Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення та адресна доставка друкованої продукції
Очікувана вартість
239 268,00 UAH
UA-2019-08-16-000776-a e0bbe1b81ce349cda24474ed470af03c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарина Бондар

+380442540108 daryna.bondar@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Дарина Бондар
+380442540108
daryna.bondar@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 12:44
Очікувана вартість: 239 268,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,84%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Місце надання послуг: доставка здійснюється виконавцем в кількості та за адресами, що наведені у Додатку 4 до тендерної документації “Адреси доставки”

Загальна кількість надання послуг (виготовлення друкованої продукції):
плакати – 28 360 шт;
буклети для касирів та експертів – 9 150 шт;
буклети для населення – 184 920 шт;
буклети для банків іноземних держав – 150 шт.

Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.

Строк надання послуг: відповідно до проекту договору (Додаток 5 тендерної документації)

Джерело фінансування: кошти Національного банку України
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення та адресна доставка друкованої продукції
Джерело фінансування: кошти Національного банку України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 11:48
Додаток 4_Адреси поставки.xlsx
16 серпня 2019 11:48
Додаток 5_Проект договору.docx
16 серпня 2019 11:48
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-000776-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОНВІ ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:37356541
Дата подання: 12 вересня 2019 12:51
Скасування рішення про визнання переможця
Звертаємо увагу тендерного комітету Замовника, що тендерна пропозиція ФОП Брегін Андрій Романович (далі -Учасник) код ЄДРПОУ- 2942003178, що обраний переможцем 06 вересня 2019 року, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню з наступних підстав:
1. Згідно вимог пункту 1 розділу 3 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, а саме:… 10) Паспорт – для фізичних осіб. Замовником не вимагається подання в складі тендерної пропозиції окремих сторінок паспорту для фізичних осіб. Учасником ФОП Брегін Андрій Романович надано паспорт у повному обсязі.
2. Форма «Тендерна пропозиція» Учасника не відповідає вимогам Додатка 2 тендерної документації Замовника. Другий абзац форми викладений не у повному обсязі, а саме відсутня інформація «у тому числі ПДВ - ____ грн». Також форму «Таблиця цін» заповнено Учасником не відповідно до вимог Додатка 3 тендерної документації Замовника. В графі «У тому числі ПДВ___%, грн.» ФОП Брегін Андрій Романович вказує значення 190 000,00грн, що дорівнює загальній вартості пропозиції 190 000,00грн., але розмір ПДВ не може бути тотожнім загальній вартості пропозиції не залежно від того Учасник є платником ПДВ чи ні. Також Учасник не вказує розмір ставки податку, яку потрібно було визначити згідно форми Додатка 3.
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, останній зазначає, “Тендерна пропозиція” та “Таблиця цін” повинні містити точну і повну інформацію про послуги, що пропонуються. Ціни вказуються з урахуванням вартості всіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які передбачені чинним законодавством України. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Складові ціни тендерної пропозиції Учасника визначені не чітко, що суперечить вимогам тендерної пропозиції Замовника.
Отже враховуючи вищенаведене, ТОВ «КОНВІ ПРІНТ» звертається до тендерного комітету з вимогою скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Брегін Андрій Романович та відхилити його пропозицію на підставі пункту 4 статті 30 Закону України про Публічні Закупівлі.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 15:03
Шановний учасник!
1. Щодо надання документу у сканованому вигляді «паспорт - для фізичних осіб», повідомляємо:
Вивчивчи зміст вимоги в частині надання Учасником ФОП Брегін Андрій Романович у сканованому вигляді сторінок паспорту, замовник не розуміє складу порушення. Автор вимоги зазначає, що Замовником не вимагається подання в складі тендерної пропозиції окремих сторінок паспорту для фізичних осіб. Учасником ФОП Брегін Андрій Романович надано паспорт у повному обсязі.
Разом з тим, звертаємо вашу увагу, що відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, а саме:

10) паспорт – для фізичних осіб.

При цьому, замовник не зазначає вимог щодо змісту/комлектності даного документу.


2. Щодо невідповідності документів «Тендерна пропозиція» та «Таблиця цін» в частині зазначення ПДВ, повідомляємо:

Умовами додатку 2 «Тендерна пропозиція до тендерної документації» тендерної документації від Учасника вимагалося зазначити загальну суму: (сума, цифрами і прописом) грн., у тому числі ПДВ – __ грн., (з урахуванням витрат на транспортування, поставку, усіх податків, зборів та платежів). У зв’язку з тим, що Учасник ФОП Брегін Андрій Романович не є платником податку на додану вартість, розмір суми ПДВ його пропозиції буде дорівнювати 0,00 грн, що не вплине на зміст пропозиції. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Таким чином відсутність або наявність інформації щодо розміру ПДВ тендерної пропозиції Учасника ФОП Брегін Андрій Романович не може бути підставою для її відхилення. Крім того, ціна тендерної пропозиції та всі її складові не містять будь-яких посилань обмежень або застережень, як і вимагалося умовами тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Брегін Андрій Романович 227 827,50
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 216 321,60
UAH з ПДВ
197 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Друкарня"Літера" 217 741,80
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" 215 526,40
UAH з ПДВ
212 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 17:42
Електронний підпис
11 вересня 2019 16:48
Електронний підпис
11 вересня 2019 08:32
Електронний підпис
11 вересня 2019 08:30
таблиця
09 вересня 2019 16:58
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:51
таблиця цін
09 вересня 2019 16:49
тендерна пропозиція
09 вересня 2019 16:47
таблиця ін
09 вересня 2019 16:47
довідка НАЗК
30 серпня 2019 11:18
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:13
Специфіка.pdf
30 серпня 2019 11:13
проект договору.pdf
30 серпня 2019 11:13
ДОДАТОК 3_ Таблиця цін.pdf
30 серпня 2019 11:13
Додаток 4_адреси.pdf
30 серпня 2019 11:13
Виписка ФОП2.pdf
30 серпня 2019 11:13
Виписка ФОП1.pdf
30 серпня 2019 11:13
4-ОПП.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 18:06
Електронний підпис
29 серпня 2019 18:06
щодо статті 17 Закону.pdf
29 серпня 2019 18:06
Технічне завдання.pdf
29 серпня 2019 18:06
Кваліфікація Учасника.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 09:59
Електронний підпис
02 вересня 2019 09:59
Статут ДП ІНФОТЕХ.pdf
02 вересня 2019 09:59
Виписка ЄДРПОУ_ДП.pdf
02 вересня 2019 09:59
витяг_ПДВ.pdf
02 вересня 2019 09:59
специфікація1.pdf
02 вересня 2019 09:59
проект договору.pdf
02 вересня 2019 09:59
кваліфікація.pdf
02 вересня 2019 09:59
довідкаГКУ236.pdf
02 вересня 2019 09:59
додаток4.pdf
02 вересня 2019 09:59
таблиця цін1.pdf
02 вересня 2019 09:59
тендерна пропозиція1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Брегін Андрій Романович

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

ТОВ "Друкарня"Літера"

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Брегін Андрій Романович
#2942003178
Переможець 190 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 12:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Брегін Андрій Романович
#2942003178
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 09:33
Додатковий договір №101537 від 16.10.2019.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 09:30
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 17:16
Договір №101489 від 25.09.2019.pdf укладений
25 вересня 2019 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі": Узгодження ціни у бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 101489
Договір:
Номер додаткової угоди: 101537
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 189 999,50
UAH