Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000753-c ● fb35b25ef8ec43c8a83b6e1bdc70f196
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 40342996 |
Місцезнаходження: | 65042, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. 7-Пересипська, буд.6 |
Контактна особа: |
Галкіна Олена Володимирівна +380487031395 gudsps.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2019 11:02 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування - кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65042, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. 7-ма Пересипська, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Багатофункціональний пристрій (джерело фінансування - кошти державного бюджету) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 17:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 17:15 |
проект договору_мфу_август.docx | |
16 серпня 2019 17:15 |
ТД_МФУ_август.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 09:36
Дата відповіді: 20 серпня 2019 13:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
В тендерної документації зазначена модель: «Багатофункціональний пристрій HP LaserJet Pro M227sdn» або «еквівалент». Кожен Учасник закупівлі може надавати в складі своєї тендерної пропозиції «еквівалент» за характеристиками якій має бути не гірші ніж визначено додатком 1 ТД Замовника
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Замовник не має законних прав зобов’язувати вказувати подібну інформацію до проведення аукціону, Учасники самостійно можуть подавати свої пропозиції з вказанням конкретної марки, моделі, фірми в тендерної пропозиції. Також в Додатку 1 до ТД зазначено, якщо Учасником буде надано Товар з іншими характеристиками, то Учасник повинен в складі Тендерної пропозиції надати таблицю порівняльних характеристик в тій же послідовності з вказанням конкретної марки та моделі Товару. Замовник не вважає такі умови дискримінаційними або такими що звужує коло Учасників.
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідно до розділу V тендерної документації, критерієм оцінки тендерної пропозиції є ЦІНА (з ПДВ). В формі тендерної пропозиції Учасник вказує ціну без ПДВ та згідно умов надає скановану копію свідоцтва єдиного податку. Відповідно ч.1 ст. 28 Закон України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
В тендерної документації зазначена модель: «Багатофункціональний пристрій HP LaserJet Pro M227sdn» або «еквівалент». Кожен Учасник закупівлі може надавати в складі своєї тендерної пропозиції «еквівалент» за характеристиками якій має бути не гірші ніж визначено додатком 1 ТД Замовника
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Замовник не має законних прав зобов’язувати вказувати подібну інформацію до проведення аукціону, Учасники самостійно можуть подавати свої пропозиції з вказанням конкретної марки, моделі, фірми в тендерної пропозиції. Також в Додатку 1 до ТД зазначено, якщо Учасником буде надано Товар з іншими характеристиками, то Учасник повинен в складі Тендерної пропозиції надати таблицю порівняльних характеристик в тій же послідовності з вказанням конкретної марки та моделі Товару. Замовник не вважає такі умови дискримінаційними або такими що звужує коло Учасників.
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідно до розділу V тендерної документації, критерієм оцінки тендерної пропозиції є ЦІНА (з ПДВ). В формі тендерної пропозиції Учасник вказує ціну без ПДВ та згідно умов надає скановану копію свідоцтва єдиного податку. Відповідно ч.1 ст. 28 Закон України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" |
220 395,00
UAH з ПДВ
|
220 395,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" |
272 055,00
UAH з ПДВ
|
235 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" |
299 000,00
UAH з ПДВ
|
235 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
260 015,00
UAH з ПДВ
|
250 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
274 879,50
UAH з ПДВ
|
251 997,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛанТек" |
286 999,20
UAH з ПДВ
|
267 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" #40744685 |
Відхилено |
220 395,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 16:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" #41820007 |
Очікує рішення |
235 400,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 10:37
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" #38438918 |
Відхилено |
235 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 10:37
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 листопада 2019 11:52 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в даній закупівлі (ст. 31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі») |
Документи:
18 листопада 2019 11:52
|
протокол 213.pdf |