Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (капуста качанна, помідори, кабачки, огірки, перець солодкий, буряк, морква, цибуля, часник, банани, яблука, апельсини, лимони)
Очікувана вартість
689 135,00 UAH
UA-2019-08-16-000774-b cef6e46e377349c48e65dd270c0f21c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Половінкін Анатолій Федорович

380665430490 kshpset@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комбінат шкільного харчування" Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 32830931
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул.Гоголя, буд.43
Контактна особа: Половінкін Анатолій Федорович
380665430490
kshpset@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 23:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:29
Очікувана вартість: 689 135,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 823,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14200 кілограми
Овочі, фрукти та горіхи (капуста качанна, помідори, кабачки, огірки, перець солодкий, буряк, морква, цибуля, часник, банани, яблука, апельсини, лимони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, Сєверодонецьк, Гоголя, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 13:37
Овощи, фрукты.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-16-000774-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "АГАФОНОВА ВАЛЕНТИНА ПАВЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2279014360
Дата подання: 18 вересня 2019 21:05
ДК 021: 2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста качанна, помідори, кабачки, огірки, перець солодкий, буряк, морква, цибуля, часник, банани, яблука, апельсини, лимони)
Дії Замовника порушують права та інтереси ФОП Агафонової В.П., також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», норми Закону України № 771/ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2019 22:08
рішення від 23.09.2019 № 13397 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 22:08
рішення від 04.10.2019 № 14313.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 23:07

Документи подані скаржником

18 вересня 2019 21:03
СКАРГА.pdf
18 вересня 2019 21:03
1.Тендерна пропозиція.pdf
18 вересня 2019 21:04
2.7. Суборенда приміщення.pdf
18 вересня 2019 21:04
3. Дод.3 Технічні умови.pdf
18 вересня 2019 21:04
3.1. Опис товару.pdf
18 вересня 2019 21:04
3.6. Гарантійний лист.pdf
18 вересня 2019 21:04
6. Проект договору.pdf
18 вересня 2019 21:05
Копія Витягу з ЄДР.pdf
18 вересня 2019 21:05
Копія ід. коду.pdf
18 вересня 2019 21:05
Копія паспорту.pdf
18 вересня 2019 21:05
Лист щодо перс. даних.pdf
18 вересня 2019 21:05
Реєстр.pdf
18 вересня 2019 21:05
Документ оплати.jpg

Документи подані замовником

23 вересня 2019 16:28
Пояснення до скарги.doc
23 вересня 2019 16:29
Скан протокол овощи.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-31-000052 ● e3b13a9f52ae4d8f89268132a9fc136a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 15:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.03.2020 № 15

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 30.03.2020 № 15

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-08-16-000774-b 16.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-02 08:13:59

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Овочі, фрукти та горіхи (капуста качанна, помідори, кабачки, огірки, перець солодкий, буряк, морква, цибуля, часник, банани, яблука, апельсини, лимони) (інформацію опубліко-вано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номе-ром ID: UA-2019-08-16-000774-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, за результатами процедури закупівлі КП «Комбінат шкільного харчування» укладено договір на закупівлю товару від 04.11.2019 № 46.
З яких причин Вами, відповідно до частини 1 статті 10 Закону 922, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-09 12:33:42

Пояснення щодо звіту про виконання договору.

Добрий день. Нажаль, була зроблена технична помилка при завантаженні звіту про виконанні договору, звіт було своєчасно завантажено на площадку (про що свідчить дата та час підпису), але не зроблено останнього кроку — не натиснуто функцію “Завершити договір”. Всі дії по закупівлі виконувались вперше, тому таке сталось.
На даний час помілка виправлена (копія з закупівлі додоється) та надалі не допускатиметься.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АГАФОНОВА ВАЛЕНТИНА ПАВЛІВНА" 613 850,00
UAH з ПДВ
613 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄРЬОМІНА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" 688 550,00
UAH з ПДВ
688 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 689 100,00
UAH з ПДВ
689 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2019 18:43
Електронний підпис
01 вересня 2019 18:42
Реєстр.pdf
01 вересня 2019 18:42
Лист щодо перс. даних.pdf
01 вересня 2019 18:42
Копія ід. коду.pdf
01 вересня 2019 18:42
Копія паспорту.pdf
01 вересня 2019 18:42
Копія Витягу з ЄДР.pdf
01 вересня 2019 18:42
6. Проект договору.pdf
01 вересня 2019 18:42
3.6. Гарантійний лист.pdf
01 вересня 2019 18:42
3.1. Опис товару.pdf
01 вересня 2019 18:42
3. Дод.3 Технічні умови.pdf
01 вересня 2019 18:42
2.7. Суборенда приміщення.pdf
01 вересня 2019 18:42
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 15:21
Довідка ДФС Єрьоміна.PDF
16 вересня 2019 15:21
Dovidka_Єрьоміна.pdf
01 вересня 2019 21:25
Електронний підпис
01 вересня 2019 20:42
РЕЄСТР.pdf
01 вересня 2019 20:42
Реєстраційні документи.pdf
01 вересня 2019 20:42
Лист.pdf
01 вересня 2019 20:42
Дод.6 Проект договору.pdf
01 вересня 2019 20:42
Документи щодо якості.pdf
01 вересня 2019 20:42
Лист гарантія.pdf
01 вересня 2019 20:42
Лист гарантія щодо тари.pdf
01 вересня 2019 20:42
Опис товару.pdf
01 вересня 2019 20:42
Реєстрація потужності.pdf
01 вересня 2019 20:42
копія експл. дозволу.pdf
01 вересня 2019 20:42
Асортиментний перелік.pdf
01 вересня 2019 20:42
Дод.3 Технічні вимоги.pdf
01 вересня 2019 20:42
Копії накладних.pdf
01 вересня 2019 20:42
Копії договорів відгуки.pdf
01 вересня 2019 20:42
Копия техпаспорту.pdf

Публічні документи

01 вересня 2019 13:08
Електронний підпис
31 серпня 2019 15:17
5 технічні вимоги.pdf
31 серпня 2019 15:17
4 додаток 7.pdf
31 серпня 2019 15:17
2 довідки.pdf
31 серпня 2019 15:17
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АГАФОНОВА ВАЛЕНТИНА ПАВЛІВНА"

ФОП "ЄРЬОМІНА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АГАФОНОВА ВАЛЕНТИНА ПАВЛІВНА"
#2279014360
Відхилено 613 850,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2019 12:04
ФОП "ЄРЬОМІНА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"
#2608009003
Переможець 688 550,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2019 13:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2019 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЄРЬОМІНА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"
#2608009003
688 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 21:49
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 10:46
ДОГ Овощи фрукты 46.PDF укладений
04 листопада 2019 10:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 135 539,63
UAH