Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000753-c fb35b25ef8ec43c8a83b6e1bdc70f196
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галкіна Олена Володимирівна

+380487031395 gudsps.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 40342996
Місцезнаходження: 65042, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. 7-Пересипська, буд.6
Контактна особа: Галкіна Олена Володимирівна
+380487031395
gudsps.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 11:02
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування - кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65042, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. 7-ма Пересипська, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Багатофункціональний пристрій (джерело фінансування - кошти державного бюджету) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 17:15
проект договору_мфу_август.docx
16 серпня 2019 17:15
ТД_МФУ_август.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 09:36
Дата відповіді: 20 серпня 2019 13:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
В тендерної документації зазначена модель: «Багатофункціональний пристрій HP LaserJet Pro M227sdn» або «еквівалент». Кожен Учасник закупівлі може надавати в складі своєї тендерної пропозиції «еквівалент» за характеристиками якій має бути не гірші ніж визначено додатком 1 ТД Замовника
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Замовник не має законних прав зобов’язувати вказувати подібну інформацію до проведення аукціону, Учасники самостійно можуть подавати свої пропозиції з вказанням конкретної марки, моделі, фірми в тендерної пропозиції. Також в Додатку 1 до ТД зазначено, якщо Учасником буде надано Товар з іншими характеристиками, то Учасник повинен в складі Тендерної пропозиції надати таблицю порівняльних характеристик в тій же послідовності з вказанням конкретної марки та моделі Товару. Замовник не вважає такі умови дискримінаційними або такими що звужує коло Учасників.
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідно до розділу V тендерної документації, критерієм оцінки тендерної пропозиції є ЦІНА (з ПДВ). В формі тендерної пропозиції Учасник вказує ціну без ПДВ та згідно умов надає скановану копію свідоцтва єдиного податку. Відповідно ч.1 ст. 28 Закон України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 220 395,00
UAH з ПДВ
220 395,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" 272 055,00
UAH з ПДВ
235 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" 299 000,00
UAH з ПДВ
235 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 260 015,00
UAH з ПДВ
250 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 274 879,50
UAH з ПДВ
251 997,90
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛанТек" 286 999,20
UAH з ПДВ
267 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 11:21
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:57
26. Висновок СЕС на БФП.pdf
03 вересня 2019 16:57
25. Лист від Виробника.pdf
03 вересня 2019 16:57
19. Статут.pdf
03 вересня 2019 16:57
18. Паспорт завір.pdf
03 вересня 2019 16:57
13. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 вересня 2019 16:57
7. Аналогічний Договір 3.pdf
03 вересня 2019 16:57
6. Аналогічний Договір 2.pdf
03 вересня 2019 16:57
5. Аналогічний Договір 1.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 12:20
Електронний підпис
09 вересня 2019 12:19
2 А.договір 1.pdf
09 вересня 2019 12:19
5 Статут.pdf
09 вересня 2019 12:19
3 А.договір 2.pdf
09 вересня 2019 12:19
6 Витяг.pdf
09 вересня 2019 12:19
8 Виписка.pdf
09 вересня 2019 12:19
Проект договру 3.pdf
09 вересня 2019 12:19
Проект договру 5.pdf
09 вересня 2019 12:19
Проект договру 1.pdf
09 вересня 2019 12:19
Письмове пояснення.pdf
09 вересня 2019 12:19
Проект договру 4.pdf
09 вересня 2019 12:19
Проект договру 2.pdf
09 вересня 2019 12:19
7 Витяг з ПДВ.pdf
09 вересня 2019 12:19
Тендерна пропозиція 1.pdf
09 вересня 2019 12:19
17 Решение по директору _1.pdf
09 вересня 2019 12:19
ст. 17.pdf
09 вересня 2019 12:19
Санкції.pdf
09 вересня 2019 12:19
Авториз. лист.pdf
09 вересня 2019 12:19
Відомості про учасника.pdf
09 вересня 2019 12:19
Лист-згода IT.pdf
09 вересня 2019 12:19
Гарант. лист ціна.pdf
09 вересня 2019 12:19
Технічні вимоги1.pdf
09 вересня 2019 12:19
Технічні вимоги2.pdf
09 вересня 2019 12:19
Тендерна пропозиція 2.pdf
09 вересня 2019 12:18
Гарант лист корупція.pdf
09 вересня 2019 12:18
Лист згода перс дані.pdf
09 вересня 2019 12:18
Довідка про мат-тех бааз.pdf
09 вересня 2019 12:18
Гарант лист якість.pdf
09 вересня 2019 12:18
Спецификація Додаток 1.pdf
09 вересня 2019 12:18
10 Паспорт 1 стр.pdf
09 вересня 2019 12:18
Довідка банк.pdf
09 вересня 2019 12:18
Проект договору 6.pdf
09 вересня 2019 12:18
1. Інформація про досвід.pdf
09 вересня 2019 12:18
Довідка про працівників.pdf
09 вересня 2019 12:18
ІНД.КОД.pdf
09 вересня 2019 12:18
11 Паспорт 2 стр.pdf
09 вересня 2019 12:18
Технічні вимоги 3.pdf
09 вересня 2019 12:18
Довідка резидент.pdf
09 вересня 2019 12:18
13 Паспорт 5 стр.pdf
09 вересня 2019 12:18
14 Паспорт 6 стр.pdf
09 вересня 2019 12:18
15 Приказ директор.pdf
09 вересня 2019 12:18
18 Решение по директор _2.pdf
09 вересня 2019 12:18
12Паспорт 4 стр.pdf
09 вересня 2019 12:18
Гар лист стандарти.pdf
09 вересня 2019 12:18
4 Захист довкілля.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 12:55
Електронний підпис
09 вересня 2019 12:54
Проект договору.pdf
09 вересня 2019 12:54
Відомості про Учасника.pdf
09 вересня 2019 12:54
Авторизаційний лист НР.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 10:28
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ПП "ЛанТек"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Відхилено 220 395,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 16:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
#41820007
Очікує рішення 235 400,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 10:37
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"
#38438918
Відхилено 235 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 10:37

Документи

01 жовтня 2019 16:13
Електронний підпис
01 жовтня 2019 16:11
протокол 187.pdf
12 вересня 2019 11:09
повідомлення 2.pdf
10 вересня 2019 11:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 жовтня 2019 13:54
повід мфу.pdf

Документи

23 жовтня 2019 10:37
Електронний підпис
23 жовтня 2019 10:36
протокол 201.pdf
07 жовтня 2019 10:47
повыдомлення _ мфу.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 листопада 2019 11:52
Коментар щодо відміни: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в даній закупівлі (ст. 31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі»)
Документи:
18 листопада 2019 11:52
протокол 213.pdf