Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
5 979,00 UAH
UA-2019-08-16-000760-b 5405aaa404de49a1a71c36c6229d0ef4
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рибочка Люба Михайлівна

+380968099488 szshi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Іванівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат
Код ЄДРПОУ: 21725322
Місцезнаходження: 22432, Україна , Вінницька обл., Калинівський район село Іванів, вулиця Соборна,1
Контактна особа: Рибочка Люба Михайлівна
+380968099488
szshi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 13:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 13:31
Очікувана вартість: 5 979,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
891 шт
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22432, Україна, Вінницька область, с.Іванів, вул Соборна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій