тендерна пропозиція” та “Таблиця цін” повинні містити точну і повну інформацію про послуги, що пропонуються. Ціни вказуються з урахуванням вартості всіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які передбачені чинним законодавством України. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Складові ціни тендерної пропозиції Учасника визначені не чітко, що суперечить вимогам тендерної пропозиції Замовника.
Отже враховуючи вищенаведене, ТОВ «КОНВІ ПРІНТ» звертається до тендерного комітету з вимогою скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Брегін Андрій Романович та відхилити його пропозицію на підставі пункту 4 статті 30 Закону України про Публічні Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно вимог пункту 1 розділу 3 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, а саме:… 10) Паспорт – для фізичних осіб. Замовником не вимагається подання в складі тендерної пропозиції окремих сторінок паспорту для фізичних осіб. Учасником ФОП Брегін Андрій Романович надано паспорт у повному обсязі.
2. Форма «Тендерна пропозиція» Учасника не відповідає вимогам Додатка 2 тендерної документації Замовника. Другий абзац форми викладений не у повному обсязі, а саме відсутня інформація «у тому числі ПДВ - ____ грн». Також форму «Таблиця цін» заповнено Учасником не відповідно до вимог Додатка 3 тендерної документації Замовника. В графі «У тому числі ПДВ___%, грн.» ФОП Брегін Андрій Романович вказує значення 190 000,00грн, що дорівнює загальній вартості пропозиції 190 000,00грн., але розмір ПДВ не може бути тотожнім загальній вартості пропозиції не залежно від того Учасник є платником ПДВ чи ні. Також Учасник не вказує розмір ставки податку, яку потрібно було визначити згідно форми Додатка 3.
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, останній зазначає, “Тендерна пропозиція” та “Таблиця цін” повинні містити точну і повну інформацію про послуги, що пропонуються. Ціни вказуються з урахуванням вартості всіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які передбачені чинним законодавством України. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Складові ціни тендерної пропозиції Учасника визначені не чітко, що суперечить вимогам тендерної пропозиції Замовника.
Отже враховуючи вищенаведене, ТОВ «КОНВІ ПРІНТ» звертається до тендерного комітету з вимогою скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Брегін Андрій Романович та відхилити його пропозицію на підставі пункту 4 статті 30 Закону України про Публічні Закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 15:03
Шановний учасник!
1. Щодо надання документу у сканованому вигляді «паспорт - для фізичних осіб», повідомляємо:
Вивчивчи зміст вимоги в частині надання Учасником ФОП Брегін Андрій Романович у сканованому вигляді сторінок паспорту, замовник не розуміє складу порушення. Автор вимоги зазначає, що Замовником не вимагається подання в складі тендерної пропозиції окремих сторінок паспорту для фізичних осіб. Учасником ФОП Брегін Андрій Романович надано паспорт у повному обсязі.
Разом з тим, звертаємо вашу увагу, що відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, а саме:
…
10) паспорт – для фізичних осіб.
При цьому, замовник не зазначає вимог щодо змісту/комлектності даного документу.
2. Щодо невідповідності документів «Тендерна пропозиція» та «Таблиця цін» в частині зазначення ПДВ, повідомляємо:
Умовами додатку 2 «Тендерна пропозиція до тендерної документації» тендерної документації від Учасника вимагалося зазначити загальну суму: (сума, цифрами і прописом) грн., у тому числі ПДВ – __ грн., (з урахуванням витрат на транспортування, поставку, усіх податків, зборів та платежів). У зв’язку з тим, що Учасник ФОП Брегін Андрій Романович не є платником податку на додану вартість, розмір суми ПДВ його пропозиції буде дорівнювати 0,00 грн, що не вплине на зміст пропозиції. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Таким чином відсутність або наявність інформації щодо розміру ПДВ тендерної пропозиції Учасника ФОП Брегін Андрій Романович не може бути підставою для її відхилення. Крім того, ціна тендерної пропозиції та всі її складові не містять будь-яких посилань обмежень або застережень, як і вимагалося умовами тендерної документації.
1. Щодо надання документу у сканованому вигляді «паспорт - для фізичних осіб», повідомляємо:
Вивчивчи зміст вимоги в частині надання Учасником ФОП Брегін Андрій Романович у сканованому вигляді сторінок паспорту, замовник не розуміє складу порушення. Автор вимоги зазначає, що Замовником не вимагається подання в складі тендерної пропозиції окремих сторінок паспорту для фізичних осіб. Учасником ФОП Брегін Андрій Романович надано паспорт у повному обсязі.
Разом з тим, звертаємо вашу увагу, що відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, а саме:
…
10) паспорт – для фізичних осіб.
При цьому, замовник не зазначає вимог щодо змісту/комлектності даного документу.
2. Щодо невідповідності документів «Тендерна пропозиція» та «Таблиця цін» в частині зазначення ПДВ, повідомляємо:
Умовами додатку 2 «Тендерна пропозиція до тендерної документації» тендерної документації від Учасника вимагалося зазначити загальну суму: (сума, цифрами і прописом) грн., у тому числі ПДВ – __ грн., (з урахуванням витрат на транспортування, поставку, усіх податків, зборів та платежів). У зв’язку з тим, що Учасник ФОП Брегін Андрій Романович не є платником податку на додану вартість, розмір суми ПДВ його пропозиції буде дорівнювати 0,00 грн, що не вплине на зміст пропозиції. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Таким чином відсутність або наявність інформації щодо розміру ПДВ тендерної пропозиції Учасника ФОП Брегін Андрій Романович не може бути підставою для її відхилення. Крім того, ціна тендерної пропозиції та всі її складові не містять будь-яких посилань обмежень або застережень, як і вимагалося умовами тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Брегін Андрій Романович |
227 827,50
UAH з ПДВ
|
190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" |
216 321,60
UAH з ПДВ
|
197 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Друкарня"Літера" |
217 741,80
UAH з ПДВ
|
198 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
215 526,40
UAH з ПДВ
|
212 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Брегін Андрій Романович #2942003178 |
Переможець |
190 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2019 09:33
|
Додатковий договір №101537 від 16.10.2019.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2019 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 17:16
|
Договір №101489 від 25.09.2019.pdf | укладений |
25 вересня 2019 17:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі": Узгодження ціни у бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 101489 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 101537 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |