Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання компютерів у комплекті та ноутбуків для забезпечення ФАПів та амбулаторій ЗПСМ КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги"
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000771-c 0dc091df338646d9a277fa1812911bff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цогла Марина Юріївна

+380976881965 irshava.cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38456539
Місцезнаходження: 90100, Україна , Закарпатська обл., місто Іршава, ПРОВУЛОК ШЕВЧЕНКА , будинок 9
Контактна особа: Цогла Марина Юріївна
+380976881965
irshava.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 18:06
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 18:06
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

23 серпня 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 14:44
зміни до ТД від 23.08.2019р..doc
23 серпня 2019 14:44
повідомлення.PDF
23 серпня 2019 14:44
Тендерна документація придбання компютерів (нова редакція).doc
23 серпня 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 14:44
зміни до ТД від 23.08.2019р..doc
23 серпня 2019 14:44
повідомлення.PDF
16 серпня 2019 18:16
повідомлення0001.PDF
23 серпня 2019 14:44
Тендерна документація придбання компютерів (нова редакція).doc
16 серпня 2019 18:02
Тендерна документація придбання компютерів.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-000771-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 13 вересня 2019 12:21
Вимога
Вимагаємо відмінити Ваше рішення про нашу дискваліфікацію. Повний текст вимоги в прикріпленому документі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2019 15:28
Вимогу ТОВ "Лідер Че" не задоволено.

Документи подані скаржником

13 вересня 2019 12:21
Вимога Іршава.pdf

Документи

17 вересня 2019 15:28
Протокол
17 вересня 2019 15:28
Протокол

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 Придбання компютерів у комплекті та ноутбуків для забезпечення ФАПів та амбулаторій ЗПСМ КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Лот №1 Персональний компютер у комплекті 30213200-7 (кошти державного бюджету)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 вересня 2019 12:37
Закінчення: 02 вересня 2019 13:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12 комп
Персональний компютер у комплекті (кошти державного бюджету)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90100, Україна, Закарпатська область, м.Іршава, пров. Шевченка 9
Дата доставки: 31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за даним договором проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом 100% оплати Замовником вартості Товару, зазначеного в специфікації до цього Договору, після його отримання та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної на поставку товару протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 09:33
Дата відповіді: 19 серпня 2019 09:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Технічні вимоги щодо закупівлі персонального комп’ютера в комплекті та ноутбука для закладів, що надають первинну медичну допомогу населенню, повинні відповідати затвердженим характеристикам або мати кращі характеристики. Відповідно марка або модель запропонованого обладнання повинні відповідати затвердженим характеристикам або мати кращі характеристики.
2. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації, Замовником вимагається «обов’язковим є зазначення конкретної марки та моделі пропонованого обладнання» при заповненні форми «Тендерна пропозиція» у частині «Найменування товару***».
3. Відповідно до п.1 Розділу 5 Тендерної документації «Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатись пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)». Учасники ФОП – неплатники ПДВ, беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Замовник розглядатиме цінову пропозицію Учасника ФОП неплатника ПДВ як остаточну, до ціни Учасника ФОП неплатника ПДВ, сума ПДВ 20 % додаватися не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 149 400,00
UAH з ПДВ
140 717,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 166 629,60
UAH з ПДВ
140 718,96
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович 199 200,00
UAH з ПДВ
199 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 10:04
468829_пропозиція_оновлена.pdf
01 вересня 2019 17:47
Електронний підпис
01 вересня 2019 16:52
довідка санкції.pdf
01 вересня 2019 16:52
Статут копія.pdf
01 вересня 2019 16:52
Витяг ПДВ копія.pdf
01 вересня 2019 16:52
згода персональні дані.pdf
01 вересня 2019 16:52
ІНН Балюк О.А. (к).pdf
01 вересня 2019 16:52
Наказ директора копія.pdf
01 вересня 2019 16:52
проект договору.pdf
01 вересня 2019 16:52
Технічна документація.pdf
01 вересня 2019 16:52
порівняльна таблиця 468829.pdf
01 вересня 2019 16:52
відповідність ст 17.pdf
01 вересня 2019 16:52
Відгук Трускавець.pdf
01 вересня 2019 16:52
Відгук Бучач.pdf
01 вересня 2019 16:52
468829_пропозиція.pdf

Публічні документи

31 серпня 2019 07:24
Електронний підпис
31 серпня 2019 07:10
Проект договору.pdf
31 серпня 2019 07:09
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 19:09
Електронний підпис
11 вересня 2019 19:09
Dovidka_МВС.pdf
11 вересня 2019 19:09
Довідка ДФС.jpg
01 вересня 2019 17:27
Електронний підпис
01 вересня 2019 17:26
Електронний підпис
01 вересня 2019 17:25
1._М.Т.Б..pdf
01 вересня 2019 17:24
19. Висновок СЄС Lenovo.pdf
01 вересня 2019 17:24
Висновок_СЕС_ПК_2018.pdf
01 вересня 2019 17:24
2.1 копія договору МФУ.pdf
01 вересня 2019 17:24
Висновок_СЕС_ТУ.pdf
01 вересня 2019 17:24
20._паспорт_i_код.pdf
01 вересня 2019 17:24
2.2 копія договору компи.pdf
01 вересня 2019 17:24
22._Витяг_з_EДР.pdf
01 вересня 2019 17:24
4._Стаття_17.pdf
01 вересня 2019 17:24
8._Персонал_нi_данi.pdf
01 вересня 2019 17:24
2._Аналогiчнi_договора.pdf
01 вересня 2019 17:24
12._Про_перевiрку_моделей.pdf
01 вересня 2019 17:24
3._Працiвники.pdf
01 вересня 2019 17:24
18._Передача_прав.pdf
01 вересня 2019 17:24
6._Захист_довкiлля.pdf
01 вересня 2019 17:23
14._Супутнi_витрати.pdf
01 вересня 2019 17:23
11._Новий_товар.pdf
01 вересня 2019 17:23
13._Гарантiйний_термiн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 140 717,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:41
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 140 718,96
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:43
Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович
#3310301014
Переможець 199 200,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович
#3310301014
199 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 15:31
Договір укладений
24 вересня 2019 15:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 199 200,00
UAH