Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання компютерів у комплекті та ноутбуків для забезпечення ФАПів та амбулаторій ЗПСМ КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги"
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000771-c ● 0dc091df338646d9a277fa1812911bff
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 38456539 |
Місцезнаходження: | 90100, Україна , Закарпатська обл., місто Іршава, ПРОВУЛОК ШЕВЧЕНКА , будинок 9 |
Контактна особа: |
Цогла Марина Юріївна +380976881965 irshava.cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2019 18:06 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2019 18:06 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
23 серпня 2019 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 14:44 |
зміни до ТД від 23.08.2019р..doc | |
23 серпня 2019 14:44 |
повідомлення.PDF | |
23 серпня 2019 14:44 |
Тендерна документація придбання компютерів (нова редакція).doc |
23 серпня 2019 14:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 серпня 2019 14:44 |
зміни до ТД від 23.08.2019р..doc
|
||||||
23 серпня 2019 14:44 |
повідомлення.PDF
|
||||||
23 серпня 2019 14:44 |
Тендерна документація придбання компютерів (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-16-000771-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 13 вересня 2019 12:21
Вимога
Вимагаємо відмінити Ваше рішення про нашу дискваліфікацію. Повний текст вимоги в прикріпленому документі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2019 15:28
Вимогу ТОВ "Лідер Че" не задоволено.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015: 30210000-4 Придбання компютерів у комплекті та ноутбуків для забезпечення ФАПів та амбулаторій ЗПСМ КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Лот №1 Персональний компютер у комплекті 30213200-7 (кошти державного бюджету) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 200,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
12 комп
Персональний компютер у комплекті (кошти державного бюджету)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90100, Україна, Закарпатська область, м.Іршава, пров. Шевченка 9
Дата доставки:
31 жовтня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за даним договором проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом 100% оплати Замовником вартості Товару, зазначеного в специфікації до цього Договору, після його отримання та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної на поставку товару протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 09:33
Дата відповіді: 19 серпня 2019 09:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Технічні вимоги щодо закупівлі персонального комп’ютера в комплекті та ноутбука для закладів, що надають первинну медичну допомогу населенню, повинні відповідати затвердженим характеристикам або мати кращі характеристики. Відповідно марка або модель запропонованого обладнання повинні відповідати затвердженим характеристикам або мати кращі характеристики.
2. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації, Замовником вимагається «обов’язковим є зазначення конкретної марки та моделі пропонованого обладнання» при заповненні форми «Тендерна пропозиція» у частині «Найменування товару***».
3. Відповідно до п.1 Розділу 5 Тендерної документації «Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатись пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)». Учасники ФОП – неплатники ПДВ, беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Замовник розглядатиме цінову пропозицію Учасника ФОП неплатника ПДВ як остаточну, до ціни Учасника ФОП неплатника ПДВ, сума ПДВ 20 % додаватися не буде.
2. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації, Замовником вимагається «обов’язковим є зазначення конкретної марки та моделі пропонованого обладнання» при заповненні форми «Тендерна пропозиція» у частині «Найменування товару***».
3. Відповідно до п.1 Розділу 5 Тендерної документації «Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатись пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)». Учасники ФОП – неплатники ПДВ, беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Замовник розглядатиме цінову пропозицію Учасника ФОП неплатника ПДВ як остаточну, до ціни Учасника ФОП неплатника ПДВ, сума ПДВ 20 % додаватися не буде.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
149 400,00
UAH з ПДВ
|
140 717,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
166 629,60
UAH з ПДВ
|
140 718,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович |
199 200,00
UAH з ПДВ
|
199 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
140 717,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 16:41
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
140 718,96
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 16:43
|
Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович #3310301014 |
Переможець |
199 200,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 15:31
|
Договір | укладений |
24 вересня 2019 15:27
|